מרצ והקהילה באתנחתא קלה

שותף

New member
../images/Emo6.gifמרצ והקהילה באתנחתא קלה

ומה דעתכן על זה "נשות הקהילה" - תקראו עד הסוף ותפנימו...
 

שותף

New member
כדי להשפיע!

המודעה הזו אכן מיועדת, מן הסתם, לציבור החרדי
ובעיקר לנשים החרדיות ולצרכים שלהן. יחד עם זאת, צביה גרינפילד ידועה כלוחמת גם למען זכויות לסביות, הומואים, בי וטרנס, בין השאר, וכתומכת נלהבת בנישואין ואימוץ לזוגות חד-מיניים.
דוקא החיבור הלא שגרתי עשוי, לדעתי, להועיל מאוד לקהילה שלנו, במיוחד בשנת ה"וורלד-פרייד" - כאשר יראו שלא רק תל-אביבים מגניבים תומכים בזכויותינו. כמובן שהערך של פעילותה לנשים חרדיות לסביות וחרדים הומואים (ובי וטרנס), לא יסולא בפז. אני ממליץ בחום על הספר שכתבה גרינפילד "הם מפחדים" - שמבהיר, בין השאר, בצורה יפה כיצד ומדוע יכולה אשה חרדית לדאוג פתאום גם לזכויות הגייז. (לעצלניות שבינינו אגלה שיש לזה קשר לדמוקרטיה, ערכים ליברליים, זכויות אדם והפרדת דת-ומדינה
). ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ מי שלא מצביע - מצביע לזה שהוא הכי מתנגד לו!
 
הבנתי

פשוט הקובץ שצירפת לא אומר דברים כאלו הוא יותר אומר שכדאי להצביע לאישה חרדית כי לא הייתה אחת כזאת אף פעם בכנסת ואני פשוט לא חושבת שזו סיבה להצביע כדאי שתשפצו קצת את הקובץ . אני אישית לא מבינה כל כך בפוליטיקה מה העמדה הפוליטית של מרצ .. ?
 

שותף

New member
הדגלים של צביה../images/Emo45.gif

שלום דוקרת אשכוליות יקרה, את כמובן צודקת, הצבתי את הקובץ מתוך הנחה שרבים כבר מכירים את עמדות מרצ ואת צביה גרינפילד - וחשבתי שמעניין לראות את הפניה לנשים חרדיות מול הפניה הרגילה של מרצ, ושל צביה, לנשים חילוניות וגם לנשים לסביות. אני מקווה שהקישור הבא יבהיר קצת את הדברים, מהן העקרונות שבשמן צביה פועלת במרצ, ואיזה ערכים היא תקדם: http://www.tzviagreenfield.org/images/pamplets/greenfield_in.jpg והנה לך גם מצע מרצ הרשמי המלא והמחייב: http://www.myparty.org.il/elections/maza.php?id=18 קריאה מהנה!
 

L a d y G

New member
צביה היא אישה מדהימה!!

יצא לי לפגוש אותה אישית, והיא אחת הבחורות החכמות שיש! גם אני לא מבינה הרבה בפוליטיקה, אבל יודעת שאין לי מפלגה אחרת ממרצ, בגלל דבר אחד - מרצ אוהבת אנשים באשר הם. מילת המפתח היא אנושיות, ואיש באמונתו יחיה. מפלגה ללא שחיתות. חבל שאני לא יכולה להצביע! כל מי שיכולה, ורוצה כמובן - צאו ותשפיעו!!!
 

L a d y G

New member
אה.. וגם:

צביה רוצה לקדם את העניין של נישואים אזרחיים (מה שמאוד חשוב לנו), וגם את מעמד האישה בדת (למשל, בקטע של מתן גט). אישה מ-ד-ה-י-מ-ה -!
 
למעלה