קיטורים.

כמה חיכיתי לזה...

טוב אז אני לא אספר את הסיפור כי זה לא מכובד והצד השני ביקש שלא.. אני רק יכולה להגיד שאני יצאתי חרא.. יצאתי לא מתחשבת בגרוש ולא נתתי לה זמן ועכשיו כתוצאה מזה אני פגעתי בה ופגעתי גם בעצמי אני בחיים שלי לא הייתי ככה אני אפילו לא יודעת מה עובר עליי והכי עצוב שהתקופה החרא חזרה אחרי תקופה של אושר.. אני לא מבינה למה אני כזאת כלבה למה אני תמיד פוגעת באנשים שאני אוהבת.. אני כל כך אגואיסטית שזה מפחיד... אוףף מישהו צריך להשמיד אותי...=\ אם את קוראת את ההודעה הזאת תדעי שאני מצטערת ואני יודעת שאי אפשר לסלוח על מה שעשיתי אבל זה לא היה בכוונה.. אני מבקשת היזדמנות שנייה להוכיח לך שאני לא כזאת.. בבקשה תסלחי לי..
 

EVE Lights

New member
אבל אם הכל הסתדר,

והכל טוב, באמת שטוב, ולא אמורות להיות לי תלונות, למה עדיין בא לי לבכות?
(רק רוצה להיות הכי טובה בשבילך. להוכיח שצדקת בבחירה שלך..)
 

adiss90

New member
אני מוקפת בחוסר צדק.

ואין לי כח אפילו לפרט. P: אני עייפההה ואין לי שביתה מחר(למה לא כל הארץ ביחד למה?); משמע-לקום מחר רגיל ולקרוא 'תפוחים מהמדבר'. בעע. I dont want to do a magen in English :(( dont want to. boo.
 
זה מעצבן!

אני מעצבנת. נמאס לי שאנשים שאני לא יכולה להיות איתם בחיים נדלקים עליי נמאס לי שאני כבר לא מסוגלת לרצות אף אחד באמת ובתמים בלי שירד לי אחרי כמה זמן כי אני חושבת שאין מצב בינינו בחיים נמאס לי שאני לא מאמינה לאף אחד כמעט. נמאס לי להיות מיואשת. נמאס לי שנמאס לי. אני רוצה לחזור לרקוד. אני רוצה להחזיר את החיוך לפניי. אבל חיוך אמיתי. אני רוצה להפסיק להיות כל כך דפוקה.
 
את לא דפוקה

את רק צריכה לתת לעצמך צ'אנס רק תאמיני קצת בעצמך ואז אחרים כן יוכלו לראות עד כמה את מדהימה ויש בך כל כך הרבה וחבל שאת מלקה את עצמך כל הזמן על העניין הזה אני פשוט יודעת שיגיע האדם בשבילך, במוקדם או במאוחר, ואני באמת מאמינה בזה התחילי להאמין בזה הגיע הזמן שתתרככי קצת ואולי תאמיני בדבר המטופש והנוראי הזה שנקרא אהבה ועוד יותר בעצמך... ואם את רוצה לחזור לרקוד אז (ת)עשי את זה אני באמת לא רואה שום סיבה שלא במיוחד עכשיו, כשהשירות הצבאי שלך נכנס למסלול מסוים, סיימת את הקורס הארוך הזה ואת חוזרת הביתה כל השבוע(היי, שבת ל-100 לא נחשבת) ואת לא דפוקה כל החברות שלי מושלמות.
 
יקח לי זמן לחזור להאמין

באהבה וכל החרא הזה. :/ לא יודעת משהו נדפק בי אני מניחה שזה עניין של זמן.. ומזל. ואני דפוקה ליאור, תשלימי עם זה! P: ואני אחזור לרקוד, עוד מעט.. אני אחזור בכל הכח ואני אחזיר לעצמי את האהבה הכי גדולה שיכולה להיות.. תודה ליאורי.
 

svety

New member
משהו מתחיל להרגיש לי לא טוב../images/Emo190.gif

אנחנו רבים כל השבוע האחרון [בעצם, מיום שישי האחרון, אבל מי סופר], ואני מרגישה קצת כאילו אני מציקה לו, כאילו אם לא הייתי כביכול לוחצת אז הוא לא היה מתקשר ולא היה בא ולא כלום. זו רק תקופה והכל עובר ושאר ירקות שכאלו, אבל זה סתם מרגיש כאילו זה הולך להגמר. :\
 

Small talk

New member
נמאס לי כבר מהשגרה המשעממת הזאת.

