הישרדות סמואה-הגמר!!!

EnglandHooligan

New member
../images/Emo58.gifנגמר.!!

סתם אני יוסיף פה תגובה כי פה אני רואה שהנושא יותר חם,אוקצור,מה שהיה היום בהישרדות היה ביזיון ,זה פשוט לא פייר ,כל המושבעים הצביעו לפי הרגשה ,וטינה יותר מאשר כמו מי שאמור לנצח את המשחק ! ,ראסל היה צריך לנצח את המשחק ב 100%! ,מיק ונטלי לא עשו כלום במשחק מהיום הראשון ועד ה 39 ופשוט ריחפו על הגל של ראסל ,יש פה אנשים שחושבים שבטח בלי ראסל נטלי עדיין הייתה מנצחת?,אם כן אז תאמינו לי תפסיקו לראות את הסדרה.. זה פשוט ביזיון שראסל לא ניצח ,ראסל המתמודד הכי טוב שהיה מכל העונות,למעשה את העונה הראשונה אני לא יחשיב כי זאת העונה שפתחה את המשחק ,והרבה אנשים לא ידעו מה לעשות ,לכן שאפו לריץ' ,אבל מהעונה השנייה ועד עכשיו ראסל הוא המתמודד הכי טוב ,והכי אסטרטג,שהיה במשחק עד כה ,הוא שיחק משחק מושלם,וחבל שהוא הפסיד בגלל טינה של המושבעים,אי אפשר לאמר שראסל לא עשה כלום במשחק ,כי הוא עשה ,הוא עשה גם טעות כי הוא היה צריך להשאיר את שאמבו ..חבל!
 

Confide In Omer

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

ישששש!!! נטלי ניצחה! איזה ניצחון מתוק.. גם זאת שרציתי שתנצח ניצחה, וגם אחד השורדים הכי שנואים עליי שהיה כל כך בטוח שהמיליון דולר בכיס שלו - הפסיד הפסד מוחץ. ולא רק זה, ראסל פשוט יצא לוזר ממורמר בריוניון. לא רק שהוא ישב בפנים חמוצות כל הזמן, הוא אפילו התחנן בפני נטלי וג'ף שיגידו שהוא שיחק את המשחק הכי טוב
לוזר. מקווה שיעיפו אותו ראשון בעונה 20. או שני (אחרי מריאנו
)
 

EnglandHooligan

New member
איך!??!

באמת באמת אני לא מבין איך אתה יכול להיות מבסוט מזה שנטלי ניצחה ,הייתי מעדיף שכבר מיק ינצח כי הוא עשה טיפה יותר מהכולם שעשתה נטלי. מה באמת הבעיה בזה שראסל חושב שהמיליון בכיס שלו ,באמת מישהו פה חשב לפני שהמושבעים פתחו את הפה שלהם,שנטלי או מיק הולכים לקחת קולות!?! ?,בטח שהיה מגיע לו לזכות במיליון ,הוא לא לוזר בכלל הוא באמת שיחק את המשחק "משחק מושלם" לא פחות ולא יותר ,ופתאום לראות מישהי שהוא היה יכול להדיח אם הוא רק היה זורק מילה מנצחת אחרי שהיא רכבה על הגב שלו כל המשחק ,אז זה באמת היה מעצבן ! . ראסל השחקן הכי טוב שהיה אי פעם נקודה !
 
../images/Emo58.gifוגם בהודעה מעליי

בוא אני אסביר לך כמה דברים- דבר ראשון, מיק לא שיחק יותר טוב מנטלי. דבר שני, ההדחה של אריק יצאה לפועל בעיקר בזכות נטלי. דבר שלישי, כל החוכמה היא לא רק להגיע לגמר, אלא גם לזכות בקולות של המושבעים על מנת לנצח. אם ראסל היה קצת יותר חכם הוא היה צריך לחשוב על זה, ולשחק קצת שונה. כמו שאמרת בעצמך, הוא כן עשה טעות שהוא לא לקח את שאמבו וג'יסון לגמר. ובטח ובטח שהוא לא השחקן הכי טוב, ועובדה שהוא לא ניצח.
 
