שרשור פרקים 823-824

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif תגובה לתגובות ../images/Emo13.gif

הסצינה עם ההסכם הייתה לחלוטין ברורה. קצת הפריע לי שהנשיאה ראתה את הוידאו של ג'ק לפני שהיא נכנסה לאולם לחתום כי זה הוצג כאילו מה שג'ק אמר שם היה מה שגרם לה לחזור בה. וזה מעצבן אותי כי מה שהוא אמר זה לא דברים מפתיעים. הוא לא חידש לה כלום. הוא אמר כמה קלישאות שכוונו לבת שלו. שלום צריך להיות מבוסס על אמון הדדי. כאילו דה! דווקא הייתי רוצה לראות את הנשיאה מתחרטת אחרי האיום הקיצוני שלה על דאליה או ברגע שלוגאן הציע את החיסול של ג'ק. להראות שהמצפון שלה עובד כשהיא מתמודדת עם קבלת ההחלטות הקשה ולא כשהיא מקבלת איזו נזיפה דרך וידאו שבכלל לא היה מיועד אליה. לא יודעת, קצת הפריע לי. לא פגע בהנאה שלי, אבל מעצבן. הקטע עם האוזן של ג'ייסון פילאר היה אדיר!! בייחוד כשג'ק הזדקף וירק את הדם שעוד נשאר לו בפה. מתה על ג'ק הקניבל. אגב, אמרתי את זה בתגובה להודעה אחרת שלך, אבל ההתאבדות של לוגאן מאוד הסתדרה לי עם הדמות. דווקא לפחדן מתאים לעשות את מה שהוא עשה. לנסות לברוח מאשמה ע"י התאבדות (במקום לנסות לברוח מהמקום או להתמודד עם המעשים שעשה)
 

idoPod

New member
../images/Emo58.gif

מחשבה שעלתה בי היא שמה שקרה עם הכרטיס זכרון היה מתוכנן. ג'ק עדיין מחזיק את הראייה והוא נתן לקלואי בכוונה את הוידיאו שהוא הקליט כי הוא ידע שזה לא יגיע ליעדו. הנשיאה הבינה שהראייה האמיתית עדיין אצל ג'ק (ההסבר היחיד שיש לי לתשובה לשאלה שהיא שאלה את צ'ארלס אם הוא ראה את זה, זה שצ'ארלס שיקר), בנוסף לזה ששניהם הסכימו על העובדה שג'ק לעולם לא ירפה היא הבינה שהיא חייבת לקחת את הצעד, זה לפי דעתי מה שהניעה אותה לקחת את ההחלטה.
 

Y. Welis

New member
../images/Emo58.gif השאלה למי נעשתה

ההקלטה - חשבתי בפרק 22 שהראו את ההתחלה שלה, שזה לבתו. אחרת מה הטעם? הוא מסביר את מניעיו למי שירצו לדעת, אולי אחרי מותו. לא חושב שהוא חשב אז שיהיה איכפת לנשיאה. גם לא ברור אם הוא רצה לחסל את סובורוב לפני או אחרי ההסכם - הרי הוא רק רצה לחסל אותו, בלי קשר להסכם (שלא ברור אם היה מומשך אילו סובורוב היה מחוסל). עדיין יש בעיה גדולה עם החיסול של סובורוב - האם זה הטירוף של ג'ק? כי הוא היה כ"כ מחושב ומדויק עד אז. אגב הנשיאה שאלה את לוגאן *לפני* שהיא בדקה את הכרטיס (ואני אוהב שמחשבים שם נדלקים בדיוק על מה שצריך... אילו רק לא היו מערכות הפעלה - רק תוכנות שעובדות טוב כמות שהן), כך שהוא בלי ספק לא ראה.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif נכון ההקלטה

נעשתה לביתו.. זה היה די ברור... למי שירצה לדעת ובעיקר לביתו (שאגב, לא ייאמן, בטח הם החזיקו את עצמם בכוח לא להביא את קים , והנכדה, לסצינת הסיום). לא ממש ברור איך הגיע הנאום הספציפי הזה של ג'ק לנשיאה. בכל מקרה, הוא לא ייעד אותו לנשיאה ספציפית, כמו שאמרת. וכן - הוא רצה לחסל את סובורוב, בלי קשר להסכם ,אין מה לעשות - זה היה נקמה גרידא. לא בגלל מניעי שלום או צדק פוליטי. בניגוד לאיך שהנשיאה "השתכנעה" לשנות את ראייתה בעקבות הנאום של ג'ק בוידיאו, דווקא השכנוע שקלואי שיכנעה את ג'ק שרצח בדם קר זה לא האופי שלו - היה קצת יותר משכנע, אם כי גם הוא היה טיפה צולע, אבל באמת להזכיר את רנה וש"ג'ק לא היה רוצה שהזכר של רנה יהיה שהמוות שלה גרם למלחמת עולם" - זה באמת פרט על הנימים הנכונים, למרות שהיה הייתה צריכה לחזור על המשפט הזה כמה וכמה פעמים. ההרגשה הייתה שהיא ברגע האחרון תפסה אותו , וגרמה לו לחשוב "נגייד שהוא הורג את סוברוב - , ואז מה ? ? מה זה ייתן ? לפעמים משיקולים טקטיים , צריך שנייה לעצור לפני שעושים משהו דרמטי שיכול להרוס אח"כ את החיים של כולם, עד כמה שהדבר נראה צודק באותו הרגע
 

idoPod

New member
../images/Emo58.gif 824

הטיעון שצד אותי הכי חזק זה "אם תהרוג את סובארוב, הרבה חפים מפשדע יהרגו בגללך מה שעשית"
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif

