ואלוורדה לא מתייאש מהגראנד טורס .

infobike

New member
../images/Emo59.gifואלוורדה לא מתייאש מהגראנד טורס .

וספציפית, ובעיקר מה TOUR DE FRANCE... זוכה הפרו טור ל 2008 אלחנדרו ואלוורדה אינו מתייאש מהגראנד טורים ומסביר :"אינני יודע אם זה יהיה הטור, הג'ירו או הואלטה, אך אני בהחלט מסוגל לנצח אחד מהם..." ובהמשך מכוון ואלוורדה גבוה, ומדגיש כי מטרת-העל המוצהרת לשנה הבאה היא הטור: "הרעיון מבחינתי הוא להתכונן ספציפית לטור, לא להתחרות לפני חודש אפריל וזאת כיוון שכשאני מתחרה אינני יכול "לטייל" ואני תמיד נותן את הכל...אשמח להגיע לזינוק של הטור, באותם תנאים כמו מתחרי, ללא שעשיתי ולו פדל אחד יותר מדי". מעבר לכך מציין ולאוורדה את השנה הזאת כשנה מעולה, הכוללת נצחונות רבים: אליפות ספרד בכביש, Liège - Bastogne - Liège, קלאסיקה סן-סבסטיאן, Paris - Camembert, Dauphiné Libéré, קטעים בטור ובואלטה, Tour de Murcie והובלת הפרו-טור. הוא מזכיר שמעבר ל"יום ללא" (דהיינו ללא רגליים) בטור בשלב שכלל את הטורמלה, ובואלטה- בשלב בו "נתקע" מאחור עקב נתק מחלקו הראשון של הפלוטון- תמיד היה עם המובילים.
 

natibergman

New member
יום ללא זה ההבדל בין אלוף למקום חמישי ומטה...

בכל הטורים אסור לרוכב לאבד זמן עקב חולשה וגם אם כן יש לו יום מחורבן על האוכף הוא צריך להיות מספיק חזק כדי לצמצם הפסדים למינימום. עד היום וולוורדה הוכיח שאין לו בגרות מנטלית (בניגוד ליכולת פיזית) לנצח גרנד טור. הוא עושה שטויות (כמו ניצחון בקטע ספרינט השנה בטור) ולא מסוגל להגיע לרגעי ההכרעה "נקי" מטעויות. יכול להיות שזה קשור לקבוצה שלו אבל לדעתי יותר למאמן שצריך לסדר לו את הראש ולרסן אותו. אם הוא יסיים קריירה ללא ניצחון בגרנד טור זו תהיה אחת ההחמצות הגדולות בקריירה המפוארת שלו. כאמור, יכולת יש בטוח הוא רק צריך חידוד וברגע האמת להנחית את מכת המוות על יריביו. בהשוואה לקרלוס ססטרה זוכה הטור השנה אין ספק מי יותר מוכשר אבל שוב מסתבר שטור מנצחים לא רק ביכולת אלא גם בטקטיקה נבונה.
 

infobike

New member
../images/Emo45.gifתחושת ההחמצה.

תחושת ההחמצה (ומצד שני או כתוצאה מכך, המוטיבציה הגדולה לגבי השנה הבאה) אצל ואלוורדה ברורה וצובטת... הצביטה מכאיבה קצת יותר לנוכח עמיתיו לשורת הכוכבים הספרדים שהצליחו: סמואל סנשז האלוף האולימפי, קרלוס ססטרה מנצח הטור-דה פרנס ואלברטו קונטדור הדאבליסט הסופר-כשרוני, וגם כמה שבלטו מאוד כמו RODRÍGUEZ, Joaquín כמו MORENO FERNÁNDEZ, Daniel, וכמובן MOSQUERA, Ezequiel שהקדים את ואלוורדה במקום אחד בדירוג הכללי בואלטה. עוד דבר: ואלוורדה עדיין צעיר אמנם, אך כבר עבר את הגיל של "ילד פלא", וכשרונות ספרדים צעירים צצים ופורחים ונושפים בערפו , דוגמת איגור אנטון, ל'אנדלוז, TXURRUKA Amets וכו'.
 