../images/Emo58.gif

תסלח לי, אבל כשאתם מתחילים לדבר פה על כל ה"היה צריך לחשוב על איך להגיע לגמר" אני ממש מגחך. מה רצית שהוא יעשה? ישחק פחות טוב בשביל זה? יעשה כמו נטלי ויבחר מישהו להיתלות עליו? ממתי הפורום הזה אוהב שחקני אנדר דה רדאר ? הוקסמתם מהיופי של נטלי? אני הייתי בטוח כמעט במאה אחוז, ואני משוכנע שגם ראסל, שבעונה 19 כשאתה משחק משחק כל כך טוב אתה תקבל את רוב הקולות אם לא את כולם. אני חושב שכל ג'ורי אחר בכל העונות מאז עונה 6 היה נותן לראסל את המיליון (אולי חוץ מעונה 11), זה פשוט ביש מזל בשבילו שהוא נפל על כזה ג'ורי. ואני לא מבין איך אתם לא מתלהמים על החבר'ה האלה.
 
../images/Emo58.gif

הוא לא היה חייב להיתלות על מישהו. הוא פשוט היה צריך לשחק קצת אחרת. בעיקר, לא לכרות ברית עם כל מי שזז, וזה מצחיק שדווקא אתה אומר את זה, כי אתה דווקא אחד האנשים שאמור לדעת את זה... וחוץ מזה, אתה בעצמך הודית שהיו לו כמה טעויות לאורך הדרך. לעומת נטלי שלדעתי לא עשתה טעויות, והיא כן היתה יושבת כל מועצה ביחד עם ראסל ומתכננת את מי כדאי להם להדיח. אני חושב שאם למשל היא היתה מרגישה שמול ראסל/כל מתמודד אחר היא היתה מפסידה היא כן היתה עושה משהו.
 
../images/Emo58.gifועוד משהו שאתה כנראה שוכח

אני מבין שאתה רוצה שהשחקן הכי אסטרטגי ינצח (ואני מודה בפה מלא שראסל שחקן אסטרטגי טוב) אבל אסטרטגיה זה לא הכול בהישרדות. הישרדות זה גם משחק חברתי! זה לשרוד עם עוד אנשים על אי בודד, וכל מה שזה כולל. אתה יכול להיגע לגמר בזכות אסטרטגיה טובה, אבל זה לאו דווקא מה שיבטיח לך את הניצחון.
 

ProzaC4387

New member
../images/Emo58.gif

ראסל שיחק משחק עם 3 טעויות בלבד - אבל 3 הטעויות האלו היו ענקיות. 1) סיפר למיק וג'ייסון שהוא מיליונר. 2) לא לקח את שאמבו לגמר. 3) לא העריך מספיק את נטלי והראה יתר שחצנות לקראת הסוף. זה מה שבסופו של דבר כנראה הכריע. להגיד שלנטלי מגיע לנצח את המשחק זה כמו להגיד שלבקי בעונה 13 היה מגיע לנצח את המשחק. וזה בדיחה.
 
../images/Emo31.gifעל המשפט האחרון

ואני אסביר למה אני חושב ככה- נטלי אולי שיחקה דומה לבקי בהבדל אחד- שבעונה 13 היה גם את יול ששיחק כמו בקי, רק הוא יזם יותר. נטלי וראסל לא שיחקו אותו דבר. נטלי יותר שמה דגש על משחק חברתי, ואילו ראסל שיחק רק משחק אסטרטגי, והיה בטוח במיליון אחוז שכולם יעריכו את זה, ופה היתה הטעות שלו (בנוסף ל-3 טעויות שציינת). יש סיכוי גדול, שאם נטלי היתה מגיעה לגמר עם יול היא היתה מפסידה לו, והייתי מבין את זה. חוץ מזה, יש פה לא מעט אנשים (ואני ביניהם) שבאמת לא מבינים מדוע בקי לא קיבלה שום קרדיט (בניגוד ליול), ואפילו יול בעצמו טרח להדגיש שאת כל ההחלטות הם עשו ביחד. בקיצור, כמו שכבר אמרתי להיות רק אסטרטג בהישרדות, זה לרוב לא מספיק. לייק איט אור נוט.
 

