קורבן השבוע

ענת 19

New member
../images/Emo59.gifקורבן השבוע../images/Emo59.gif

שלום לכולם
מכירים את משחק "קורבן השבוע"
אז ככה, מדובר על משחקון משעשע במיוחד בו בוחרים גולש אחד וכולם רשאים לשאול אותו שאלות כאוות נפשם (כמובן בגבולות הטעם הטוב...
) ועל הגולש לענות במהלך השבוע . (וזה כמובן אומר נוכחות נוכחות נוכחות שלכם! איפה אתם ? לא רואים אתכם?) אז בקיצור תזרמו, יהיה מצחיק! מי רוצה להתחיל ולהיות הקורבן הראשון????
 

ענת 19

New member
שאלה שלי :

(למרות שחלק אני יודעת) איך הגעת לתחום של ניהול אומנים? מה את אוהבת לעשות חוץ מזה ?
 

glitter8

New member
(ידעתי שזה מה שתשאלי../images/Emo6.gif)

אז קבלי תשובה מפורטת
זה התחיל מזה שהיה לי חבר מוזיקאי ובאופן טבעי התלוותי אליו להופעות ולמדתי קצת על העולם הזה, אחרי שניפרדנו לקח לי קצת זמן עד שיכולתי ללכת להופעות ג'אז, ולשמחתי אחת הראשונות שראיתי מאד מצאה חן בעייני , בעצם, ליתר דיוק , היתה ההופעה הכי טובה ששמעתי בארץ עד כה, (חמישיית יניב כרם, עובדים כיום על אלבום ראשון) אך למרבה הפלא, למרות הנגנים והחומר האיכותי, לא היה כמעט קהל, אז ניגשתי בסוף ההופעה לבחור שמוביל את ההרכב הזה וניסיתי להבין ממנו למה אין להם קהל, מסתבר שהם רק חזרו משהות ממושכת בחו"ל, והם לא מוכרים פה, וגם הם קצת חלשים בשווק ופרסום, אמרתי לו שאני יכולה לעזור לו קצת עם פרסום בפורומים, אבל לא חשבתי שיהיה לי קליק כזה טוב איתם, (וגם הייתי צריכה משהו להעסיק את עצמי כדי להתאושש מהפרידה...) וההמשך פשוט קרה מעצמו. תוך כדי העבודה איתם התחילו לפנות אלי כל מני אמנים מכל מני סגנונות, ומסתבר שייצוג אמנים זה תחום די מבוקש כי הרבה אמנים די חלשים בשיווק או שפשוט לא רוצים להתעסק עם זה. כך שיצא שבעצם פניתי להרכב הראשון כדי לעזור להם, אבל כל שאר האמנים כבר פנו אלי כי השלולית קטנה ומסתבר ששמי כבר רץ לפני בלי שהייתי צריכה לעשות הרבה בשביל זה (או אולי כן, אבל המטרה היתה קידום אחרים, ולאו דווקא קידום שלי עצמי) זהו, פחות או יותר, אמנם רק עם אחוז קטן מהאמנים שפנו אלי אני עובדת כיום (כי יש לי תקנים מחמירים, בעיקר לגבי רמת המקצועיות ורמת הנחמדות,) אבל אפשר לומר שהחיים שלי השתנו "מהקצה אל הקצה"..כמו שרמי אומר, ואני נהנית מכל רגע, אמנם זה הרבה עבודה קשה עם הרבה רגעים משביזים, והרבה התמודדויות עם אגו של אנשים, אבל זה אחלה!
 

glitter8

New member
ושכחתי את השאלה השניה..

