שרשור פרקים 823-824

poland1

New member
../images/Emo58.gif אממ..

הכלב לא שונה מבעליו... ובמקרה הזה פילר הוא הכלב של לוגן (ולוגן נמושה)... ועכשיו אני שם לב שפילר זה שם של כלב. השומר הציץ פנימה בחשדנות.. אבל זה מישהו בכיר מאוד ב-CTU.. הוא נותן תעודות והכל.. הוא לא ראה תזוזה, לא שם לב למשהו מיוחד מאחורה.. ונתן לו להכנס.. לא מתבקש שהוא יפתח את הדלת.
 

טיי 1

New member
היו אמורים לבדוק, כמו בדיקה ../images/Emo58.gif

בטחונית בקניון.. אם זה לא דיפלומט שסרח וטומן ברכב פצצה. זה קצת צרם לי , אבל שטויות.. היה ברור שלא הולכים לתפוס את ג'ק ופילר על הדרך.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gifעוד כמה רגעים מעולים..!!

איך שכחתי את זה?!?!? צ'ארלס לוגן ופילר היו בטוחים שג'ק סיים את מסע הנקמה אצל מיכאיל נובוקוביץ'.. הם היו יחסית רגועים. אתם יודעים מה היה שווה כל רגע? לראות את פילר הכלב מגלה את זה ברכבו כשג'ק מחכה לו שם.. ויותר טוב- לראות את צ'ארלס לוגן ברגע שג'ק מבשר לו את זה כשצלף מכוון לו ישירות לראש... זה היה אדיר! ושלא נדבר על הרגע שג'ק מתקשר אליו מהפלאפון של פילר... באותו רגע לוגן סידר את העניבה, חייך ואפילו ענה בחיוך.. תוך שניות הוא שומע שזה ג'ק.. ותוך עוד כמה שניות הוא שומע שצלף מכוון לו לראש ויכול לחסל אותו בשניות... המעבר מחיוך לפרצוף לחוץ ופוחד היה שווה הרבה... זו כבר הפעם השניה שג'ק גרם לו לפחד העונה.. בסופו של דבר הוא אפילו ניסה להתאבד בגלל ג'ק. עצם ניסיון ההתאבדות של צ'ארלס לוגן.. חסך לג'ק צרות בעתיד. ג'ק לא הרג אותו ונפטרנו ממנו... כמה לוגן פחד שהצלף היה מכוון לו לראש.. הביא את נשיא רוסיה לקומה.. בסופה של השעה ניסה להתאבד בעצמו ורצח את שותפו (אין מזה כבר דרך מוצא.. הוא היה חייב ללחוץ על ההדק)
 

