שרשור חדש

../images/Emo62.gifשרשור חדש../images/Emo62.gif

בגלל שהשבוע הקרוב הולך להיות לי דיי עמוס מבחינה צופית אז רציתי לראות אם גם לכם. לכן שוב חזר אלינו....*תופים* שרשור מערכת השעות (איזה שם
תי המצאתי לו אה
) אנא שרשרו לפה את מה שהולך להיות לכם בשבוע הקרוב, עד ה-1.2, שקשור לצופים כמובן
 
../images/Emo62.gifמערכת השעות שלי../images/Emo62.gif

היום- יום כיף שכב"ג בשעה 17:00 יום שישי- הולכים לבית ספר של החניכים לכל היום ועושים להם הפעלות. פעולה בצופים. סמינר הדרכה בשבט. יום שבת- סמינר הדרכה בשבט. יום שלישי- פעולה. יום שישי- פעולה+ישיבה. יום שבת- ערב עם כל מיני אגודות כמו ´לתת´ שבו הנהגת מרכז בוחרת את הפרויקט שהיא תעסוק בו השנה ומסיבת שכב"ג הנהגתית
נועה את באה
 
אתם לא רוצים לדעת את ה"מערכת שעות

מערכת שעות" שלי... ביגלל הספארי הזה אין לי זמן לינשום... עשיתי לי כזה תיכנון של הימים עד הספארי וחוץ מהיום ועוד יום אין לי אף יום אחד פנוי!!! אז נתחיל ממחר: יום ו´ - גיוסים בבוקר, ב14:00 ככה פגישת צוות לספארי ב16:30 יום עבודה יום ש´ - אימון ב12:00 עד 16:00, 16:30 יום פעילות עד 21:00 ככה... יום א´ - מסיימת ב17:00 אימון ב19:30, פעולת שיכבה ב21:00 יום ב´ - ישיבת ראשי פורימון וישיבת צוות הדרכה יום ג´ - יום פעילות ב16:00 יום ד´ - כימעט כלום! רק ישיבת צוות ספארי יום ה´ - חיים! יום ו´-ש´ - מיני ספארי משישי בבוקר עד שבת ב15:00 יום ש´ - יום פעילות ב16:30 וזה שבוע ריק יחסית!!! איזה באסה! אנחנו מפסידים את הדבר הזה של האגודות! וקלטי שאני הייתי מאלה שאירגנו את זה במועצת הנהגה! אבל ה"מיני ספארי" נופל לנו דווקא על השישי הזה! אבל בסוף ביגלל שהרגל שלי דפוקה ואני לא יודעת מה יש לי ואני לא ממש יכולה לרוץ אני "אעוף" מהניבחרת של הספארי... ואז יהיה לי עוד יותר באסה אבל יהיה לי זמן לחיות ואני אוכל לבוא למסיבה הזו... נועה.
 
למעלה