עונה 6

../images/Emo58.gif עונה 6

אחרי שראיתי את הפרק האחרון של העונה החמישית אני שואל את עצמי את השאלה האם יכול להיות שתהיה עונה שישית בכלל? גם לפי הסדרה וגם לפי המציאות רופא אשר מאושפז בבי"ח פסיכיאטרי לא יכול לחזור ולעסוק ברפואה, אז מה האוס אמור להיות בעונה הבאה במידה והוא לא יכול להיות רופא.... מה דעתכם בנושא?
 
זה לא

עונה על השאלה שלי , השאלה בעצם באיזה טוויסט מעוות הם יחזירו להאוס את האופציה לעסוק ברפואה
 
ג'ון סמית? משה כהן?

אני לא חושבת שזה בית חולים פסיכיאטרי. יותר הגיוני שזה מוסד לגמילה מסמים. ככה גם לא תהיה להם בעיה עם העונה הבאה: פרק ראשון: מראים את האוס מאושפז, משגע שם את כולם, מצליח למצוא בעיה רפואית לא מובנת, מוצא לה אבחנה גאונית לא מובנת. פרק שני: האוס חוזר לבית החולים. משגע שם את כולם. חופר קצת עם ווילסון על מה שהיה, חופר קצת עם קאדי. עוד בעיה רפואית וכו. פרק שלישי: כולם כבר שוכחים מכל הסיפור וחוזרים למתכונת הרגילה והלא מספיק טובה של עונה 5. 2 פרקים אחרונים לעונה 6: סיום מפתיע ופתוח. אנשים תוהים איך ממשיכים מפה לעוד עונה. וחוזר חלילה.
 

daniela21

New member
../images/Emo58.gif לסיפור חורף

זה כן בית חולים פסיכיאטרי, זה היה כתוב על הבניין.
 

ochenta

New member
זה כן

שאלת: האם יכול להיות שתהיה עונה שישית בכלל?
 

Word Up

New member
נראה לי שצריך לעדכן נהלים -

אם בהודעה שאתם כותבים יש ספוילר לעונה 5 אז תכתבו
עונה 5 ואם לעונה 6,אז תכתבו 6. פשוט כי אני מתאר לעצמי שלאט לאט יתחילו להגיע ספוילרים מהעונה החדשה,ולא בא לי להרוס לעצמי את העונה הזאת,אני לא רוצה להכנס להודעה שבה יכתב משהו על עתיד הסדרה. אני בטוח שגם רוב האנשים כאן לא ירצו להרוס לעצמם.
 

Headlong

New member
../images/Emo45.gif פשוט על ספויילר שעוד לא שודר (עונה

שישית) תרשמו מש"ש ליד הציור של הספויילר,הספוילר הרגיל הוא ספוילר למשהו ששודר בארה"ב כבר, אבל לא הגיע לארץ.
 
למעלה