הקבוצה של הפורום

חלילה וחס!

התכוונתי להחמיא ולומר שזה נראה לי מתאים לאור הודעותיך בפורום. אם כי דרור יוכל להעיד על התאמה לעריכת דין יותר ממני. הייתי מאחל לך משהו אחר אבל מי שנכווה ברותחין נזהר בפושרין, אז פשוט ספר מה אתה עושה בימים אלה? עידו.
 

royfr

New member
למה, זה כל כך רע להיות עו"ד ??

אתה גם מכיר כאילו ?
 

DEJ

New member
כן

והשורות שיש כאן לא מספיקות כדי להבהיר עד כמה. אתה מכיר את האמירה לגבי עו"ד? הבעיה היא שבגלל 90% מהם לכולם יש שם רע...
 

modz0r

New member
אם כך, אולי אני לא הבנתי את הרעיון של הבחירות

בדרך כלל, בסוף שנה, בוחרים את "נבחרת העונה". "נבחרת העונה" מכילה את השחקנים הכי טובים באותה עונה, ולא השחקנים הפעילים הכי טובים בליגה. וככה אני רואה את זה. כמו שבסוף מחזור בוחרים את השחקנים הכי טובים במחזור הספציפי, ובוחרים אותם לפי איך שהם שיחקו ביום ראשון האחרון ולא לפי מה שהם עשו לפני 4 מחזורים, ככה בסוף העונה כשבוחרים את הנבחרת הכי טובה ההגיון (שלי לפחות) אומר שהמטרה היא לבחור את הנבחרת הכי טובה בעונה האחרונה.
 

tragula

New member
איך ? איך ? איך ?

בגדול רוב המשתתפים רשמו אותו דבר, שבעיקר מעלה את השאלה "איך לעזאזל אתם מחליטים מי היה טוב השנה ?" כנראה התשובה לשאלתי: ."יותר מדי דוד רונזטל וחבורתו ופחות מדי מספרים". דירוג QB (מסירה) לפי אתר FO: 1. בריידי 2. מנניג 3. ריברס 4. בריס 5. פארב דירוג QB לפי סה"כ יארדים (מסירה) 1. שאוב 2. מנינג 3. רומו 4. רוגרס 5. בריידי דירוג QB לפי QB rat 1. בריס 2. פארב 3. ריברס 4. רוגרס 5. ביג בן דירוכ QB לפי % השלמה 1. בריס 2. מנניג 3. פארב 4. שאוב 5. ביג בן דירוג QB לפי יארד פר מסירה 1. ריברס 2. ביג בן 3. בריס 4. רוגרס 4. רומו 4. שאוב דירוג QB לפי TD 1. בריס 2. פארב 2. מנינג 4. רוגרס 5. שאוב סחטן ליורם על הבחירה בשאוב בולטים בהעדרם בתשובות: ריברס, רומו (לא ניתן להתייחס לתשובה של AlteSachen ברצינות - קטאלר !? ), רוגרס וביג בן. פוטבול הוא משחק של מספרים. ואני לא מדבר על רווחים מפרסומות.
 
לפי תגובתך

פארב אכן יותר מוצלח משחשבתי העונה. ודווקא נראה שבחירת פארב/בריידי/מנינג/בריז/שאוב ע"י כמעט כולם די מוצדקת. אבל לאמירתך לגבי מספרים, כמו שנאמר בספרות זולה רק בכוונה הפוכה: "numbers go a long way" אבל הם לא כל הסיפור. קולטס עם 5 עונות של 12 ניצחונות ומעלה זה אולי מספר מרשים בעיקר כי הוא מבטא באופן מעולה את האנדראצ'יבריות של הקבוצה. או דן מרינו ושיא הקאמבקים שלו, או הסטטיסטיקה בסופרבול: מסירה ראשונה מאז 7:20 בערב, וכו' וכו' די כבר!
 
QB לשנים הקרובות

1)רוגרס - נכנס לנעליים גדולות ומפתיע לטובה. 2) שאוב - אומנם משחק בקבוצה מתפתחת (כינוי אחר לבינונית) אבל ב-12 מהמשחקים העונה הוא היה המוסר המוביל. 3) ריברס - כי יש לי תחושה טובה.
 

ranatz

New member
שלי

פייטון מנינג. לא מת עליו אבל אין דברים כאלו (עד שזה מגיע לפלייאוף) דרו בריז. מי שמפקפק שיצפה שוב בסופרבול טום בריידי. מודה, זה יותר מאהבה אבל בשנה הבאה הוא חוזר כמו ענק
 

JayneCobb

New member
הדירוג שלי

1) פייטון : מכל הסיבות שכבר רשמו כאן - דיוק,שליטה,הכנה,מוח ועוד כל אספקט אפשרי שגורם ל QB להיות משכמו ומעלה... 2) בריז : כי עם התפוקה שלו מאז 2006 אי אפשר להתווכח,ועכשיו, כשיש לו טבעת, אני לא חושב שנשאר מישהו שלא מכיר בעובדה שהוא שייך לצמרת. 3) בריידי : עם כל השנאה שלי כלפיו וכלפי הפאטס אין ויכוח על כך שמדובר ב QB מצויין.
 
למעלה