שוב זיהוי קטן--

A d r i a n n e

New member
../images/Emo60.gifשוב זיהוי קטן--

השיר שמתנגן בסוף הסרט "Crash"... גבר עם קול טיפה צרוד שר, "Maybe tomorrow I'll find my way home"... ואם זה עוזר, אני חושבת שיש קטע שהוא אומר בו "I'll open my eyes, it's a beautiful world" או משהו כזה אבל אני לא בטוחה איך זה הולך. תודה מראש! :)
 

A d r i a n n e

New member
../images/Emo60.gifועוד משהו קטן...

יש לי שני שירים, שכתוב לי שהלהקה ששרה אותם היא Pencey Prep. הבעיה היא, שאני יודעת שהלהקה הזו לא שרה אותם, אבל אני לא מוצאת תיעוד בשום מקום של השירים, גם של להקות אחרות... אז הנה קטעי אודיו של השירים [מקווה שזה פועל]: 2 target=_blank>1- שיר שנקרא "Cotton Candy"... מוכר לי ממש. 2- שיר שנקרא "Marquee Girl". הוא נשמע לי ממש כמו שיר של הלהקה Ash, אבל אין אותו מתועד כשיר שלהם. אשמח לכל טיפת עזרה בעניין.... תודה רבה מראש!
 

why the hell

New member
אישית ,

אני חושבת שיש מצב גדול שהשירים כן שייכים ללהקה Pencey Prep וההצעה שלי היא לשאול אותם ישירות דרך האתר הרישמי שלהם או הדף שלהם במייספייס. לדעתי אלו שירים נדירים שלהם.. אחרי הכל יש להם אלבום אחד מ 2002 ואי.פי או שניים, ואין את השירים באף אחד מהם, כמו ששמת לב. הסיבה שככה אני חושבת היא ההתכתבות (למטה) באתר הזה: http://www.last.fm/music/Pencey+Prep גם שם שואלים לגבי השיר Cotton Candy אך ללא מענה, ומציינים את השיר Marquee Girl ומבקשים את המילים שלו. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה
 
למעלה