רצה מהר

New member
../images/Emo42.gifואלוורדה...../images/Emo70.gif

חכו חכו בשנה הבאה, ואלוורדה שלי (והוא לא מקריח אדון אברמוביץ') לפחות על הפודיום
 

aabramovich

New member
צודקת, לא מקריח

הוא קֶרֶחֲ. והוא יהיה על המדרגה הראשונה של הפודיום ביותר מפעם אחת. רק לא בסיום של גראנד טור. לדעתי. הוא יכול לכוון כמה שהוא רוצה.
 

natibergman

New member
הבעיה איתו שכל שנה אנחנו מחכים ומתאכזבים...

בניגוד אלייך אצלנו אין לו מעלות של דוגמן
רק רצון שהוא יקרע את יריביו ויחרוך את הכביש. בסופו של דבר אנחנו נאלצים להסתפק ברוכב משעמם (אמנם ספרדי) אבל עם מאמן מפוקפק שמטיל צל כבד על הענף. לא שלוולוורדה חסר...
 

TZAV3

New member
מקריח או לא מקריח הוא האלוף האמיתי ואין ויכוח

 

natibergman

New member
אלוף של מה? רק של חדי יומיים ובדירוג חסר

החשיבות של ה-UCI. על מנת לא להיות עוד רוכב טוב שהיו רבים כאלה אלא מצוין, וולוורדה חייב לזכות בגרנד טור.
 
גם בטיני לא ניצח אף גרנד טור

ובכל זאת הוא הרוכב מספר 2 של העשור האחרון (אחרי ארמסטרונג). אפשר להיות רוכב ענק גם בלי לנצח גרנד טור.
 

tomer57

New member
חשבתי שאולריך (ש) היה מס' 2 של ארמסטרונג

בועז ידידי, למה בטיני מספר 2 . באמת מתוך סקרנות . רוכב ענק ואני אפילו לא אתווכח איתך על זה. צבעוני כמו שאני אוהב, עם פה גדול ולב גדול עוד יותר. אבל... ארמסטרונג מספר 1 - נו מילא את הצפרדע הטקסנית הזו ניאלץ לבלוע. אבל יש לי עוד כמה שמות בראש. זה שהוא זכה באתונה ומינף את זה יחד עם שתי זכיות באליפות עולם . טוב לספונסרים אבל לא בכדי להיות מספר 2. פטאקי מנצח 15 קטעים בשנה אחת בכל הגראנד טורים . גם הישג לא רע. ידידנו הצעיר קונטאדור ? ניצח בשלושת הגראנד טורים, הישג מדהים וייחודי ועשה דאבל השנה - עשר שנים אחרי הדאבליסט הקודם (פנטאני זצ"ל). אוסקר פריירה זכה 3 פעמים בחולצת הקשת בענן (האמת שגם אני לא מת עליו). ידידי השמנמן יאן,שסיפק לנו לא מעט רגעים של נחת, זכה באליפות עולם אחת או שתיים, בשני גראנד טורים (טוב נו רק אחד בעשור האחרון וגם הוא לא בטור האמיתי) ובמדליה אולימפית ושבלעדיו ארמסטרונג כנראה לא היה זוכה לאותה רמה של תהילה. וואלוורדה מימיו בקלמה המיתולוגית בה שיתף פעולה עם אחד אוסקר סבייה (זוכר ?), ונכון אפשר להיות רוכב ענק בלי לנצח אף טור - אבל כמו שאמא שלי אמרה לי - ממך אני מצפה ליותר.... בטיני לא התיימר לנצח טור גדול, וולוורדה כל שנה בונה על זה.
 
בועז ידידי, הכל בגלל שאתה לא חבר ב "יאיא"!

אירגון "יאיא" - יהודים אוהבי יאן אולריך- הוא אירגון ללא מטרות רווח, וולנטרי לגמרי, ששם לו למטרה לאהוב את יאן אולריך אהבת אמת זכה וטהורה. גם לאנס ארמסטרונג הזכיר כמה וכמה פעמים (בע"פ ובכתובים, בספריו) שיאן אולריך היה הרוכב הכי מוכשר בעולם. הצטרף גם אתה לארגון "יאיא", נסה ותהנה!
 
למעלה