חוץ מזה שאני במחזור.
 

little shorty

New member
כולי מתפרקת.

אני כזאת ילדה חולנית אלוהים ישמור. גיל 55 נראה לי אני מתה או משהו. דלקת בשלפוחית השתן שרק עברה לי ועכשיו היא חוזרת! סעמק זה הכי מייאש שיש. הצינון לא רוצה לעבור והסיגריות רק מחמירות את זה ופאק אני לא מצליחה להפסיק לעשן וזה מטריף אותי כי אני תמיד חשבתי שאני יצליח להפסיק כשאני ארצה ואני פשוט לא מצליחה אלוהים יעזור לי. הגב שלי מתפרק, הפיזיותרפיה הזונה הזאת לא עוזרת בגרוש ועכשיו הכאבים עברו לי לגב העליון והסחיבת צלחות האלה בעבודה ממש לא תורמת ואוף מה יהיה איתי? יש לי איזה פצע מעצבן שלא עובר ולא חשוב. ויצאו לי 2 חברים ענקיים על המצח ואיכס מה הם קשורים עכשיו? כנ"ל גם על החזה נו מתחת לצוואר. והצבא מבאס אותי כי לא באמת קיבלתי מה שאני רוצה וחברה שלי נסעה למיונים לדוברות ומידע ואוף גם אני רציתי אבל לאאאאאאאאא תקעו אותי במאבחנת פסיכוטכנית שילכו הבייתה. בקיצור עצבים לפנים. ואם כל זה לא מספיק אני צריכה כסף דחוף ואני אמורה לקבל מחזור עוד כמה ימים. יופי.
 

©big smile©

New member
אני רוצה להיות עם אתי, אוף.

להחזיר את החברות שהיתה לנו. למה הכל חייב לההרס? שונאת את השטויות האלה, כמו ילדות בנות 6. אבל בתכלס היא צודקת בהכל, וזה מה שעושה הכי רע. אני חייבת להביא לה את המכתב היום, בבקשה שהיא תוכל לבוא.
 
מתה.../images/Emo71.gif

להתחיל? יש לי פאקינג מבחן בהיסטוריה עוד יומיים ואני צריכה ללמוד ועוד לא התחלתי.ואני רוצה לראות תגמר של נולד לרקוד אז מתי יש לי זמן?ומחר יש לי סטודיו ובע. ומחר מקבלים תמבחנים במתמטיקה איכ..אם אני מקבלת פחות מ75 אני הורגת את עצמי.הורגת הורגת הורגת.והבטן שלי משתגעעעעעעת כואבבבב ליי איכסס!!ואני צרודה תחתת ומנוזלת ואיכ. ואפילו ההורסקופ שלי דיכאוני "ישנה נטייה לריב עם אנשים" ופאק עבודת שורשים צריכה להגיש ביום ראשון הבא ויכולים לתת לי חלק מהחומר רק ביום חמישי בערב@!!ואז ביום שני יש לי מבחן בתנ"ך. אוף שיגיע כבר פסססח והשמנתי איכ אני מגעילה את עצמי. אני שונאת את התקופה הזו.שתעבור כבר. חיבוק מישי?
 

svety

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo190.gif

תקופות נועדו בשביל לעבור. יהיה טוב
 

N o o s h y

New member
דיכאון.

תחזור כבר. תחזור. לא אוכל להשאר חלולה לנצח. זוכרת שהיינו זוהרים? אם יש לי מחר משמרת על הבוקר, אני אמות. פתאום אני מרגישה חלשה. אני לא באמת אוכל להתמודד עם טיול אתגר ואז טיול שבטי, אני אשנא את השבוע הזה, אין לי עצבים לזה וגם לא יהיה לי כיף. אין לי כוח לעשות כלום. כאילו שאפשר בכלל לדעת להרפות.
 

Lost Lullaby

New member
אדישה להכל

ומתעצבנת ומתאכזבת בקלות ומנתחת כל דבר קטן ומגיעה למסקנות שאני לא אוהבת>:
 
למעלה