שרשור פרקים 823-824

Boran

New member
כבר לא ספוילר?

היה בסדר. לא מעולה, אבל פחות גרוע משאר העונה. העונה שעברה סיימה את העונה מבחינתי, העונה הזאת בכלליות לא מגיעה לרמה שלה. בעיקר בגלל העדר רשע עקבי וחזק. שלושת הפרקים האחרונים היו ברמה, אבל העונה הזאת בכלליות הייתה לא משהו. העתקות: - את הקטע עם האוזן הם העתיקו מ"אספן העצמות" - את ההתאבדות של לוגן הם העתיקו מ"חומות של תקווה" אבל, אולי אני מתעסק בזוטות, אבל ריגש אותי שבהתחלה של שני הפרקים האחרונים ג'ק אמר "האירועים מתרחשים בזמן אמת", בפעם הראשונה מאז עונה 1 לדעתי.
 
אכן : "יקוב הדין את ההר " - הולם לסיום

כמה הייתי צריך לחכות ולהתאפק מלקרוא אותכם ואת יתר הסיכומים באינטרט ובעיתונות הכתובה (שיר זיו ב"ישראל היום" - רק כעת קראתי). אתם מנתחים והופכים בצמד פרקי הסיום ובכלל ואני אשלח אותכם להודעתי טרם בוקר הסיום (הכותרת הייתה: בקשות ומשאלות לב לפני פרקי הסיום - כדאי לקרוא). ג'ק שרד - קלואי העלתה את ערך החברות והחיים לגבהים מדהימים - קול וארלו איתנו - אליסון התעשתה (לא בזמן כמובן , אבל בכ"ז). המשך יבוא..................... לפרקי הסיום בכתיבה נוספת שלי - ליל מנוחה (עכשיו כבר אפשר לישון - ישראל תשמח לארח אותך ג'ק ....)
 

poland1

New member
שוב ושוב אני רואה את הקטע שבו קלואי באה לג'ק

לפני שהוא איים על לוגן! וזה פשוט מעולה!!! איך שהיא הייתה מפוחדת כשהיא הלכה אליו.. פחדה מג'ק החדש. בנוסף, הסצנה שבה ג'ק אומר לה לירות בו הייתה חזק ועילאית! איך שהיא לא רצתה לירות עד שהוא ניסה להתאבד.. ענק! ושוב- הסצנה של טיילור וחסן בחדר כשחסן מגלה.. איך שטיילור איימה עליה. וכמובן- סצנת הסיום המדהימה והמרגשת ברמות.. אני פשוט מת לדעת מה קרה אחרי זה לג'ק, לקלואי, לנשיאה ולהכל! הרבה דברים נשארו דיי פתוחים ואני מקווה שבסרט נגלה.. אולי בעתיד יחזירו את הסדרה לעוד כמה עונות? אחרי רגיעה ממנה, אחרי שיחשבו על רעיונות חדשים.. לכו תדעו? איזה עוד סדרה מתארת כל כך הרבה דברים? איומים ענקיים, סוכן אחד, נשיא מרכזי שמראים כמעט בכל עונה, זמן אמת.. אין סדרה כזו ולא תהיה!
 

Y. Welis

New member
לדעתי אפשר להמשיך, אפילו עם שחקן אחר

אמנם יהיה קשה למצוא, אבל שווה לנסות. כי חוץ ממנו, הסיפור והקצב והדמויות המשכנעות הן העיקר. ג'ק תמיד יוכל לחזור כאורח (וכן טוני) ולעשות את שלו.
 

poland1

New member
אני לא רואה את הסדרה הזו בלי קיפר-ג'ק.

הוא פשוט הפך לחלק בלתי נפרד בחיים שלי ושל כולנו
 

RYaniv

New member
אמרו את זה זה בזמנו

על רנה ווקר... וגם קיפר סאת'רלנד אמר פעם, בראיון לפני מס' שנים, שהוא כבר לא יודע איך הכותבים יכולים עוד להפתיע, ואולי יום אחד לא תהיה להם ברירה אלא להרוג את ג'ק כי כל דבר אחר כבר יהיה נדוש.
 

poland1

New member
אני לא חושב שהם כבר חייבים להפתיע..

24 כל כך מצליחה שיראו אותה בלי שום קשר.. והרייטינג שלה לא ירד לעולם מתחת ל-7,8 מיליון צופים מכורים רק בארה"ב.. שלא נדבר על כל האנשים שמקליטים ועל כל האנשים שרואים בארצות אחרות... לא היו צריכים לבטח אותה. שיקחו איזה 3 שנים ויכתבו תסריט לעונה חדשה במשך 3 שנים וכולם יהיו מרוצים... ככה יהיו הברקות.
 

poland1

New member
עוד קטע טוב-

שעוצרים את קלואי וקול ולוקחים ממנה את הכרטיס ברגע האחרון (שהכרטיס מעביר את הנתונים)! איך שקלואי צרחה על הסוכן ברק הזה "תחשוב על מה שאתה עושה!!!" קטע מעולה שעשוי היטב.. וגם איך שקול ניסה לעכב אותם קצת. לא מאמין שזה נגמר לתמיד.
 
למעלה