הקבוצה של הפורום

JayneCobb

New member
../images/Emo61.gifהקבוצה של הפורום ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

זמנים קשים וחשוכים עוברים על אוהדי הפוטבול בארץ ובעולם... חצי שנה נטולת NFL (אלא אם אתם מחשיבים את הקומביין כמשהו באמת "מרתק"), ולכן, שוקדים מנהלי הפורום על דרכים חדשות ומרתקות (או לפחות - לא משעממות) להעביר לפורום את הזמן... והפעם, רעיון פשוט מאוד : לבחור את הקבוצה הכי טובה, על פי דירוג יושבי הפורום... כל שבוע נעבור על עמדה אחרת ויושבי הפורום יתבקשו להצביע לשלושת השחקנים הכי טובים בליגה באותה עמדה. אנחנו נשקלל את כל הנתונים,ובסוף תהליך הבחירה נפרסם את נבחרת הפורום כפי שנבחרה על ידיכם
שימו לב שהמטרה היא לבחור את השחקנים שלדעתכם הם הכי טובים בכל עמדה ולא השחקנים שאתם הכי אוהבים... הבחירה תעשה לפי פירוט התפקידים הבא : 3 QB 3 RB 1 FB 5 WR 2 TE 3 OT 3 OG 2 C 4 DE 3 DT 3 MLB 4 OLB 5 DB 3 S והשבוע,כמובן,איך לא....הקווטרבקים... הבסיס של כל קבוצה,איתם תוכלו לנצח,ובלעדיהם, או עם אחד שהוא לא מוצלח, לא תצברו הרבה נצחונות בכלל... אז TO MAKE A LONG STORY SHORT... מי שלושת הקווטרבקים שהכי טובים לדעתכם??? (אתם מוזמנים כמובן לפרט מדוע ולמה)... ENJOY
 

Bledsoe

New member
3 QB

הבחירות שלי: 1. פייטון מאנינג - מה כבר עוד לא נאמר..... טכניקת רגליים, ידיים והבנת משחק מושלמת. מה שהכי מרשים זו העובדה שכל ההצלחה שלו נעשת במקביל להיותו מתאם ההתקפה (OFFENSIVE COORDINATOR). למי מבינינו שמכיר את עמדת הק"ב ואת המורכבות שלה יודע כמה שזה יוצא דופן להיות מסוגל לעשות את זה ועוד בהצלחה כה רבה. מה שמייחד אותו זה מוסר עבודה טוטאלי שמונע מרצון לעשות הכל מושלם. אחרי ההפסד בסופרבול הוא יחזור עוד יותר רעב ומוצלח מתמיד. 2. דרו בריז - למרות נחיתות בגובהו הקצר יחסית (1.81 ס"מ ) הוא מצליח להיות דומיננטי בצורה מדהימה. יד של תותח עם דיוק פנומנלי מביאים את בריז לשיא הכושר בשנים האחרונות ולראייה הזכייה בסופרבול. אני לא חושב שהסיינטס יצליחו להחזיק את כל הכישרון שלהם בהתקפה גם בשנה הבאה (תקרת שכר) ולכן גם בריז עלול להפגע. 3. טום בריידי - מי שמתכוון "לקבור" את בריידי אחרי העונה האחרונה כדאי שיחשוב שנית. עדיין משחק ברמה גבוהה ביותר עם יד של תותח דיוק וקור רוח מדהים. לדעתי בעונה הבאה יהיה חזק מאוד למעלה. צריך לזכור שבעונה הנוכחית חזר בריידי מפציעה שעד לפני שנים מעטות הייתה גומרת קריירה והיה טוב ואף יותר מזה השנה. לשם השוואה קארסון פאלמר לא חזר לעצמו מפציעה דומה מלפני 4 שנים. מה שממחיש את הכישרון והיכולת הגבוהה של בריידי.
 

DEJ

New member
א-פרופו מאנינג

מישהו ראה את הפרק של SNL ששודר אתמול ביס? פרק ישן משנת 2006-2007, שבו השתתף פייטון מאניניג עצמו. הם עשו קטע של גמר ה-NCAA בכדורסל, ושם עלה מונח שהוא "PULLED A PEYTON MANNING" - יעני, מישהו שיש לו מוניטין מצוין, אבל ברגעים הקריטיים הוא עושה שטות והורס הכל... אפשר למחזר השנה בלי בעיה.
 

ofir50

New member
ראיתי את זה

זה מ2007 הכי הצחיק אותי מהמערכון זה שהשחקנית טענה שהיא לא ידעה מי זה פייטון מניניג..היא רק חשבה שמדובר בביטוי. ופייטון מניניג כמומחה כדורסל ניסה להגן על כבודו של פייטון מנינג הקווטרבק ובסוף בעוד שהוא נפגע ועוזב את השידור הקריין אומר- את חשבת שזה גרוע?.. היית צריכה לראות את התגובה שלו בזמן שהכריזו על המעומדים לאוסקר
 

