../images/Emo63.gif חתימה טובה לכולנו.
למרות שכועסת ולא סולחת לו, לזה שיושב למעלה מעל כולם במרומים למרות שאנחנו בשנה האחרונה לא ממש בידידות אני והוא למרת שהוא מכאיב לי ולאחרים למרות שאומרים שהכל לטובה והכל כתוב חרוט מראש למרות הכל אני עוד מאמינה בו יום כיפור הוא יום של מחילה סליחה חשבון הנפש שלי מול עצמי שלי מול העולם כולו אז מכאן מבקשת סליחה אם פגעתי כתבתי עשיתי רע אם לא חיבקתי אם לא תמכתי אם לא הייתי למי שהייתה צריכה סליחה מעצמי גם ביקשתי מחלתי לעצמי מקווה שתסלחו לי אני סולחת סלחתי דף חדש פותחת מחר חותמת חתימה טובה לכולנו.
למרות שכועסת ולא סולחת לו, לזה שיושב למעלה מעל כולם במרומים למרות שאנחנו בשנה האחרונה לא ממש בידידות אני והוא למרת שהוא מכאיב לי ולאחרים למרות שאומרים שהכל לטובה והכל כתוב חרוט מראש למרות הכל אני עוד מאמינה בו יום כיפור הוא יום של מחילה סליחה חשבון הנפש שלי מול עצמי שלי מול העולם כולו אז מכאן מבקשת סליחה אם פגעתי כתבתי עשיתי רע אם לא חיבקתי אם לא תמכתי אם לא הייתי למי שהייתה צריכה סליחה מעצמי גם ביקשתי מחלתי לעצמי מקווה שתסלחו לי אני סולחת סלחתי דף חדש פותחת מחר חותמת חתימה טובה לכולנו.