כשג'ק נעצר הוא נתן את הראיה לקלואי, כך שאו שעל כרטיס הזיכרון שהוא נתן לה הייתה גם ההקלטה הזאת, או שכשהוא נעצר וערכו חיפוש בחדר מצאו גם את ההקלטה לקים. בכל מקרה זה ממש לא היה לי מוזר שזה הגיע לנשיאה. אני מסכימה איתך לגמרי לגבי סצינת השכנוע של קלואי את ג'ק לעומת ג'ק את הנשיאה. הנשיאה לא שמעה שום דבר חדש בקלטת. היא ידעה כל הזמן ש"שלום אמיתי מבוסס על אמון" ושההסכם שלה שווה לתחת מאחר ואף אחד לא סומך על אף אחד שם וכולם שם מתוך כפייה של הנשיאה ומתוך שאיפות פוליטיות של לוגאן. ג'ק היה צריך את קלואי כקול ההגיון כי בעיניו הנקמה הייתה מוצדקת. הוא ידע שהוא מבצע פשעים שיצטרך לשלם עליהם אבל המטרה הייתה שווה הכל בעיניו. קלואי פשוט פרטה על המיתרים הנכונים - מה רנה הייתה אומרת על זה אם היא הייתה שם. וזה כל מה שג'ק היה צריך. יותר מאשר הפגיעה בחפים מפשע (הוא שיכנע את עצמו שגם מה שסוברוב עשה לא פחות חמור), מה שבאמת דיבר לג'ק זה האזכור של רנה.
 

lyla12

New member
ההקלטה

זה בטוח היה מיועד לטיילור ולא לקים, רק התסריטאים רצו שנחשוב שזו פרידה מקים וג'ק הולך להיהרג. ג'ק הרי תמיד חושב 3 צעדים קדימה, והוא ננסה לפרוט על נימי נפשה כי הוא אומר שם בפירוש שזה הסכם השלום שלה. אגב, קלואי למדה ממנו רבות על תחמנות אה? צפיתי יחד עם בתי ואמרתי לה שההקלטה נמצאת בפלאפון שלה על בטוח,. נשאר איזה חור שלא נסגר, שעצרו את מרדית העיתונאית, טיילור ביקשה לראות את הראייה לפני כולם, אך לא קיבלה אותו עד עכשיו. פאשלה של ה-FBI ? נו, כל המלעיזים שטענו לאורך העונה על "פרק חלש" וכד' תאכלו את הכובע על סיום מצויין ואקשן טוב ב-4 הפרקים האחרונים. 10 דקות לסיום ועוד לא ידעו לאן זה מוביל. גם כשג'ק נחטף מהאמבולנס-הרי יכלו להורגו על המקום, אבל סחבו עוד. מחכים לסרט שבטח יצא רק עוד שנתיים, אם עונה צולמה 10 חודשים כמה זמן ייקח לסרט פלוס עריכה? כבר מתגעגעת לג'ק ולשעון.
 

Y. Welis

New member
עם הלחיים המלאות שלה (סמלה המסחרי)

או כמו שנאמר באיזה אתר 'המראה האתני שלה' (שים עליה מטפחת ראש והיא איכרית סרבית...), הייתי בטוח שהכרטיס יהיה שם, באחת מהן, או במקום יותר אינטימי.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif הגיבור,

אני מאוד מבין איך את רואה את העניין של הנשיאה והקלטת של ג'ק. הקלטת הייתה די בנאלית. לא ישבנו בה ואמרנו "וואלה , הוא ניסח את זה הכי טוב שבעולם" וזה די מאכזב ש"מה, עד עכשיו הנשיאה לא הבינה את זה ופתאום ? ...." אבל- זה סוף הסידרה , ברגע שהחליטו שג'ק הולך להיות הגיבור (ולא להפוך לרע) - אחרי שבע עונות , הוא חייב להישאר הגיבור, ולכן , באותו רגע שהראו את הקלטת עם ג'ק, היה לי מאוד ברור מה שמנסים לעשות, ג'ק הוא זה שצריך להשפיע על הנשיאה . קצת קשה לי להתנסח כרגע (כאבי שיניםםםם נוראייםםם) - אבל למשל בסצינה האחרונה כשג'ק עומד להיות מוצא להורג... עשו עוד איזהשהוא מאמץ שהוא נאבק על חייו וכמעט מביס את האדם עם האקדח ששבה אותו. אין משמעות לסצינה הזאת, פרט ללהראות שג'ק הוא לא קורבן , הוא הגיבור ותמיד יהיה עוד טריק באמתחתו גם כשהוא קשור וכבול עם אקדח לרקה. אז- ג'ק הוא זה שעושה את הדבר הנכון , שנואם את הנאום הנכון , על כנות, אמון ,שלום אמיתי, והנאום הזה שלו משפיע על הנשיאה, ולכן הוא הגיבור האמיתי. לגבי הנשיאה , הדמות שלה לא כזאת מובנת, אפילו לקראת הסוף (לפני שהתחרטה), חשבתי שהולכים להפוך אותה לנבלית , משהו כמו לוגאן, היו לה שם רגעים שהיא ממש כמעט עברה את הגבול. איך מנשיאה מוסרית , שמבינה את שני הצדדים הפכה לדבר כזה ? אין הסבר. לכן גם קשה להגיד איך היא לא ראתה עד עכשיו את השגיאות שלה, אלא היה צריך נאום בנאלי מג'ק , ועט-מזכרת מדאליה כדי להבהיר לה.
 