JayneCobb

New member
לגבי מה שאמרת על בריז

ותקרת השכר... דווקא בשנה הבאה זאת תהיה בעיה קטנה מאוד לשמור על כל הכישרון של הסיינטס בגלל שהעונה הקרובה תהיה נטולת תקרה בגלל חוסר בהסכם שכר חדש, ולכן קיים סיכוי גדול מאוד שיהיו לו אותם שחקנים בדיוק.
 

roei90210

New member
מה פתאום, זה שונה לגמרי.. הוא קיצר 10 ל-3

זה כמו שאני אוציא עכשיו גרסת ווינדוס לייט / מיני אפל / מלחמת הכוכבים - הכל בסרט אחד / הארי פוטר מקוצר.
עומרי, מצטער שלא עשיתי סקירת המשך. אבל היות ולא הייתי בפורום במחצית העונה, דיי לא סביר שהבטחתי סיכום סוף עונה. הבעיה נתונה בזה שאין לך ממש איך לבצע את הרשימה ה"אמיתית". אחד יגיד שמה שחשוב זה ק"ב רייטינג, השני יגיד נצחונות ומישהו אחר יכול לומר שק"ב נמדד על אחוזי השלמה או יחס ט"ד-חטיפות.
 

DAnalyst

New member
צודק

גם לא אמרתי שהבטחת. אם אני זוכר נכון יורם אמר שהוא מתכוון לעשות סקירת אמצע, שבסוף לא יצאה לפועל. בכל מקרה נראה לי שאפשר לכלול 2-3 נתונים רלוונטיים לכל עמדה, לוותר על הקטגוריות של נצחונות ולהתרכז בהישגים אישיים של אנשים שהובילו את הליגה בסה"כ הביצועים שלהם, ולא באחוזים למיניהם.
אני סתם סקרן לדעת אם בכלל היינו בכיוון לגבי מי יהיו ה-top 10.
 

Yo-man

New member
../images/Emo123.gif בסדר, בסדדר, אני אמצא את השרשור ההוא

רק לא היום.....
 

modz0r

New member
אז?

ושחקן שלפני שנתיים לא שיחק בכלל בגלל פציעה, ושנה שעברה בכלל ה-QB החמישי בליגה במקרה הטוב (מאנינג, בריז, וורנר, פארב) ושכולם בוחרים אותו זה בסדר? ובכל אופן, השאלה היא מי הכי טוב כרגע, והוא בהחלט אחד הכי טובים.
 

DAnalyst

New member
../images/Emo4.gif

אבל כרגע הוא לא משחק בליגה... אז מבחינת הכי טובים בליגה כרגע - הוא לא פונקציה. הלואי וזה לא היה המצב, אבל ...
 

modz0r

New member
שוב, זאת לא השאלה

השאלה היא מי הכי טוב כרגע, לא מי השחקן עם הכי הרבה פוטנציאל לעונת המשחקים הבאה. כיום, לפי איך שה-QBs שיחקו בעונה האחרונה, הוא אחד מה-QBs הכי טובים בליגה.
 

modz0r

New member
איפה נשאל על שחקנים שישחקו שנה הבאה?

השאלה היתה על השחקנים הכי טובים, לא על השחקנים שיש להם את העבר הכי מפואר (בריידי), או ישחקו שנה הבאה בליגה.
 

roei90210

New member
אוקיי, אז על אותו משקל אפשר לומר ש:

1. ג'ו מונטנה 2. דן מרינו 3. מנשה מאירוביץ'.. אתה לא מכיר אותו, הוא איזה QB תותח מאלפי מנשה. אה נכון, הוא לא שחקן בליגה.. אבל הוא השחקן השלישי הכי טוב מבחינת כל הק"ב שיש
 

modz0r

New member
משעשע

זה דווקא אתה יכול להגיד לכל בוחרי בריידי. השאלה הרי נשאלה על היכולות של השחקנים בשנה החולפת. אם לא שמת לב, וורנר למרות הפרישה שלו, כן שיחק במהלך העונה החולפת ב-NFL, והיה יותר טוב משאר ה-QBs שלא נכנסו לרשימה. אם השאלה היתה מי השחקן שיכול להיות שנה הבאה ה-QB הכי טוב, הרשימה שלי היתה שונה. אם השאלה היתה מי השחקן הפעיל עם הקריירה הכי טובה עד היון, הרשימה שלי היתה שונה. אבל השאלה היא על השחקן הכי טוב בעונה החולפת, ואני בהחלט עומד ברשימה שכתבתי.
 
למעלה