../images/Emo57.gifשמחה לבשר שה-FSH ירד../images/Emo3.gif
טפו טפו טפו שימשיך רק טוב. אז היה לי דימום אחרי שבוע מהמחזור הקודם,כמובן רצתי לעשות בדיקה והנה מה טוב ומה נעים. גם TSH ירד,כלומר אין תת פעילות של בלוטת התריס כרגע,גם טפו טפו טפו נקודה פסיק עיגול קו נטוי
חמסה. אז מה עושים עכשיו? אני ביום הרביעי למחזור,האם אני צריכה לרוץ לרופא ולהתחיל טיפול או שכדאי לחכות איזה חודש ולראות שהמצב מתאזן יותר. כי אני רוצה לתפוס את ה-FSH למטה. מה אתן מציעות? אגב,הייתי אצל משיהיא מלמדת תרגילים להוריד את הFSH וגם בנוסף אני לוקחת הומאטפטיה,איזון נטורופטי וצמחים של אייל פוליטי. אז אם משהיא נמצאת בבעיה דומה שווה לנסות. שאו ברכה
טפו טפו טפו שימשיך רק טוב. אז היה לי דימום אחרי שבוע מהמחזור הקודם,כמובן רצתי לעשות בדיקה והנה מה טוב ומה נעים. גם TSH ירד,כלומר אין תת פעילות של בלוטת התריס כרגע,גם טפו טפו טפו נקודה פסיק עיגול קו נטוי