idoPod

New member
../images/Emo58.gif 824

הסוף המר-מתוק אפשר לקרוא לזה.. יש לי כל כך הרבה להוציא שאני לא יודע מאיפה להתחיל, מטען שאני נושא איתי מתחילת העונה ועם כל פרק הוא מצטבר בכמויות. משהו בעונה הזאת לא הסתדר לי מלחתילה, היה הרבה חוסרים. הבולט בהם הוא אקשן. וכשאני אומר אקשן אני לא מתכוון ליריות וסצינות מהוללות. אקשן זה איום ממשי, פצצה, כימי, ביולוגי, אטום כן היינו שם כל כך הרבה פעמים אתם צודקים אבל הרגיש כאילו הכותבים מנותקים מהמציאות העונה. 90 אחוז מהנוכחים יסכימו איתי שהעונה נפתחה חלש, אין מה לעשות זה לא היה זה. במשך העונה היה רצף פרקים בהם הנשיאה לא הייתה מעורבת,נושא שטחנתי עשרות פעמים ואני אמשיך כי זה קיבל את כל המשמעות בפרק האחרון. ברגע שהיא כן חזרה לתמונה לקח לה בדיוק פרק כדי לנטרל את עצמה ולהעביר את המושכות לצ'ארלס לוגן, דמות שנואה, מתועבת, שבאמת העונה הזאת הייתה כל כך שונה וטובה יותר אם הוא לא היה מופיע, סבלנו אותו 3 עונות ובאמת שלא הגיע לנו לסבול ממנו עוד בעונה האחרונה. בפרק האחרון הנשיאה מחליטה שהיא הופכת את הקערה על פיה. מחליטה לפוצץ את ועידת השלום באופן תמוה לחלוטין, למרות שהצעד הזה התבקש לבוא דווקא מהצד של דאליה . חוסר שליטה של הנשיאה במשך כל העונה, אי היכולת ללקיחת החלטות אמיצות (שזה לגמרי לא הדמות שהכרנו בעונה 7), דמות חלשה מאוד קובעת איך ייגמר הכל ב-10 דקות האחרונות ואפילו מה יעלה בגורלו של ג'ק. לא אוכל. לא הייתה פה שום הברקה תסריטאית העונה. בחרו בחלק הקריטי ביותר של העונה לצייד את ג'ק בארטילריה של ציוד ובחבר דמיוני שמחובר למאגרי מידע דמיונים שההסבר ליכולת שלו להתחבר אליהם נשארה עם הכותבים המהוללים שלנו, וכל מה שנשאר לנו זה מסע נקמה עקוב מדם, מיותר, לא בריא ובטח שלא איך שהציגו את האושר העילאי שלו אחרי שנים על גבי שנים. נכון אף אחד לא רצה שג'ק, רנה, קים טרי ומר.בחור יחיו לנצח יחדיו אבל בחייאת הקהל של 24 יותר אינטליגנטי. בסופו של דבר הרגשתי כאילו לקחו מיקסר טחנו את עונות 4-7 והגישו בעונה 8 אפוי למחצה. אני כבר לא ארד לניואנסים של הפרק כי זה ירגיש לי מיותר. סוף טוב הכל טוב, אולי הסרט יעשה חסד. למרות שקשה לי להאמין.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif זה הגיוני?

זה הגיוני שבפעם השלישית,רביעית שאני רואה את הדקות האחרונות של הסדרה העיניים שלי דומעות אוטומטית? ועוד בלי שג'ק מת או משהו? לא יודע... פשוט הכל מתערבב לי ביחד.. זה סיום של סדרה שעשתה היסטוריה, קלואי בוכה, ג'ק עצוב ומקבל סיום יחסית טראגי (הוא מבוקש והוא צריך לברוח מארה"ב), ג'ק אומר לקלואי משהו יחסית מאוד מרגש וחזק, קלואי אומרת לכבות את המסך ואז ג'ק יורד מהמסך ולבסוף השעון הזה שמתקתק בפעם האחרונה, שלא עושה לי טוב על הלב. הפרידה של ג'ק מקלואי ממש קשה... לא יכלו לחשוב על משהו יותר מרגש, לטעמי. פשוט עצוב... ממש, אבל ממש קשה לי להשלים עם זה שזה נגמר. ואפילו שיש מבקרים שאומרים שהסיום לא טוב.. אני לא מסכים איתם! סיום של סדרה אמור להעלות רגשות ולפעמים להיפרד מדמויות ראשיות... גם עצב (עם בכי) זה רגש חזק.. לא פחות מהלם/פחד/לחץ וכו' סדרה שמצליחה לגרום לי.. לי! לבכות בסיום שלה ולהיות עצוב לאורך יום שלם- זו סדרה שעשתה את זה מבחינתי... את הסוף אזכור לעד גם אם הוא לא "פיצוץ"... הוא מרגש! אני כרגע לא רואה בשנים הקרובות איזושהי סדרה שאחתבר אליה כמו ל-24.. נראה שסדרה כזו יש פעם בחיים. ושלא נדבר שפתאום סדרות שלא בזמן אמת/בלי ג'ק באוור לא עושות לי את זה, אבל כנראה שזה קורה בגלל הסיום העצוב של הסדרה הזו. אני מניח שאתאושש לגמרי כבר בימים הקרובים. אוף! מה עם הפרומו לפרק הבא? אתם קולטים? אין יותר פרומואים ל-24.
 

