שרשור פרקים 823-824

poland1

New member
../images/Emo58.gifפרקים 23-24../images/Emo58.gif

2 פרקים מצויינים! דנה.. את קולטת שאני כל סוף הפרק לא מפסיק לדמוע? לא יאומן, אני לא זוכר את עצמי ככה. הפרק האחרון היה מ-ע-ו-ל-ה.. גרמו לי להאמין שההסכם הולך להיחתם ברגע האחרון והגעתי למצב של רעידות קשות.. לרגע חשבתי שדליה חסן תרשום על הספר איזה משהו, אבל זה לא קרה... לרגע חשבתי שכל מה שג'ק ניסה להשיג הולך להתמוטט.. בסופו של דבר גם קלואי הוציאה אותו מפנטזיית הנקמה, והחזירה לנו את ג'ק.. שרוצה צדק! חלק מהדברים הכי עצובים בפרק.. היה התקתוק האחרון. חברים.. זה הגיע מ-00:03 ל- 00:00... מעולה! כמה עצוב. עוד משהו שראוי לציון? הצלף שג'ק כיוון ללוגן לראש.. זה לא היה צפוי, לפחות לא לי.. אחרי שקלואי שכנעה אותו לסגת שמחתי, אבל אחרי שעשו לה בלאגן והוא יסתבך ממש התעצבנתי שהיא הצליחה לעצור אותו. הנשיאה הפתיעה אותי, היא גרמה לי שוב להבין למה אהבתי אותה עד פרק 17, אפילו שאני עדיין לא אוהב אותה על מה שהיא עשתה. בלעדיה זה לא היה קורה.. היא סיבכה את כולם. ושמתם לב שהיא אמרה שהרוסים ירדפו אותו "וגם אנחנו" (ארה"ב).. אחרי כל מה שהוא עשה למען המדינה.. לא נורא.. בסרט אירופה תקבל אותו בברכה, והיא תועמד לדין סוף סוף. ויש! לוגן ניסה להתאבד, לא יאומן! כמה שמחתי. זהו.. אין יותר 24, אבל הסוף היה משביע רצון- ג'ק לא מת, כן, כן דנה.. תאכלי את הלב
ויהיה סרט, הכל יהיה בסדר.. אגב, שמתם לב שב-2 הפרקים האלה כל הזמן הזכירו בהתחלה שזה בזמן אמיתי? אלו הפעמים האחרונות.. הסרט לא יהיה בזמן אמת, אלא רק 24 שעות, ואז זה דיי יאבד את זה- אבל העיקר שג'ק באוור יהיה שם. טוב.. אחרי שהתאוששתי, אחרי שהפרקים האלה גרמו ועוד יגרמו לי להיות עצוב במהלך היום.. אני הולך להמשיך בעיסוקיי
ביי 24..
אבל לא ביי לג'ק באוור, נתראה בסרט
 

poland1

New member
../images/Emo58.gifאגב,../images/Emo58.gif

עוד משהו קטן שקרה, אבל משמעותי: גילינו שצ'ארלס לוגן והעוזר שלו פילר רצו מההתחלה לעשות רע לנשיאה הזו ובדרך ניצלו אותה ("הדרך שלה למטה", "הדרך שלה לתחתית")... אולי אפילו לוגן ניצל אותה רק כדי לנקום בג'ק באוור כשהוא גילה שג'ק מעורב בכמה דברים. השיחה האחרונה של לוגן ופילר העונה הייתה גועלית... אני שמח שפילר מת ולוגן ניסה להתאבד.. חבל שלא גילו לנו מה קרה עם צ'ארלס לוגן... אם הוא מת/ניצל.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif תגובה

אני דווקא שמחה ממה שידוע לנו על לוגאן. הוא לא מת אבל כנראה "פגוע מוחית" בדיוק כפי שמגיע לו. מוות זה לא מספיק נורא בשבילו.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif תגובה ../images/Emo58.gif

בהחלט.. אבל יפה שהשאירו את זה לסוף והצליחו להפתיע עוד קצת. אני חושב שג'ק היה צריך להתעלל בלוגן ולחסל אותו כבר ממזמן, היינו יכולים להיפטר מהצרה הזו. בן אדם מגעיל, אם בכלל אפשר לקרוא לו בן אדם, הוא חיה!
 

Shpitz

New member
../images/Emo58.gif הערה

לוגן ניצל... אחד החובשים אמר את זה כשטיילור רצתה לדעת מה מצבו. בכל מקרה סוף ענק, שהצליח לרגש מאוד, ועכשיו נשאר לחכות לסרט! 24 בקולנוע יכול להיות מדהים... אז... מה רואים עכשיו כל שבוע במקום 24?
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif אממ ../images/Emo58.gif

כן, אני זוכר שאמרו לה את זה.. אבל המצב שלו יחסית קריטי.. הוא עדיין בסכנת חיים.
 

