יש שמועה שבחירת המפיקים לאדם היא...

Juliann

New member
../images/Emo58.gif יש שמועה שבחירת המפיקים לאדם היא...

קודם כל קחו בחשבון שזאת רק שמועה, וכמו כל שמועה היא יכולה להיות נכונה והיא יכולה להיות בולשיט גמור. אז הרמז היה שהמפיקים בחרו לאדם שיר שקשור לתוכנית כישרונות אחרת (באנגליה) והם דחפו את המילה BLEEDING במשפט... מה קיבלנו? leona lewis - Bleeding Love מישהו ציין שזה יהיה שיר שקל לקבל עליו את הזכויות בגלל הקשר של סיימון קאוול והעובדה שראיין טדר כתב את זה והוא גם היה בתוכנית שבוע שעבר... ויתכן שההפקה רוצה לתת לאדם משהו אחר מהרוק הישן שהוא כל כך אוהב... קיוויתי ל- QUEEN אבל אני מסכימה ששיר עכשווי יכול לעשות לו טוב. השאלה כמובן באיזה גרסא? של ליאונה? של ג'סי מקרטני? א-קאפלה? גרסת רוק קלילה?
 

omrimayo

New member
בערך נוראי? אבל בגירסא אחרת מן הסתם... +דעה..

אולי אקפלה... אולי, לא יודע... אבל זה חייב להיות משו שונה ל-ג-מ-ר-י כי זה השיר הכי לא מתאים בעולם... אבל האמת שהגמר כ"כ צמוד שצריך משו שיגרום הד מטורף כמו שהארטלס יצר, אז צריך איזה שינוי מטורף ללהיט גדול ומוכר... אוף, כל הסקרים מראים 50-50... אבל יש סקר ענקי ב-TV.com ושם אחרי כמעט 4 מיליון הצבעות - 50-50! אדם מוביל ב-10K וזה כלום... איזה ברור שקריס ייקח, למה ייחלתי לגמר איתו למה, הוא המתמודד הכי קשה נראה לי בכל העונות שאדם יכל לייחל לעצמו, אנדרדוג מושלם, מישו שאף אחד לא ספר, מישו שהתחבב משבוע לשבוע, מישו שונה לגמרי מאדם וכל מי שלא סובל את אדם ישמח לראות אותו מפסי דוליצור איזה שוקר.. לא רוצה לראות את הגמר!!!!!! :( סליחה, פרקתי.
 
אני לא מסכים עם הטענה שכריס הוא אנדרדוג.

זה נובע בעיקר מכיוון שלא עשו לו יחסי ציבור כמו לדני וליל. אנדרדוג? ממש לא. הוא מתמודד מוכשר שתמיד היה לו סיכוי וההופעות המצוינות שלו לא באו משום מקום.
 

t r e c o o l

New member
../images/Emo58.gif

מה?.. מה נסגר איתם?.. הם רוצים מהפך.. אחד השירים היותר שנואים עלי.. וזה שיר של בת, הוא מתאים לבת לשיר.. איך הם רוצים שהוא ישיר את זה.. וגם המילים כ"כ מפגרות..
אני באמת מנסה לחשוב איך הוא ישיר את זה.. Closed off from love I didn't need the pain Once or twice was enough And it was all in vain Time starts to pass Before you know it you're frozen
והפזמון, גאש.. But I don't care what they say I'm in love with you They try to pull me away But they don't know the truth (????)My heart's crippled by the vein That I keep on closing You cut me open and I Keep bleeding Keep, keep bleeding love I keep bleeding I keep, keep bleeding love Keep bleeding Keep, keep bleeding love You cut me open Oooh, oooh... והוא חייב לשיר את הפזמון!! בקיצור, נראה לי שזה בדיחה שלי משו.. זה לא מצחיק.. אדם לא יסכים לזה..
 

naama59

New member
../images/Emo58.gif

גם אני קראתי לזה. אבל אם אני לא טועה זה רק מרמז כלשהו. בכל מקרה הייתי מוכנה להתערב שהיו בוחרים לו משהו של קווין. אני עדיין כמעט בטוחה שייתנו לו את זה, ואם בחירת המפיקים היא האחרונה אני בטוחה שייתנו לו שיר ניצחון קלאסי. בחירה מעט הזויה כי בדרך כלל אמורים לתת להם שירים שמתאימים להם יחסית ולא כאלה שדורשים שינוי. אבל כנראה שמישהו החליט שם לאתגר אותו.. מבחינתי זה יהיה מעניין אם הוא ייקח את השיר המקורי וייעבד אותו בצורה שעדיין לא ייצא לנו לשמוע. אבל אם זה מה שמביאים לאדם.. מה יביאו לקריס?
 
למעלה