../images/Emo6.gif יש לנו בת ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif
ביום שישי בערב היינו בסקירה ראשונה אצל ד"ר אוסלנדר, היה מדהים וזאת למרות שחיטטו לי למטה והפכו לי את כל המערכת. ד"ר אוסלנדר וניב היקר שלי (אישי) לא הפסיקו להצחיק אותי... אפילו הקטנטונת שלי צחקה ולא הסכימה לדבר ולו אחד שהרופא ניסה וכשניסינו לראות את מין העובר ע\כל הזמן הרגליים היו משולבות... ממש חוצפה(!!!) אך כפי שכבר שהבנתם בסופו של דבר הצליח ד"ר אוסלנדר להציץ למקום המיועד (וזאת לאחר מנוחה של כ-10 דקות) ואמר לנו שאכן הבנות הרבה יותר שובבות ברחם מן הבנים. ובכך חתם את הסקירה כעוברית בריאה ושובבה... מאושרת ומתרגשת, גילה
ביום שישי בערב היינו בסקירה ראשונה אצל ד"ר אוסלנדר, היה מדהים וזאת למרות שחיטטו לי למטה והפכו לי את כל המערכת. ד"ר אוסלנדר וניב היקר שלי (אישי) לא הפסיקו להצחיק אותי... אפילו הקטנטונת שלי צחקה ולא הסכימה לדבר ולו אחד שהרופא ניסה וכשניסינו לראות את מין העובר ע\כל הזמן הרגליים היו משולבות... ממש חוצפה(!!!) אך כפי שכבר שהבנתם בסופו של דבר הצליח ד"ר אוסלנדר להציץ למקום המיועד (וזאת לאחר מנוחה של כ-10 דקות) ואמר לנו שאכן הבנות הרבה יותר שובבות ברחם מן הבנים. ובכך חתם את הסקירה כעוברית בריאה ושובבה... מאושרת ומתרגשת, גילה