אנטרקטיקה 1
New member
../images/Emo6.gif שבת שלום לכל חברי הפורום,ושנתחי
ל את השבוע הבא ברגל ימין(מבחינת מזג האוויר כמובן). ושיהיה מענין לפחות כמו השבוע שעברנו,לפחות הת"א שביננו.
ל את השבוע הבא ברגל ימין(מבחינת מזג האוויר כמובן). ושיהיה מענין לפחות כמו השבוע שעברנו,לפחות הת"א שביננו.