דנה1982

New member
זה הזמן להתמכר לסדרות חדשות...

שתי הסדרות הגדולות ירדו השבוע, 2 הסדרות הנוספות שאני רואה סגרו את עונה 6 (שתיהן) בשבוע שעבר. מה, להתחיל לחפור ב VOD אחר סדרות חדשות??? ככה התחילה ההתמכרות שלי לאנטומיה של גריי!!!!
 

poland1

New member
../images/Emo58.gifעוד משהו..../images/Emo58.gif

גם מה שצ'ארלס לוגן עשה לעוזר שלו כשהוא ענה לנשיאה לטלפון לקראת סוף הפרק היה מפתיע ומצויין. לא ציפיתי שצ'ארלס ישתק אותו, יהרוג אותו ואחרי זה ינסה להתאבד.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gifאוף.. עוד משהו חח../images/Emo58.gif

רק אני אהבתי את הקטע שבו מי שהיה צריך להרוג את ג'ק באוור בסוף ממש התקשה לעשות זאת וחש הקלה כשהנשיאה הודיעה לו לא לעשות זאת? "אני יודע מי אתה ולא הייתי רוצה לעשות את זה".. משהו כזה. הוא ממש הגן על ג'ק.. אפילו שג'ק ניסה להאבק בו לקראת הסוף.. הוא עצר מיד את השותף שלו כדי שלא ירה בו. הקטע בחדר עם קלואי וג'ק היה מעולה ועצוב... הייתי ממש עצוב שהיא הייתה צריכה לירות בו, זה היה ממש בתחילת הפרק ולא ידעתי מה הולך לקרות בהמשך הפרק.. אולי שג'ק יאבק על חייו עד מותו בסוף הפרק, לא יודע.. זה ממש עשה לי רע. אבל בסופו של דבר, קלואי עשתה את הדבר נכון והצליחה, ג'ר עשה את הדבר הנכון והנשיאה טיילור עשתה את הדבר הנכון. אפילו לוגן עשה את הדבר הנכון.. ברוך שפטרנו ממנו.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif תגובה...

אני חושבת שזה אחד הדברים שבלטו בעונה הזו - ג'ק קיבל הרבה יותר כבוד בזכות השם שלו. קול אורטיז גם אמר לו בתחילת העונה כמה זה כבוד להכיר אותו ולעבוד איתו, הנשיאה נסעה עד למשרדי ה CTU כדי להסביר לו למה היא לא נותנת חסינות לדנה וכל מי שרדף אחרי ג'ק בפרקים האחרונים ידע מול מי יש לו עסק. מעולם לא נתנו לג'ק יחס כזה של "כבוד" - בכל העונות. ולגבי ג'ק וקלואי - 2 הסצינות שלהם - בפתיחת הפרק ובסיומו - היו ענקיות. כשהם מכוונים אקדח זה אל זו רציתי לבכות. הייתי בטוחה שאם כבר מישהו ילחץ על ההדק, זה יהיה ג'ק. לא האמנתי שקלואי תעשה את זה. והסצינה בסיום הייתה ניגוד לגמרי. המשפט שג'ק אמר לה המיס אותי: "כשהגעת ל CTU לראשונה לא חשבתי שאת תהיי זו שתחפה עליי כל השנים" ואז הסתובב למצלמת הלווין ואמר לה תודה על מסך ענק. פשוט בכיתי בלי הפסקה והבכי של קלואי עוד יותר עודד אותי לבכות!!! פרק אדיר. פשוט אדיר. בד"כ אני מתאכזבת מפינאלה של סדרות, אבל גם "אבודים" וגם "24" ירדו בטעם כל כך טוב, שזה כיף! כי אני יודעת שאני אהנה לצפות בסדרה מההתחלה שוב מתוך ידיעה שגם אחרי נפילות מתח (כמו עונה 6) הם תמיד ידעו להתאושש ולספק את הסחורה. הם תמיד ידעו להפתיע ולרתק אותי למסך, גם בעונות החלשות.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif צפיתי שוב בפרק 24

ואני חייבת להגיד ששוב בכיתי... הייתי חייבת לצפות שוב אחרי שקראתי ביקורות די פושרות על הפרק ולראות אם אחרי שההתלהבות קצת עברה אני ארגיש אחרת. והתשובה היא שלא. זה היה פרק טוב וכל הדקות האחרונות כשג'ק וקלואי דיברו בטלפון והיא ראתה אותו על המסך הרגישו כמו סיום גדול לסדרה גדולה. ובכלל, מהרגע שהנשיאה אמרה לג'ק "בגדתי בך" עם דמעות בעיניים, יצא ממני פרץ בכי כאילו רנה מתה מחדש. note to self: Get a life. Fast
 
העונה עצמה מצויינת - הסוף לא שונה בהרבה משאר

העונות חלקית קיוויתי שג'ק אפילו ימות מות הירואי וכולם יכבדו אותו או שיהיה עם משפחתו ברוגע - אבל.... שוב הוא צריך פשוט לברוח....
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif קצת תגובות,

