תיאוריה שהיא ניחוש למה שיקרה

haimlit

New member
../images/Emo58.gif תיאוריה שהיא ניחוש למה שיקרה

קראתי פה ושם שבראיונות עם היוצרים, הקונפליקט הגדול האחרון יהיה בין ג'ון לוק וג'ק. בהנחה והם לא שינו את דעתם בפעם המאה ושמונה, יש כאן בעייתיות מסוימת, מאחר וג'ון לוק קצת מת. אז הניחוש שלי הוא שהקונפליקט יהיה בין האיש בשחור בדמותו של ג'ון לוק, נגד ג'ק שפרד, והסיבה היחידה שאני מצליח לחשוב עליה ללמה שיהיה ביניהם קונפליקט, היא שג'ק הוא המועמד הנבחר להגנת האי(!) דעתכם?
 

Thiery Henry

New member
../images/Emo58.gif לפרק 4

לפי דעתי הכל בעצם יתרכז בג'ק לקראת סיום העונה, ולפי דעתי במהלך העונה אנחנו נראה את כל ה-Candidates מוותרים או נאלצים לוותר על האופציה להחליף את ג'ייקוב וג'ק לפי דעתי יהיה בסוף זה שיחליף אותו.
 

mazovera

New member
זה יהיה אירוני

ממאבקי ג'ק ולוק בעונות הקודמות, בהן לוק היה המאמין הגדול בכוחות של האי ובצורך לשמור עליו וחשב שהוא מקבל הוראות מג'ייקוב, ואילו ג'ק היה המתנגד והריאליסט שלא האמין, יצא שבסוף ג'ק הופך למאמין הגדול בצורך לשמור על האי ואילו דמותו של לוק (סמוקי) הוא זה שאומר שהאי הוא רק אי והוא רק רוצה לצאת ממנו...
 

too addictive

New member
../images/Emo207.gif ../images/Emo58.gif

למה שבכלל ג'יקוב יחפש מחליף? אולי במחליף, הכוונה לגוף אחר להשתקע בו, אם גם לג'יקוב יש את היכולת הזאת כמו של סמוקי? או שזה באמת מחליף ל"ראש" האי, ואז ג'יקוב יוכל לעזוב. אבל למה לו לעזוב? ובכלל...מה רע ביושבי האי, כמחליפיו של ג'יקוב?
 
חוץ מזה שיש תחושה

בעונה הזאת שזה הפך להיות תוכנית כבקשתך. הם כאילו עונים על שאלות הצופים ומפריכים או מאמצים תאוריות וחלקי תאוריות. זה ממש מעצבן. אני מרגישה כמו בהצגה בהשתתפות הקהל.
 
למעלה