Y. Welis

New member
../images/Emo58.gif אגב העט

חששתי שהוא יתפוצץ או משהו... כמו מתנה אמיתית מחסאן. היה יכול גם להיות טוב.
 

RoyBO

New member
../images/Emo58.gif זהו נגמרה הסדרה

ג'ק כמובן שלא מת סוף הכי קיטשי שיכול להיות לפחות הוא היה הרבה יותר מובן מהסוף של אבודים LOL
 

דנה1982

New member
חחח ../images/Emo58.gif

ממש קשה להיות יותר ברורים מ"אבודים" שם הייתי צריכה לחטט באתרים שונים כדי לקבל רעיונות והסברים אפשריים לסיום הלא-ברור של הסדרה... מתו בהתרסקות? מתו אחרי ההתרסקות? הפצצה שג'ולייט הפעילה עבדה? פרק הזוי. "24" תמיד הייתה פשוטה יותר. בידור פשוט, נוח, קל לעיכול. לא היינו צריכים לחשוב יותר מידי אחרי כל עונה - למרות שכן הצליחו לעורר אותנו מצוין כמעט במשך כל עונה (כל הדיון של עונה 7 לגבי טוני, טוב-או-רע, למשל), אף סיום עונה של "24" לא הסתיים באיזו תיאוריה מוזרה או שאלה בלתי פתורה. חלק מהעונות נגמרו כמו שהייתי מצפה מהסדרה כולה להיגמר (כמו הפינאלה של עונה 4 או של עונה 6, למשל).
 

shai zzz

New member
ספויילר

סיום מנומנם ותפל(כמו כל הפרקים האחרונים). עוד שבוע כבר לא אזכור איך הסדרה הסתיימה. וחבל, כי זו הייתה סדרה מפוארת. ככה זה שרוצים להרוויח עוד קצת גרושים מסרט קולנוע.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif תגובה

נכון שזה לא היה איזה סוף בומבסטי ומטורף. היה יכול להיות טוב יותר אם ג'ק או קלואי היו חושפים את הקנוניה בעצמם, כי העובדה שהנשיאה היא זו שהתחרטה ולא חתמה על ההסכם קצת הוציא את העוקץ מכל המרדף אחרי ג'ק בפרקים האחרונים. אבל הסצנה של ג'ק וקלואי עומדים זה מול זו עם אקדחים שלופים הייתה מצוינת, הפרידה ביניהם הייתה מרגשת מאוד, הנשיאה שניסתה לתקן את הנזק עם ג'ק וגם הסצינה שבה ג'ק נפלט מהאמבולנס ונחטף הצליחה להפחיד אותי. באמת חשבתי שיש סיכוי גבוה שג'ק ימות (כמו שאמרתי קודם, הסרט נשמע לי כמו איזו "הסחת דעת") אז בכל רגע שהיה נראה שזה עומד לקרות, הלב שלי ירד לתחתונים. פרק סיום לא גרנדיוזי מידי, אבל בדיוק במינון הנכון - קצת דרמה, קצת מתח, קצת רגש, סוף טראגי ופתוח. מה עוד אפשר לבקש?
 

30ofir30

New member
יהיה המשך...

ישנן שמועות שבעוד שנים בודדות יהיה המשך ההפקה רצתה להרפות קצת בגלל עיפות החומר וירידת הרייטינג של הסדרה בארה"ב!
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif OMG OMG OMG

גם אני רוצה רכב כזה כמו שיש לקול ,עם צג מקדימה שמראה מה קורה ברוורס !!!!!!!!! אהמ. כמו שאתם מבינים ראיתי רק 10 דקות ראשונות של הפרק הראשון
חוזר לראות. האמת , מפחיד אותי שאין שום תגובות מתלהבות או מאוכזבות בכותרות של הפורום :| כנראה היה סיום די בינוני, או שאתם שומרים על ארשת מכובדת בכוונה.
 

דנה1982

New member
זה כדי להגן על מי שלא ראה את הפרק, האמת

כשתסיים לראות תקרא את התגובה שלי ותבין באיזה אקסטזה הייתי... אבל התבקשנו לכתוב רק את המילה "ספוילר" ואת מס' הפרק, אז זה מה שעשיתי..
 
למעלה