איזה מעצבן המצב הזה

  • פותח הנושא gn64
  • פורסם בתאריך

gn64

New member
../images/Emo59.gif איזה מעצבן המצב הזה

הערב היה שידור בערוץ 2 במשעל חם ושם הופיעה חברת מועצת העיר ירושלים שהיא גם אם חד הורית והסבירה בצורה מכובדת וטובה את הקשיים שעומדים מולה וחשפה את העובדה שהיא צריכה לנקות חדרי מדרגות כדי להשלים הכנסה על מנת לספק את צרכי הילדים וכמו כן ציינה שיש לה רשימה של 35 נשים שמוכנות לתרום איברים כתוצאה מהמצב הכלכלי ולאחר מכן הם הרחיבו את השיחה על הנושא הכלכלי במדינה ונתנו לאייטם הזה בסך הכל 5 דקות ולאחר מכן עברו לנושא טוטו בחירות ומזג האוויר. אז יופי של התייחסות יש לתקשורת הזו 5 דקות תמימות הצליחו להקדיש לנושא
 

שחף38

New member
../images/Emo123.gifמה כבר אפשר לצפות...

תקשורת זה תקשורת שמחפשת דברים חדשים מרעישים וצהובים... חד הורים זה לא ניוז חדש, הם רק מתרבים-אז מה? מרעיש - מה יש לעשות רעש על נושא שכזה...וצהוב? אולי אם מפוסמים יגעו לפת לחם וידברי על אז.. אבל מידע אישי דפנה ארמוני לא לפני זמן לא רב התראינה ל"ערב חדש" על כך שהיא חד הורית ואין לה עבודה ואין לך אייך לפרנס את התאומים...למחרת היום כולם צחקו, אף אחד לא האמין שזה אפשרי...ואני מכירה אותה ויודעת עד כמה זה אפשרי....בחברה שכזו אנו חיים
 

צפונבון

New member
על מה הפליאה גיא ?? ../images/Emo5.gif

במדינה שמשפט המפתח אצל מנהיגיה הוא: הכלבים נובחים והשיירה עוברת במקביל לתשדיר בערוץ הראשון היה אייטם על העניין אצל נסים משעל בערוץ השני. אושרת קוטלר סיפרה על ראיון שהיא ניהלה עם אם לתאומות המתגוררת בכיכר הלחם, אישה המתפרנסת מניקוי מדרגות והכנסה של 1200 ש"ח לחודש. הדבר שקומם אותי מכל היה שכאשר היא נשאלה עבור מי היא תבחר ב: 28 לחודש הגברת ענתה בלי למצמץ באריאל שרון. אז... מה יש לכל הפוליטיקאים לפחוד וממי ? אנחנו כמו שנהג לאמר מי שהיה חמי הפולני " עוילם גוילם ". למי שלא הבין: עולם של גלמים. וחבל...
 
אני חושב שאני יודע למה ../images/Emo141.gif

חשבתי על זה, וגיבשתי את התיאוריה הבאה: רוב האנשים בארץ לא מצביעים למי שאולי יפתור להם כמה בעיות. רוב האנשים מצביעים (אם הם מצביעים) למי שהכי פחות מעצבן אותם. בעצם, אולי לא רק בארץ. שוש יש לו תיאוריות
 

gn64

New member
האנשים בארץ הזו לא מצביעים בעד

הם מצביעים נגד . אף אחד פה לא בעד כלום רק נגד. הוא נגד הפלשתינאים השני נגד השחורים השלישי נגד הלבנים הרביעי נגד הדתיים החמישי נגד החילוניים וכך זה ממשיך עד אין סוף אולי באמת צריך להצביע לעלה ירוק ואז שנהייה מסטולים נהיה יותר חיוביים
 
ככה יש מבחר יותר גדול ../images/Emo141.gif

מי שנגד הפלשתינאים, יש לו איזה חמש עשרה מפלגות לבחור ביניהן ... מי שנגד החילונים, יש לו ארבע-חמש לבחור ביניהן ... ואחר כך הוא מתפלא, שהממשלה לא עוזרת לו להיחלץ מהעוני.
 

romi99

New member
בימים של בחירות אני עושה ברביקיו..

לא הולכת לבחור! זה נבלה וזה טרפה!
 

gn64

New member
ההיא שחיה באוטובוס ? כן ראיתי

הבעיה שהבחירות פה מתנהלות לפי הפסיכולוגיה של שיווק קבוצת כדורגל {מנסה לעדן}
 

*יערית

New member
מעצבן בהחלט../images/Emo123.gif

גם אני ראיתי את השידור ..אתה ממש רואה את הדאגה שנסכה מעינהם של כל אנשי התיקשורת
מזל שזהבי היה שם למרות שכל מה שהוא יאמר הוא יקרא ממכתביו לא יעזור למצב הנוכחי... איך אמר הבחור שישב לידי
"מדינה של כלמאים"! ואני באמת אומרת שיש דרך לעזור לפחות בביגוד,הנעלה רהיטים ישנים,מזון...אומנם זה לא הרבה אבל לאדם שהוא עני זה הרבה! ולי יש שקיות גדולות לתרומה...אני כל הזמן אוספת בכדי לתת לניזקקים ןמה שיש לי כפול אני מוכנה לתת לאחר שחסר לו...או שאין ביכולתו לתרום גם כשמטפטפים עזרה קטנה..היא למעשה גדולה!
 
למעלה