מה אני אוהבת לעשות חוץ מזה? כבר לא נשאר הרבה זמן, כי עוד לא עזבתי את ה-day job שלי, אבל במעט הזמן שיש- .לשמוע מוזיקה...לטייל, לצלם, וגם הפינוקים הקטנים של החיים, קפה עם חברה, או לבד, והסתלבטות בחוף הים...וגם לקשקש בפורומים שאני גולשת (וגם מנהלת 3 פורומים..אחד בתפוז ושניים בדה מרקר)
 

ענת 19

New member
מגניב לגמרי ../images/Emo70.gif

אז לא הבנתי , את ניהול האומנים את עושה לפרנסתך או בתור תחביב? וברור שזה מה שהייתי שואלת, את יודעת שזה ממש מעניים אותי
 

glitter8

New member
השאיפה היא

להתפרנס מזה, כרגע זה מכניס כסף אבל לא כדי מחיה.
 

nizzan

New member
../images/Emo35.gif

מה החלום הכי גדול שלך? חלום קצת יותר קטן שהיית רוצה שיתגשם? את עושה משהו בשביל זה? יש רגע בחיים שהיית רוצה לחזור אליו? באיזו הופעה (של כל אמן , לא בהכרח רמי) היית רוצה להיות שוב? אבל ממש להיות באותה הופעה עם אותם אנשים..
 

glitter8

New member
זו שאלה!

אחד החלומות הגדולים שלי הוא להפיק סרט על סיפור עלייתו של אבא שלי לארץ (פרשת מאוריציוס, למי שמכיר) זו תהיה הפקה ענקית בסדר גודל טיטאניק... עושה בשביל זה...בינתיים לא הרבה..מחדדת את כישורי ההפקה שלי ויום אחד אם יהיה לי משעמם אני אתחיל להריץ את הרעיון הזה... רגע לחזור אליו...לא...היו הרבה רגעים אולי שהייתי רוצה לחזור ולתקן, אבל בעיקרון התחלתי לחשוב קדימה ולא אחורה.. הופעה-כן-הופעת הזריחה הראשונה של דיויד ברוזה..הרגעים האלה של חשיכה מוחלטת שמתחילים להיות מוארים מרגע לרגע הם חד פעמיים ומדהימים...בהופעה הזו גם סיפרתי לו שהוא ה"אבא המאומץ" שלי. וזה נורא ריגש את שנינו. אח"כ הוא נתן לי חיבוק גדול ולא עזב אותי דקה ארוכה.
 

ענת 19

New member
עוד שאלה...../images/Emo13.gif

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים מהיום? מה עושה? במה עוסקת?
 

glitter8

New member
גם זו שאלה...../images/Emo59.gif

השאיפה שלי היא שבנוסף לעשיה המוסיקלית, אני רוצה גם להוציא ספר שכתיבתו מתמשכת כבר כמה שנים, וגם ספרי ילדים, שאחד כבר כתבתי והוא מחכה לקצת שיפוצים איורים והוצאה לאור, אבל בגדול השאיפה שלי ללמוד איזשהו כלי נגינה, (כלי הקשה וסקסופון..זה החלום שלי..) וגם להשתלב בנגינה ושירה (דואט אחד כבר הקלטתי לפני כמה חודשים) רוצה להמשיך "לגלות" כשרונות חדשים ולטפח אותם-(כיום אני עובדת גם עם זמר צעיר בשם צחי פודור שעתידו כבר לדעתי מובטח.) והעיקר זה להרחיב את הקריירה גם לחו"ל ולשחק במגרש של ה"גדולים". לעשות הפקות גדולות, פסטיבלים, ובעיקר להעלות מופעים איכותיים לילדים ונוער במקום כל הפסטיגלים הרדודים האלה. אחת מהדמויות שאני רואה לנגד עיניי כמודל לחיקוי (וזה מאד חשוב שיהיו כאלה) היא ניקול פרי
אשר הפיקה לדיויד ברוזה את המופע במצדה שהופק לטלויזיה האמריקאית וצולם ב-10 מצלמות HD בהפקה שלא היתה כמותה בארץ עד אותו יום, שווה לראות את מאחורי הקלעים כדי להבין על מה אני מדברת ובאיזה מימדים ענקיים ההפקה הזו התקיימה. המופע הזה שודר בכל בית באמריקה ועשה שירות נהדר למשרד התיירות הישראלי ובכלל לדעת הקהל העולמית על התרבות בארץ. אז אפשר להגיד שהייתי רוצה להיות תותחית כמו האישה הזאת...ניקול פרי..
שהיא יפייפיה אמיתית!
 

ענת 19

New member
וואו nice../images/Emo45.gif

מאחלת לך שתצליחי אפילו יותר ממנה...
 
למעלה