Y. Welis

New member
../images/Emo58.gif נא באוזן

רק הקטע הזה היה שווה. לשמוע את הפילר זועק... כך יעשה למי שמעז לשלוח ידיים לקלואי! (הזכיר לי סצינה מסרט ישן של פאזוליני בשם 'דקאמרון', שבו אב המשפחה הגוסס, מבקש מבניו הלהוטים לשים ידם על הירושה, להתקרב אליו עוד ועוד, ואז טרררררר... הפתעה ריחנית). הסיום היה מינורי, כמו כל העונה. לא היה מה לצפות ליותר. לא הבנתי למה לוגאן לא ברח מהחדר שלו או התכופף כשהיה יכול - קצת פתי מדי. הטירוף שלו לקראת הסוף היה צריך להיבנות (עוד החמצה - שמה השני של העונה השמינית) ואז להגיע לשיא קריטי. אבל זה לא קרה (ולמה שיהרוג את פילר? לא מתאים לאופיו). הוא היה צריך לנסות להתאבד, אבל להשתפן ורק לשרוט את עצמו ביריה מוחמצת. העיקר שהוא ישאר brain damaged (גם אותו לא חיסלו, ומניח שנראה אותו בהמשך). ההמשך היה מוסרי וגם נוצרי - חוי התגברה על פיתוי הנחש, ונסוגה מההסכם. משום מה, אף אחד שם לא חשב על המובן מאליו - לסגור הכל *אחרי* ההסכם - העיקר לחתום, ואח"כ לכסח. דאליה היתה צריכה להציע את זה בעצמה. האור משמיים (ניצוץ המזל"ט) היה החסד שניתן לג'ק. חשבתי שאולי יהיה טיל מהמזל"ט שיציל את ג'ק, אבל לא היה (למעשה אין - הנשיאה שיקרה בהצלחה לחוטפים. לא מחמשים אותם בניו-יורק, והם לא במשימת ירי אלא צילום בלבד). אבל קלואי קצת נעשתה רגשנית - לטובת הרגשנים בפורום... כמובן שג'ק יוצא חי, להמשיך לסרט / סידרה הבאים. אם כבר, היה מתאים לעשות סיום כמו אבודים, כשהוא אכן מת במציאות אחת, וחי באחרת - ופוגש בטרי ובשאפל ועוד... אבל למרבה המזל, מפיקי 24 קצת פחות הזויים וחובבי קיטש. היה נחמד - נתראה בהמשך.
 

RoyBO

New member
../images/Emo58.gif שוב טעית במשהו

המזל"טים כן חמושים בטילים באחד הפרקים הראשונים העונה בפרק שירו טיל על המסוק שבא לאסוף את המודיע ההוא שג'ק ניסה להעביר לCTU, אורטיז התלונן לבריאן הסטינגס, מדוע המזל"ט לא יירט את הטיל הנ"ל עם טיל אנטי בליסטי משלו, ואז חיפפו את זה. אבל תכלס המזל"ט כן מצוייד בטילים.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif הזכרת לי שאלה,

מה הכוונה "הנשיאה שיקרה לחוטפים"? גם לי היה תמוה שהיה נדמה לי שהיא אומרת להם "אל תזוזו מהמקום" או שהטיל יירט אתכם. אז למה הם זזו ? רק מהפחד שאולי זה נכון הם היו צריכים להישאר במקום. משהו מוזר.
 

דנה1982

New member
זה לא בדיוק מה שהיא אמרה ../images/Emo58.gif

היא לא אמרה להם להישאר ליד ג'ק - אלא להתרחק ממנו. היא שלחה אותם לאיזו נקודה לחכות שיגיעו אליהם. הגיונית, גם אין סיבה שהיא תגיד להם להישאר ליד ג'ק כשהיא עומדת להגיד לו לברוח...
 

dar dahan

Member
אחריי הסיום הבומבסטי של אבודים...

