שרשור עונה 6 פרק 4

טיי 1

New member
סליחה. צודק. הפרומו

גאוני, פשוט תענוג עילאי .אני סוגד משתחווה לכל פרק בסידרה האלוהית הזאת ,כל משפט כל יריקה של שחקן, כל שוט כל מיזנסצינה , אחחח.. איזה יופי כשמצלמים את השמיים, והפרומו ואוואואואוא אהההה איזה דבר. שניה ראשונה " שלישי הבא" אח"כ 100 תמונות שעוברות בחטף על כל הפרצופים של הדמויות אח"כ "פרקי סוף העונה". סוף פרומו.. אההההה.... וואו.. איזה כיף. פרומו ע-נ-ק. ככה עושים פרומו ! אבל בדיוק ככה !!! *סגידה*
 
חחחח ../images/Emo45.gif

אבל אולי ככה עדיף. כשהפרומו כמעט לא חושף כלום, אז סביר להניח שנהיה מאד מופתעים בפרק עצמו.
 

Plain Paper

New member
פאק!

כל הפרק הנוכחי רק התפללתי שלא יגמר. אני מת כבר לראות את הפרק הבא לעזאזל!
 
../images/Emo58.gif פרק טוב

שיפור משמעותי לעומת הפרקים הראשונים של העונה. נקווה שהעונה תימשך ככה. ושאלה : במציאות שהכרנו עד עכשיו, מי שגרם ללוק ללכת למסע הזה באוסטרליה היה הבחור שעבד בשביל ווידמור. מעניין איך ווידמור משפיע במציאות החדשה?
 

Skywalker7246

New member
../images/Emo58.gif פרק הרבה יותר טוב מהקודם.

למדנו שסמוקי תקוע בדמותו של ג'ון לוק, ככל הנראה כי ג'ייקוב מת. הילד הבלונדיני הוא ככל הנראה ג'ייקוב הצעיר, ומסתבר שסמוקי לא יכול להרוג גם את המועמדים של ג'ייקוב, ולאו דווקא רק את ג'ייקוב עצמו. מדוע ג'ייקוב צריך מועמדים? האם משום שהוא ידע שסמוקי יצליח להביס אותו בסופו של דבר? למדנו שהמספרים מייצגים אנשים, אבל לא למדנו אם יש משמעות כלשהי למספרים הללו. סה"כ פרק מאוד מעניין. שם הפרק הוא "ממלא מקום" או "מחליף" בתרגום חופשי. בקו הזמן השני, ג'ון לוק הוא ממלא מקום. בקו הזמן על האי, למדנו ששישה אנשים הם מועמדים להחליף את ג'ייקוב. (ואולי מדובר בשבעה, ייתכן מאוד שקוואן מתייחס הן לג'ין והן לסאן). דבר נוסף וחשוב שלמדנו הוא שג'ייקוב ביצע מניפולציה לא כ"כ טהורה על המועמדים שלו, על מנת שיגיעו אל האי. ייתכן מאוד שפורד לא היה כותב את המכתב, לולא היה מקבל עת שעובדת מג'ייקוב. מכאן נובע שהיה לו סיכוי לחיים טובים יותר. ללא ההתערבות של ג'ייקוב, נאדיה עדיין הייתה בחיים. וכן הלאה וכאן הלאה... האם הלן מתה בעקבות התערבות כלשהי של ג'ייקוב? האם אבא של ג'ון לוק נעשה נוכל בגלל התערבות של ג'ייקוב גם כן? הרי שהוא מוזמן לחתונה בקו הזמן הנוכחי. נקודות למחשבה.
 