or19951

New member
אני לא מסכים עם המשפט האחרון

אין נוסחה לניצחון בהישרדות, אחרת כל המנצחים היו אותו דבר. הניצחון במשחק תלוי בהרבה משתנים- הפיינליסטים האחרים, חבר המושבעים וכמובן דרך המשחק.
 
זה ברור!

בגלל זה כתבתי- "לרוב". כמובן שאין נוסחה, ולמשל מתמודד שניצח בעונה מסויימת, זה לא מחייב כמובן שהוא היה מנצח בעונה אחרת, עם מושבעים אחרים, פיינליסטים אחרים וכו'
 

israelisurvivor

New member
../images/Emo45.gif כל כך

ראסל היה אדיר. הוא היה מעריץ של הישרדות כמו כולם פה, הוא סה"כ רצה את התואר כל כך ולא קיבל בגלל חבורה של ממורמרים ומטומטמים. גם אני חשבתי לעצמי שעם חבר מושבעים כמעט מכל עונה אחרת הוא היה זוכה. וממש
לגבי זה שחשבתי שהתקדמנו מספיק שבעונה 19 יזכה מישהו ששיחק משחק אסטרטגי ממש טוב גם אם הוא היה קצת "רשע" לאנשים. באסה שלו שהוא שיחק עם 19 מטומטמים. נכון, ראסל לא היה מושלם - הוא יכל לקחת אנשים אחרים לגמר (מי יודע אם זה היה עובד עם חבורת אפסים כאלו), הוא לא צריך היה לשרוף להם דברים, הוא יכול להיות קצת יותר חברתי ולהראות קצת פחות ביטחון אבל הוא היה גדול מבחינה אסטרטגית, טוב באתגרים, מצחיק ויצא באמת תותח. הוא אומנם שיחק את המשחקים עם חבר'ה די מטומטמים אבל בסופו של דבר זה מה שפגע בזכייה שלו...תוסיפו לזה, את איך שהוא הוכיח לדעתי שהוא באמת מעריץ של המשחק וסה"כ רצה את התואר (אנחנו יודעים שהוא לא צריך את הכסף), כמו כל אחד פה ואני כל כך מבין את ההרגשה שלו בריוניון שהוא על סף דמעות אחרי שהיה צריך לזכות.
 

Better Man

New member
ספויילר

היו כאן גולשים שכבר בפרק 6 כתבו שנטלי תזכה. איך ראסל לא הבין את זה? רק על זה לא מגיע לו לזכות. הייתה לו אפשרות פז ללכת עם מתמודדת שבגדה שבכל השבט שלה.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

אני בטוחה ב100% שסטיבן היה זוכה עם כל ג'ורי אחר. למה אתה לא מתלהם על האידיוטים של עונה 18? אין די משוכנעת שראסל היה מפסיד לכל ג'ורי, בגלל שהמשחק החברתי שלו היה כל כך עלוב.
 