כמובן, שוב ,סופה של תקופה... תגובתי אלייך : - לרגע אבל לרגע לא חשבתי שההסכם הולך להיחתם. זה אומנם נעשה בצורה יפה, אין לי שום תלונות ,אבל השבלונה הייתה לגמרי ברורה. ... סובארוב יחתום, חסן תחתום, הנשיאה תהסס ואז "תצהיר משהו לאומה". חבל שלא נתנו לנו משהו יותר ג'יוסי כמו שהיא תאשים קבל עם ועולם את נשיא רוסיה ברצח .. זה הדבר היחיד שלא ידעתי אם היא תגיד או לא. אני בטוח שלכולם זה היה צפוי כל המהלך. מהרגע שראו אותה רואה את ג'ק על המחשב ... זה היה ברור בדיוק לאן זה הולך. וזה סבבה.. זה מה שרצינו לראות
. - לא אהבתי את לוגאן מתאבד. (מנסה להתאבד). הוא נחש, ערמומי והכל, אבל הוא פחדן מדי להיות אלים , כלפי אחרים או עצמו. הוא לא ילכלך את היידים. לכן - לא התאים לי שהוא שבר לג'ייסון על הראש את הוזה. זה היה סתם לעשות דרמה שלא נבעה מכלום. וכנ"ל לגבי לירות בעצמו - צריך הרבה אומץ בשביל זה - שאין לו. אני חושב שבכל הפרקים העונה הזכירו שזה בזמן אמת , לא ? מה עוד , הרבה דברים שהיו ממש בסדר... בהגיון היה ברור שלא יכולים לתת לג'ק להרוג את נשיא רוסיה, גם אם הסיבות הכי טובות , זה ממש רצח של נשיא - זה כתם ששום דבר לא היה מוציא את ג'ק ממנו. ובאמת רק קלואי , אם כבר יכלה לשכנע אותו...והקטע של השכנוע היה די חזק. אפילו אני השתכנעתי. אם הוא באמת ליכלך את הידיים שלו ככה בשביל רנה, אפילו היא לא הייתה רוצה שיתלכלך ככה, ג'ק חונק את קלואי... קלואי יורה בג'ק.. איזה אדרנלין , ימצאו את הצ'יפ או לא. יותר מכל התאבדות של לוגאן - הביס שג'ק נתן לאוזן של פילר הזה (ברח לי השם שלו) - היה שווה הכל.. יותר מכל אקדח או עינוי או כדור. זה מה שנקרא "בטוב טעם". סובארוב הכלב . כמו שדנה כתבה פה , מה המשיכו עם תהליך השלום , כשאף אחד בעצם לא רצה להיות שם.. זה היה למשוך את זה יותר מדי.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif גם אני

לא האמנתי שהסכם השלום הולך להיחתם, אבל לקראת סוף הסכם השלום הייתי כבר מבולבל.. הם הצליחו לבלבל אותי ולא הבנתי מה לעזאזל התסריטאים מתכוונים לעשות. הוא רצה שג'ק ימות ושלא ימצאו אותו .נקודה. הנשיא הגיעה והפעילה לחץ... הפנים שלו לפני ההתאבדות היו ממש מפוחדים (כשהוא כיוון את האקדח), אבל הוא פשוט עשה את זה במהירות. רצה לשים סוף לג'ק באוור ולא רצה להתעמת עם הנשיאה/להיות מועמד לדין. זאת הייתה הדרך שלהם להיפטר מלוגן.. כל הכבוד להם, דרך שלא ציפיתי לה. ולא הזכירו כל הפרקים העונה שהאירועים מתרחשים בזמן אמת.. זה היה בפרק הראשון וב-2 הפרקים האחרונים.. כמה שזה לא משמעותי... זה הכה בי חזק.. כל רגע בפרקים האלה חוויתי חזק.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif אוקי,

לא ממש שמתי לב ל"האירועים מתרחשים בזמן אמת" .. . אבל כשאתה אומר את זה.. באמת הרגשתי שמזמן לא שמעתי את זה... בכלל.. בפרק 24 (השני) , לא היה PREVIOUSLY . זה ממש נמשך ברצף. לא אהבתי את ההתאבדות של לוגאן. זה לא התאים לאופי שלו, ובתור "טוויסט" או הפתעה... זה לא נתן לי איזה אפקט של "וואו,.. זה היה נראה סתם משהו לא לכאן ולא לכאן. אבל מה שזה נתן זה את המתח האם ימצאו את ג'ק או לא.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gifכמו דנה אמרה,../images/Emo58.gif

רק פחדן מתאבד.. ואני מסכים איתה ב-100% איש חזק לא מתאבד, רק פחדנים בסגנון של לוגן. אבל הוא במילא לא מת.. 100 נשמות יש לכלב הזה.
 
למעלה