הפתעה מזל טוב וסימן טוב

הודפי

New member
מגיע לך! הן בגלל תשובתך המנומסת

מחד, לצומחת, והן בגין תשובתך הפחות מנומסת (בצדק) לאלי צפון. כמובן בלשון זכר זה תעייד פרחאן. בלשון נקבה: תעייד פרחאנה. " רבים: תעיידו פרחאנין. ויש מברכים גם: תעיידו פרחאנין ופלחלאל.(כשר)
 

wan

New member
בטטה את אחלה תודה לך../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

 

הודפי

New member
וואן יקירה! האדי פדיחה מושי הפתעה!

לי יש לבוש מסורתי שאני עוטה בליל הסדר. וגם אחד נוסף (ססגוני יותר) לערב המימונה. הראשון: מאבא ז"ל. והשני, מאותו שוק בו קנית אלעז'מי שלך ואת החליפה לאישך. (שם זה המקור באמת). חכי עד שתראי את ה "בלגא" שלי! שלא להזכיר את ה-שאשייה אלחמרה בנוואסא. האם קראת את התגובות שלי ובהן פתגמים מעניינים? ועוד פתגם אחד שיעודד אותך לנטוש רדיפת הטרולים. "אילא גלאבת א-בנאדם עפף". תספרו כמה פתגמים הבאתי לפורום! אז בואו נתמקד ברזיהם. זה גם נחמד.
 

wan

New member
תודה עלמה תודה שרונהה../images/Emo9.gif../images/Emo24.gif

אכן הפורום ימשיך לפרוח ולשגשג בדיוק כמו תרבות מרוקו..הגאה והמיוחדת..שמעולם לא לא הפסיקה לפרוח בליבנו...ועתה גם רואים הכל... איזה כייף אז אני יכולה להמשיך להבריח טרולים חחחחח
 

צפראווי

New member
../images/Emo12.gif

וווואיייי מזל טוב
כל הכבוד לכם הודפי ווואן מא תעאדאווס!
מיצטער שלא יצא לי ליהיות בפורום הרבה זמן כי אחרי שיצאתי בנס מהשיטפון הגדול שהיה בודי ערה המכונית הלכה טוטללוס ואני נירטבתי עם כל הבגדים עד העצמות קיבלתי כזותי דלקת ריאות שהייתי צריך ללכת לבית חולים. אז ביגלל זה לא הייתי בפורום הרבה זמן. גם ככה לא תרמתי כמו שהודפי ווואן תרמו אבל אני מבטיח כל פעם שאני יוכל אני ייכתוב פה משהו. ייקון האד פיסח פרחאן בזאף עלא כלנה.
 

הודפי

New member
עלא שלאמתכ!.ברוך המציל וברוך רופא

חולים. אי אפשר לתאר לך עד כמה היית חסר פה? מי לא שאל אחריך? מי?... לא פעם נזקקתי לעזרתך. טוב ששלמה בן-לולו, אבני, וואן והמנהלות היו כאן לסייע. כולנו באמת דאגנו לך. ובחדש ימינו כקדם...אנחנו מקבלים אותך שוב לחיק הפורום, לו אתה תורם רבות. אני מקווה שתוכל בזמנך הפנוי לסייר בין השרשורים ולרשום לפניך נקודות חשובות להבהרה. ובכן, ברוך שובך ידידי. תעייד פרחאן אינתינא וקבילתכ. חג שמח וכשר.
 

רננות

New member
הודפי וWAN הולם אתכם ה../images/Emo141.gif

הצבע האדום . כל הכבוד למנהלות על המחשבה . ערב נעים לכם . וWAN חלומות פז .
 

הודפי

New member
מאחר ו WAN ישנה שנת ישרים הרשי

לי להודות לך בשמה ובשמי על הברכות. אילולא השתתפותכם, קולותינו יכלו להדמות לקול קורא במידבר. שוב תודה וחג שמח וכשר.
 

wan

New member
תודה לך רננות יקרה ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

 

wan

New member
צפראווי פיין אנתינה?../images/Emo6.gif אלגיבאן |4U

תודה לך על הברכות.. וברוך רופא חולים.. האם אתה בסדר? ואיך אתה אומר שלא תרמת? ועוד איך תרמת....והרבה.... ואל תברח שוב... ואת וודאי ערה תעקוף בפעם הבאה...או שמראש תעמיס סירה על המכונית חחח לכל מקרה של שטפון..... חג שמח לך ולמשפחתך... תעיידו פרחאנין כלכום.
 

גלגלית39

New member
הודפי ו wan, מגיע לכם ../images/Emo47.gif ../images/Emo24.gif

הרווחתם את הסגנות בצדק רב - אתם מהווים את הרוח החיה כאן. כל הכבוד! כל הכבוד גם למנהלות המדהימות ולכל שאר המשתתפים שהביאו את הפורום הזה למה שהוא היום. אני אמנם מרגישה קצת יוצאת דופן כאן, אבל לומדת מכם המון.
 

הודפי

New member
לברכות שלך יש משקל חיובי בעיניי.

אני מודה לך מקרב לב על הברכות ומעריך את תרומתך לפורום הזה. חג שמח מאוד!
 

wan

New member
גלגלית תודות לך ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo140.gif

 
../images/Emo141.gifברכות לאדומים כן קודם כל אתם

יקיריי חברי הפורום ואחר כך האדומים של הפועל תל-אביב בכדורגל
אז בין משחק כדורגל ובין עייפות נוראית הנה מצאתי מעט זמן להכנס ולברך את היקרים בפורום תרבות מרוקו מגיע לכם אנשים יקרים אתם יקייריי הפורום ומהווים אוווירה חמה ואוהדת ומאשירים את הפורום בידע רב ואני זיוי גאה מאוד להיות חלק מפורום זה ברכות חמות
לwan
יקירתי האחת והיחידה
וברכות חמות
לך הודפי
היקר
אינשאללה ותזכו לימים רבים בריאים יפים ומלאי אהבה ושמחה
ואדומים
אנא מכם יקרים שלי קבלו את חסרוני בפורום בהבנה אני מאוד מאוד עסוקה עוזרת לבעל היקר שלי בעסק שלנו יוצאים מאוד מוקדם על הבוקר חוזרים מאוד מאוחר בערב מותשים ועייפים ברוך השם תודה לאל יום יום יש לנו מלא עבודה וכן ירבו ימים כאלה אני אתפנה בעזרת השם כבר ביום רביעי ערב חג עבודתי מופסקת הולכת לשעה שעתיים וזהו חזרה למחשב אוהובי היקר
ובעזרת השם ביום חמישי אם לא ניסע לטייל אכנס לפורום בשמחה כאילו היה זה ביתי חג פסח שמח וכשר לכל בית ישראל באשר הם אוהבת נתראה בקרוב לילה טוב זיוי
 

הודפי

New member
וואדי ש- WAN לא תראה בזאת חוצפה

מצדי, אם אשמש לה לפה, ואומר בשמי ובשמה, שאנחנו גאים שבעתיים בנוכחותכם כאן. ואים את זיו האחת וזהו! אז כולכם יקרים וזהו!! תודה על הברכות ומצפים לשובך במהרה. חג שמח וכל טוב.
 

עלמה 3

New member
היי זיו זיו ...שמעת את קראתי הבוקר

התגעגענו אלייך מתוקה
ד"ש למשה לזיו ולביס
ליל מנוחה וחלומות פזי
 
למעלה