כי ../images/Emo58.gif

משתי סיבות: 1. ההבדל בין נטלי לראסל הוא הרבהההה יותר גדול מההבדל בין סטיבן לג'יי טי. סטיבן היה קצת יותר אסטרטג מג'יי טי, אבל סך הכול הם החליטו את רוב ההחלטות ביחד וג'יי טי הוא זה שיצר הרבה קשרים בטיבמירה שעזרו לקדם את ברית הג'לפאו. 2. גם אם סטיבן אכן שיחק את המשחק הכי טוב, המושבעים לא ידעו את זה. הוא הלך לגמר ופשוט לא הצביע על שום דבר טוב שהוא עשה, למושבעים לא היה מושג במה הוא מתעלה על ג'יי טי. בסמואה כולם ידעו בדיוק מה ראסל עשה (להם, בית ספר) והוא טרח להדגיש את זה בדיוק בגלל שחשב שזה יעזור לו.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

1. אותו דבר לגבי ראסל ונטלי. נטלי יצרה קשרים חברתיים עם גאלו (וגם עם פואה פואה, בהתחלה) שעזרו להם להתקדם. כבר הבהרנו שראסל הוא איום בקשרים חברתיים. שאנון עברה לפואה פואה בלי קשר אליו, כי היא לא יכלה לסבול את גאלו. ג'ייסון, מיק ונטלי בחרו באותה האסטרטגיה של להיות מתחת לראדר ולתת לראסל לספוג את האש, בגלל שהוא היה כל כך קולני. לא בגלל שיש לו אופי כובש או משהו כזה. 2. נטלי לא ביססה את הזכייה שלה על להגיד "אני הדחתי את ההוא וההוא", אלה היא הסתמכה על הקשרים החברתיים שלה. אגב ידעת שטייסון לא הצביע לסטיבן רק בגלל שהוא אמר שהוא אירגן את ההדחה שלו? נטלי נמנעה מלשפשף את ההפסד בפנים של גאלו, מה שראסל עשה בלי סוף.
 
../images/Emo58.gif

1. הקשרים החברתיים שנטלי יצרה עם גאלו הם קשרים שראסל אמר לה ולכל השבט ליצור בתחילת המיזוג. הוא כינס אותם לשיחה והסביר להם מה הם צריכים לעשות. חוץ מזה, ראסל העביר לצד של פואה פואה את שאמבו ואת ג'ון. ואל תגידי ששאמבו הייתה עוברת בכל מקרה, כי אני זוכר מעולה את הרגע שראסל יושב עם שאמבו ליד האגם ומציע לה להצטרף, אומר לה למה כדאי לה, ובסוף היא משתכנעת. כנ"ל לגבי ג'ון. 2. את צודקת, ראסל לא היה צריך להמשיך לשפשף את ההפסד בפנים של גאלו, וזאת ה-טעות שלו במשחק, אבל זה לא הופך אותם לפחות מטומטמים שהם לא הצביעו לו.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

1. נו באמת. הם לא ילדים קטנים. אתה באמת חושב שאם ראסל לא היה מודיע להם כביכול מה הם צריכים לעשות, נטלי לא הייתה יוצרת קשרים חברתיים? זו הייתה האסטרטגיה שלה מההתחלה. עוד מפאה פואה היא הייתה החברה של כולם. אפילו בן אהב אותה. כן, לראסל ושאנון היה רגע. נו אז מה? שאנון מבהירה כבר מהביקור הראשון שלה בפואה פואה שהיא מרגישה בבית. לא ראסל גרם לזה, אלא החיכוכים שלה עם לורה, דייב, ושאר גאלו שהרחיקו אותה מהם. ג'ון פחד מהאבן הסגולה. מספיק שמישהו אמר לו שיהיה תיקו (לדעתי בכלל מיק היה הראשון שהזכיר את זה) והוא היה מצביע איתם. ג'ון ניסה להבטיח את מקומו ע"י עסקה עם ראסל זה נכון, אבל זה לא קשור להחלטתו לא לכפות תיקו. זה קשור לרצון שלו להמשיך מעבר לנקודה ההיא. 2. הם לא מחויבים להצביע לשחקן הכי יהיר ואגרסיבי. למה הם מטומטמים בזה שהם סירבו לתת פרס על זה שראסל התייחס לכולם כאל נחותים ממנו?
 
למעלה