שבת שלום לכל חברי הפורום,ושנתחי

../images/Emo6.gif שבת שלום לכל חברי הפורום,ושנתחי

ל את השבוע הבא ברגל ימין(מבחינת מזג האוויר כמובן). ושיהיה מענין לפחות כמו השבוע שעברנו,לפחות הת"א שביננו.
 
למעלה