סיימון אמר- כתבה

LeAnnDylan

Well-known member
../images/Emo58.gif סיימון אמר- כתבה../images/Emo26.gif

סיימון לא מאמין שסנג'איה נמצא בטופ 12 בזמן שסאנדנס עזב ויצא בהצהרה- "אם סנג'איה מנצח אני עוזב" לדעתי סיימון מגזים התגובה שלו לא במקום, אנשים מקשיבים לו. הוא בכוונה מכשיל מתמודד. התפקיד של סיימון ושאר השופטים היה לבחור את 24 המתמודדים האחרונים. ברגע שהוא הכניס אותו לתחרות הוא היה צריך להבין שיש סיכוי שהוא ינצח. לא אהבתי את התגובה הזאת. מה דעתכם?
 

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo58.gif

סיימון לא קולט שזה בדיוק מסוג הדברים שגורמים לאנשים להשאיר מתחרה???הם יעשו דווקא לסיימון. אני גם חושבת שזה קצת חצוף להוציא את זה על סאנג'יה, עם כל אהבתי לברנדון, הוא גם לא הדהים בשלושה שבועות האחרונים ועדיין נשאר. מי יודע אם לא הוא היה קצת מעל סאנדנס ו"לקח" לו את המקום?
 

Koki Girl1

New member
לדעתי../images/Emo58.gif

הוא לא מגזים אני לא חושבת שמגיע לסאנג'יה להיות בטופ 12 ואני לא מאמינה שסאנדס לא שם
 

LeAnnDylan

Well-known member
../images/Emo58.gif

לא הגזים? הוא מאוד הגזים. נו באמת, אמריקה בוחרת את המתמודד שהיא אוהבת ולהגיד "אם הוא זוכה אני לא ממשיך" זה ילדותי, כי- א. אין סיכוי שהוא יעזוב ב. זה סתם גורם להתחממות סיימון מתנהג כאילו סנג'איה הוא הזמר הכי גרוע שקיים. הוא שוכח דבר- אחד שהוא הכניס אותו לתוכנית. אז גם אם הוא נתן הופעה חלשה, הוא עדין יכול להשתפר ולתת הופעה טובה יותר, הרי הוא כבר נתן הופעה טובה יותר אם הוא גבר על מתמודדים רבים אחרים באודישנים לתוכנית, ועובדה שסיימון גם חשב ככה.
 

Koki Girl1

New member
../images/Emo58.gif

אוקי אז הוא הגזים אבל לדעתי הוא לא צריך להיות שם
 

A N I g M A

New member
../images/Emo58.gif

טוב, דבר די דוחה להגיד, אבל אני בטוחה שהוא לא יעשה את זה.
 

קפיטו

New member
../images/Emo58.gifנכון

סיימון כזה בלה בלה בלה חוץ מזה מה כבר הסיכוי שסנג'איה אשכרה ינצח? אני לא רואה את זה
 

Fairywitch

New member
../images/Emo58.gif

למרות שאני מסכימה עם סיימון- זה לא הוגן מצידו להגיד את זה. כמו שאמרת- ברגע שהוא הכניס אותו לתחרות הוא היה צריך להבין שיש סיכוי שהוא ינצח
מה גם שכמו שקרן אמרה- זה בדיוק הדבר שיגרום לאנשים דווקא להצביע לו. ובאמת גם ברנדון יכול היה לעוף. הרי סיימון, רנדי ופולה אמרו שהיו רק 4 מתוך 8 הבנים שהגיע להם לעלות.
 

ר ו ח ל י

New member
אז מה.. ../images/Emo58.gif

צריך לסמן
? לא משנה בכל מקרה שיגיד ויחשוב מה שבא לו למי איכפת? הרי הוא צודק. אין בסנג'יה כלום... מתחרים טובים אחרים עפים במקומו \= לא צריך לקחת את זה קשה.. זה סיימון..הוא אמר דברים קשים יותר בעבר.
 
למעלה