הגיע הסיום האיך לומר את זה, שקט מנומנם ומוזר של 24, כאילו היה מתח אבל מעונה שביעית יש הרגשה שהכל מנומנם יותר, כאילו חסר איזשהו מרץ לג'ק, בעונה ה7 הוא היה פשוט חסר מרץ ובעונה הזאת נראה שהמרץ שלו הוא מגורם מסוים, והיום הוא הפך מגיבור ה'על' שהוא היה בעונות הראשונות לכלב אשפתות שצריך חסדים של אחרים בשביל למות ואישית זה איכזב אותי. ציפיתי שהנשיאה תחתום על ההסכם ותזכר במה שג'ק עשה ותתן לו חנינה ואז הוא יהיה עם קים ותהיה סצינה אחרונה וחמודה בהם הוא קים ובעלה יושבים בסלון ומשוחחים. נכון זה היה הורס לתסריטאים את הסרט שהם רוצים להפיק אבל גאד דאמט' עדיף סיום כזה מאשר הסיום שג'ק נראה כמו רוח רפאים ואפילו לא מת בגלל שהנשיאה פחדנית מכדיי לחתום על הסכם שלום ועוד אחריי שהיא גורמת לג'ק לרוץ אחריי כל האנשים שהוא רצח, הריי אם היא מלכחתחילה הייתה מקשיבה לקול המצפון שלה אז ג'ק היה עם הבת שלו והיא הייתה חותמת על הסכם אחר בלי שום קשר לרוסים, אבל טוב נו אם זה היה קורה אז ייתכן ולא היינו מגלים שסובורוב מעורב. אגב זה רק אני או שסוברוב מכהן כנשיא רוסיה כל הזמן, אין להם נשיא אחר להחליף אותו או שהוא בכלל מלך
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif לגבי הסיום

אני חושבת שבסדרה כמו "24" לצפות לסוף טוב זה קצת תמים מידי... אף עונה לא הסתיימה טוב. בעונה הראשונה טרי מתה, בשלישית ג'ק היה צריך לכרות לצ'ייס את היד והבת שלו גם עזבה אח"כ, בסוף הרביעית הוא ביים את מותו, בסוף החמישית הסינים חטפו אותו, בסוף השישית הוא איבד את אודרי רשמית, בסוף השביעית הוא גסס מחשיפה לחומר רדיואקטיבי (לא זוכרת את הסוף של העונה השניה). אז לתת לו סוף טוב זה קצת קיטשי מידי לסדרה שהיא הכל חוץ מקיטשית. אני לא חושבת שהסוף היה מנומנם (למרות שאני מבינה למה הטענה הזו עולה, בייחוד עם הסוף של "אבודים" יום קודם לכן) ואני גם לא חושבת שג'ק הפך לכלב אשפתות או לרוח רפאים. אני חושבת שהמצב הנוכחי שלו די מתבקש לאור העובדה שרק לפני כמה שעות הוא שוב איבד את האישה שהוא אוהב והוא בילה שעות ברציחות ועינויים של אנשים שהיו קשורים לזה. הוא תמיד היה ותמיד יהיה הגיבור (נשיאת ארה"ב התקשרה להתנצל ו-3 עובדי CTU עוזרים לו לברוח מהארץ - יש כבוד לאיש) ובלי קשר לעובדה שיהיה סרט המשך, סוף טוב ומתקתק של ג'ק עם קים וטרי-ג'וניור זה לא סוף טוב מספיק אחרי המוות של רנה. זה סתם להגיד "הנה, אל תגידו שאין לג'ק מנוחה". בעיניי הסוף המושלם עבור ג'ק היה מוות הירואי, אז אם אני מאוכזבת ממשהו - זה מזה........ ויסלח לי poland.....
 

dar dahan

Member
לא אמרתי שצריך לתת לו סוף טוב...

אולי היו צריכים להרוג אותו אחריי שלוגאן נניח היה קם עם הכדור בתוך הראש והורג אותו. אני מתכוון סוף אחר סוף שנגיד "וואו", לא סוף שקט ומנומנם, כי בכל זאת זאת העונה האחרונה ככל הנראה וחבל לסגור את הסדרה בצורה הזאת, כי אישית רציתי שג'ק ימות כי אחריי הטירוף שהוא נכנס אליו לא הגיע לו להשאר בחיים. לא הייתי מתנגד אפילו לראות את טוני יורה בג'ק והורג אותו.
 
למעלה