שמחה לבשר שה-FSH ירד

חסויה 01

New member
../images/Emo57.gifשמחה לבשר שה-FSH ירד../images/Emo3.gif

טפו טפו טפו שימשיך רק טוב. אז היה לי דימום אחרי שבוע מהמחזור הקודם,כמובן רצתי לעשות בדיקה והנה מה טוב ומה נעים. גם TSH ירד,כלומר אין תת פעילות של בלוטת התריס כרגע,גם טפו טפו טפו נקודה פסיק עיגול קו נטוי
חמסה. אז מה עושים עכשיו? אני ביום הרביעי למחזור,האם אני צריכה לרוץ לרופא ולהתחיל טיפול או שכדאי לחכות איזה חודש ולראות שהמצב מתאזן יותר. כי אני רוצה לתפוס את ה-FSH למטה. מה אתן מציעות? אגב,הייתי אצל משיהיא מלמדת תרגילים להוריד את הFSH וגם בנוסף אני לוקחת הומאטפטיה,איזון נטורופטי וצמחים של אייל פוליטי. אז אם משהיא נמצאת בבעיה דומה שווה לנסות. שאו ברכה
 

נועם@בת

New member
ווי ווי ווי, איזה סיפור מעודד זה

אם את מתכננת טיפול, תתיצבי אצל הרופא עכשיו או מחר בבוקר. אני לא הייתי מחכה לראות אם הFSH מתייצב, כי אף אחד לא הבטיח של שהוא בכלל יתייצב. רק אם הרופא לא יסכים להתחיל טיפול ביום החמישי, תדחי לחודש הבא. אני אשמח אם תוסיפי המלצה בלוחות (בסרגל הכחול למעלה) על המטפלים שנעזרת בהם. שיהיה בהצלחה נועם
 

חסויה 01

New member
מתלבטת ../images/Emo4.gif

לאחר שקראתי,ראיתי ושמעתי את הכתבות על נושא טיפולי פיריון וההשלכות האפשריות שלו קצת השתפנתי
(השפן בתוך הכובע
) אבל בכל מקרה,היום התקשרתי לרופא שלי ואי אפשר היה לדבר איתו,אז מסרתי את הערכים בטלפון והוא אמר לי לבא ביום ראשון. יום ראשון זה אומר שבעה ימים למחזור הנוכחי. אז לא כל כך יודעת מה לעשות. ואז חשבתי לעצמי שאולי כדאי לי להמשיך ולאזן את המערכת בטיפולים שאני נעזרת בהם כבר ממילא,ולחכות בכל זאת איזה חודשיים ולראות. אבל לא סגורה על זה עדיין. למרות שגוף אומר לי תני לזה קצת זמן,הלב חושש. אני חשבתי על מה שאת אומרת שכדאי לקופץ על זה,אבל אני חושבת שהאיזון,אם הוא עיקבי ונכון,אז חבל לא לנסות את הקו האלטרנטיבי שהתחלתי. מה את חושבת?
 

נועם@בת

New member
כמוש אמרתי

אם את מתכננת טיפול, זה הזמן. אם את רוצה לתת לדרך האלטרנטיבית צ'אנס ואת מרגישה שהגוף מסכים לזה, תניחי לרגע ללב (אגב, זה לא הלב, זה הפחד...) ותני לגוף להמשיך בדרך שלו. הגוף הוא זה שצריך לייצר את הביציות, והוא זה שישא את התינוק. את נשמעת די מחוברת לגוף שלך, ויודעת לקרוא אותו נכון. ההחלטה היא כמובן שלך (אמרה נועם שהFSH שלה נשאר בשמים
). המון בהצלחה נועם
 

סנדלרית

New member
ממש מבינה את הפחדים שלך

אולי אפשר לעשות החודש מעקב זקקים על טבעי אולי ...והלואי והטבעי ינצח בכל מקרה לא הייתי מחכה יותר מחודש
 
למעלה