הישרדות טוקנטינס- פרק 13

NP16

New member
../images/Emo58.gif

אמרתי שסטיבן לא יכול לנצח אותן? הן פשוט לא יקחו איתו לגמר. אם הוא או טאג' זוכים בחסינות האחרונה אני באמת מאמין שלא יקחו את ג'יי.טי, שום דבר לא אמר שסטיבן באמת מת להגיע איתו לשם. כי הוא עשה איתו לחיים על זה? אבל אין לו ברירה כרגע מלהשאיר אותו. (נעזוב את זה שהחסינות הפעם הייתה עליו.) בטח שלארין יש ברירה! היא יכולה לקחת את טאג' ואת קואוץ'. היא יכולה לעשות ברית מאין ברית. אני לא אומר שלא היה חכם מצידה להתקדם מבחינתם וכל עוד זה קרה הערכתי אותה בנתיים. אבל זה היה הכי שלב שהיא צריכה להתעורר בו והיא לא עשתה את זה ויותר מזה, היא אמרה בוידויים שלה שמבחינתה היא מתקדמת במשחק עם סטיבן וג'ייטי,והעיקר זה כמה רחוק שהיא יכולה. לא אמרה אפילו טאג', סטיבן, וג'ייטי. נכון שהמצב של טאג' וארין שונה. רק שטאג' דווקא החכמה יותר. טאג' לפחות מליונרית וגם יכולה לבנות על חסינות אחרונה, על להדיח את ג'ייטי פעם הבאה, על איך שהוא לשכנע את המושבעים . ארין הבטיחה לעצמה שהיא מקרה אבוד, היא אפילו בראש לא תכננה שום דבר, גם נגד טאג' היא תפסיד. ג'ייטי דווקא לא זוכה בטוח בגמר, אין לי כוח לחשב מי ומה, אבל יש דווקא מספיק אנשים שמחבבים את סטיבן ורואים בו את המאסטר מיינד השולט וידעו להעריך את המשחק שלו, טייסון למשל. קואוץ' הוא רק קול אחד. ודבי לא שיחקה כדי לאפשר לג'ייטי לנצח, היא אמרה שהיא בעד שניהם.
 

ProzaC4387

New member
../images/Emo58.gif

אגב מה שאני הייתי עושה במקום סטיבן כדי להרוויח את הקול של קוואץ', זה להביא לארין את האיידול (שגם ככה אי אפשר להשתמש בו יותר!). ככה גם קוואץ' לא חושב שבגדתי בו. גם ארין אסירת תודה שהצלתי אותה. וגם טאג' חושבת שהיא חלק ממהלך אסטרטגי ולא סתם מקום 3.
 

Hungry Snowman

New member
חחחחחחחחחחחחחחחח

כתבתי אחרי זה תגובה נורמלית אבל היא נמחקה לי, אז פשוט נסתפק בציטוט שמסכם את הכל- Dragon Slayed!
 

sapir aloud555

New member
../images/Emo58.gif

Pwned. ארין דיי "פרווה" עד עכשיו בשבילי, אבל כשהיא אמרה את זה כולי הייתי ב"Ohshi- epic!" והמושבעים - Win. לא נראה לי שנראה עוד הבעות כאלו בקרוב, אוף. נו, תמיד יש פונדרוסה.
 

Confide In Adam

New member
אוווף.. ../images/Emo10.gif

טרייסי רשמה בפייסבוק שלה מי עף, ועכשיו אני יודע מי הודח עוד לפני שראיתי את הפרק..
 
חחחחחחחח

או שכולנו נכתוב בסטטוס שלנו אנשי הישרדות יקרים! בבקשה בבקשה בבקשה אל תגלו לנו עדיין מי ניצח גם לנו מגיע להיות טיפ במתח!
 
../images/Emo10.gifכבר רשמתי פה לא מזמן הודעה להיזהר

מזה כי טרייסי אוהבת לרשום וגם הם אוהבים לכתוב על אמריקן איידול הרבה פעמים אז מקווה שפעם הבאה תיזהר יותר
 

bigbro8

New member
לא נורא =]

מהרגע הראשון לא היה ספר מי יודח הפרק אז לא הרסו לך יותר מדי
 
למעלה