king76

New member
../images/Emo58.gif הנקודה הכי מעניינת בפרק הזה ../images/Emo58.gif

סמוקי היה פעם בן אדם כמו כולם והוא רוצה לצאת לחופשי מהאי אני חושב שגם סמוקי הובא לאי ע"י ג'קוב או על ידי סמוקי ישן יותר שהוא החליף כמו שג'קוב מחפש לעצמו מחליפים שימשיכו את דרכו. כנראה שלסמוקי נמאס מהאי ונמאס מג'יקוב והוא רוצה לצאת מהאי או שזאת היתה מניפולציה לג'יימס כי הוא יודע שזה הדבר שהו הכי רוצה וככה הוא יוכל לגייס אותו לצרכיו. יש את הקטע שסמוקי מסביר לג'ימס את כל העניין של שומר האי וכאשר ג'ימס שואל אותו על מה יש לשמור אז הוא עונה לו בלהט שזה בדיוק העניין שאין כאן כלום! זאת אומרת שיכול להיות שסמוקי הבין שכל השנים שהוא באי הם בעצם בזבוז זמן ונמאס לו כבר מהאי והוא רוצה לצאת ממנו אנחנו גם מבינים מאילנה שסמוקי תקוע בדמות של לוק כרגע והוא לא יכול לשנות שוב צורה מה שהורס הרבה תיאוריות... נקודה אחרונה זה העניין עם הילד! נראה לי קצת דומה לג'קוב - יש מצב שג'יקוב הילד נוסע בזמן? הילד גם אמר לסמוקי שאסור לו להרוד את ג'יימס. כנראה שיש חוק שאסור להרוג את המועמדים זה מסביר למה בפעם הראשונה שלוק פוגש את סמוקי הוא מסתכל לו בעיניים ולא הורג אותו.
 

maiodo

New member
אביו של לוק

חברתו של לוק אמרה לו שהיא רוצה להזמין את אביו לחתונה האם בהווה ללא ההתרסקות ג'ון נהיה משותק בדרך אחרת ולא אביו הוא זה שדחף אותו? אני מניחה שאחרת לא היו מזמינים אותו לחתונה איזה פרק טוב!!!!
 
כמה שאלות שרצות בראשי../images/Emo122.gif

ממה שאני זוכרת, סתם זורקת לאוויר: - נזכרתי במשהו מהעונה החמישית, למה בכלל סמוקי צריך להחליף זהויות כל הזמן? מה קרה לגוף האמיתי שלו? הרי ג'ייקוב נשאר אותו דבר- למה הוא לא? - למה רק קייט לא הופיעה? (ראיתי שכבר העלו פה תרחישים לזה) - למה לג'ייקוב הצעיר היה דם על הידיים? - למה סוייר יכל לראות אותו ואילו ריצ'רד לא???? - מי קבע את החוקים ל"משחק" בין סמוקי לג'ייקוב? או שנדע או ש..לא. - למה האי מתחת למיםםםם? זה משגע אותי - למה סמוקי צריך "לגייס" אנשים כמו שאילנה אמרה כדי לצאת מהאי? אני יכולה להבין נגיד למה הוא לא יכול לבד... אבל למה הוא צריך כמה? - איך זה שבן חי שלם ורגיל בפלאש-משהו של ג'ון? - ואני בכללי קצת מבולבלת.. ממתי ג'ון לוק מת? לא ממתי שבן רצח אותו..? כי קראתי פה הודעה שמישהו כתב שסמוקי נכנס כבר באלכס, וזה היה מלפני שידענו שג'ון מת, לא? או שאני מתבלבלת? הלפ
תודה לאלה שישפכו קצת אור!
 
סמוקי + אלכס + לוק

בעונה הקדומת, כשכבר ידענו או חשבנו שלוק מת , לוק (וכך הבנו שהוא האחר) הצטרך לבן למקדש ונשאר מבחוץ. במקדש בן פגש את אלכס שידענו שהיא מתה = סמוקי. כשאלכס הופיעה לוק לא היה. לוק חזר כשאלכס נעלמה. למרות שסמוקי יכול להיות בשני מקומות, הפעם זה לא קרה - ורק כדי להדגיש שלוק החדש הוא סמוקי. בן הרי פער חתיכת זוג עיניים כשהוא ראה לוק יושב לידו, על האי בשנת 2007 אחרי הנחיתה של אג'ירה 316. בן אכן רצח את לוק.
 

shanytopper2

New member
לרוב השאלות שכתבת אין תשובה

אבל 1- סמוקי לא "צריך" להחליף זהויות. הוא "יכול" להחליף זהויות..יש הבדל משמעותי. למרות שעכשיו כנראה שיש לו רק את הצורה של העשן ואת הצורה של לוק 2- האי לא מתחת למיםםםם. הוא מתחת למים. 3- ג'ון לוק נרצח ע"י בן. כאשר הטיסה של אג'ירה נחתה על האי סמוקי התחזה לג'ון, ובמשך תקופה גם אנחנו חשבנו שהוא חזר לחיים.
 
למעלה