שרשור ראו

RVD18

New member
כן

הם שולחים את השידור לקונטיקט. הם בד"כ מצלמים אחרי תכניות, לפעמים מוסיפים קטעים כאלה כתוספות בדיוידי, אם אתה זוכר את החגיגה של ריק פלייר.
 

dj ariel m

New member
גם אני ראיתי את זה...ספולייר=\

טריפל H ניצח את אומגה שם בקרב ללא חוקים ..
 
כן,ידעתי שמצלמים קרבות חושך ../images/Emo185.gif

אבל לא יכול לצאת DVD כל כך מהר בהפרש של יום XDD. כנראה שבגלל שזה באנגליה הם שלחו את השידור וכמה אנשים עלו להם על הפיד. נחמד לדעת =] תודה על ההסבר.
 

peewee

New member
אכן, קטעי OFF AIR

היו הכי נפוצים בתכניות של סמאקדאון ב-2003. לרוב התכניות שיש לי מאותה תקופה יש קטע כזה (הכי נפוץ היה יציאות איטיות של ביג שוו אחרי קרב עם קצף בפה, היה את הקטע עם אנגל ולסנר שלסנר טפח לאנגל על התחת ואנגל החזיר לו בנשיקה בשפתיים. וזכורה לי גם חגיגת יום הולדת לצ'ימל, עם טייקר,לסנר ורקישי, טייקר דפק לו עוגה בפרצוף).
 

pufpuf

New member
הגירסאות הלא ערוכות היו הכי טובות!

היו בהן לפעמים פאשלות קלאסיות, כמו הבאטל רואיל של סינה ובנואה...
 

Hulk Rules

New member
דעות ראו

- אני אוהב את העבודה של קודי רודס בזירה, עם בנייה נכונה הוא יכול להגיע לטופ. רק שלא נראה לי שהוא יקבל הזדמנות. הולי היה גרוע כרגיל, וכמעט הרס את כל ההכרעות הקרובות עם האיטיות המחרידה שלו. לפחות הוא לא הרג את קודי עם האלבמה סלאם. -איזה מזל שטריפל H לא בתמונת התואר, כי אם זה היה קורה זה היה נראה כך: הוא היה מתערב בכל הקרבות, ובסגמנט הסיום מחלק פדיגרי לכולם
- קרב הצי'ן לוק נגד הד לוק (רנדי אורטון נגד מיסטר קנדי) לא היה כזה רע אחרי הכל,כנראה רק כי הוא היה קצר. כנ"ל אורטון-הארדי ואורטון- מייקלס. רנדי אורטון לא נראה כמו אלוף, הוא עדיין היל אנמי. אוי לחברה שזהו ההיל המוביל שלה.
 
התלהבו מאורטון רק בגלל שהוא תפס תחת על סינה

בסופו של דבר הוא עוד לוזר שיודע לתפוס את היריב עייף מת אחרי קרב , ישב לסינה על הקרבות חצי שנה וגם אז הצליח לחטוף מסינה בכל פעם שסינה היה מוכן לקראתו. עד שסוף סוף סינה נגמר מכל המכות האלה בראש ובכל מקום בסוף כל קרב שהוא ניצח , עכשיו שסינה בחוץ רואים כמה אורטון קטנטן. לגבי קודי רודס , הוא קצת קטן , נטול גימיקים ולא מספיק מתלהב על מקרופונים , לא רואה סיבה שיעלו אותו לליגה של הגדולים למרות שאני אוהב אותו.
 

scso

New member
שמתי לב שכתוב שם גם

NO MERCY1 NO MERCY 3 NO MERCY 2 NOMERCY 4 (הסדר נכון). -וגם ראיתי שכתוב ERIC(כניראה שהכוונה לאירק בישוף) .-חוזר על עצמו הרבה גם REV_2:25(למישהו יש רעיון מזה?) -וOPUN_US -2ND_COMING -אני אוהב את הסירטונים האלו.
 

Rated R Edge

New member
תודה על הלינק

רציתי לבדוק מה קרה בתוכנית בשביל לדעת אם היה עוד פרומו(זה הדבר היחיד שמעניין). טוב ג'ריקו יחזור לRAW בטוח כי לפי מה שהבנתי הפרומאים האלה הם רק בRAW . הסיבה שרשום בפרומו נו מרסי כמה פעמים זה ניראה לי בגלל ששם ג'ריקו זכה בפעם הראשונה בתואר הכי גדול, איך שאמרו בפרומו של הקרב can jericho finally win the big one
 
דעות RAW לאחר צפייה ../images/Emo185.gif

אני לא יביא דעות מפורטות הפעם. הקהל בברמיניגהאם פשוט ענק!!!! שיפסיקו כבר עם 3 קרבות למתאבק..זה לא עובד. אממ,הקרב הראשון של ג'ף ורנדי היה נחמד וחבל שהקרבות שבאו אחר כך נגמרו בפסילה. הסמגנט של וינס וריגל על יומנגה היה קורע. הקטעים עם הורסנווגל וקואץ' דיי דבילים. מעניין מה קורה שם עם הולי ורודס...הייתי בטוח שהולי יציע לחיצת יד והם יהפכו לטאג טים.. לסיכום: תכנית טובה של RAW.
 

pufpuf

New member
../images/Emo58.gifדעות רו

מתחיל עם הרבה אקשן שהארדי בצד התוקף, יוצאים לפרסומות, חוזרים, ופתאום אורטון רצח את הקרב עם צ'ינלוקס אינסופיים. מילא אם כל הירידות של סנטינו על אוסטין היו מובילות בסוף לאיזשהו קרב טוב בינהם, שאפילו אם סנטינו היה מפסיד בו, זה היה טוב. אבל כל זה מוביל אך ורק שמתישהו אוסטין יבוא, יגיד קצת WHAT ויוריד לו סטאנר. נהדר. אם אורטון רצח את הקרב נגד הארדי, אז בקרב נגד קנדי זאת הייתה רק התעללות בגופה, כי משהו חי לפני זה לא היה פה. הווו, איזה אימתני אומגה נראה עכשיו אחרי שהוא ניצח ג'ובר. זה גורם לו להראות כל כך הרבה יותר מאיים ומפלצתי עכשיו כשהוא קרע ככה ג'ובר. שום אנגל שמוביל לכך שמתישהו מפסיד הרבה פעמים רצוף (אפילו אם הוא ינצח בסופו של דבר) הוא לא משהו שיעזור ויקדם את המישהו הזה שמפסיד. רעיון יצירתי לכותבים של רו למה לעשות עם הורסוויגל וקואוץ' שבוע הבא: קואוץ' ינסה לצוד את הורסוויגל עם רוב ציידים, אבל הורסוויגל יכנס לחור באדמה, יצא מאחורי הקואוץ' ומבלי שקואוץ' ישים לב הוא יקח את הרובה ויעשה בו קשר, ואז קואוץ' ירה והרובה יתפוצץ לו על הפרצוף. התוכנית הסתיימה כשמייקלס חוגג ניצחון על אורטון , אבל מכיוון שתוכנית ההאבקות זאת לא הייתה, לאור כל מה שהיה בה, היה הרבה יותר מתאים שהיא תסיים עם עיגול כתוב שהראש של טריפל אייץ' היה יוצא מתוכו והוא היה אומר - Th-tha-that's all folks.
 

MysteriOfir

New member
עם המוניטין שלך

הייתי מצפה שתיישם את השורה האחרונה בפוטושופ
 
למעלה