אני רואה כפול
New member
../images/Emo62.gifשרשור חדש../images/Emo62.gif
בגלל שהשבוע הקרוב הולך להיות לי דיי עמוס מבחינה צופית אז רציתי לראות אם גם לכם. לכן שוב חזר אלינו....*תופים* שרשור מערכת השעות (איזה שם
תי המצאתי לו אה
) אנא שרשרו לפה את מה שהולך להיות לכם בשבוע הקרוב, עד ה-1.2, שקשור לצופים כמובן
בגלל שהשבוע הקרוב הולך להיות לי דיי עמוס מבחינה צופית אז רציתי לראות אם גם לכם. לכן שוב חזר אלינו....*תופים* שרשור מערכת השעות (איזה שם