הסיכום השבועי

dannygoosh

New member
הניסוח פשוט הקפיץ לי את זה

היה אפשר לקרוא לזה באותה מידה "דעיכת השנה", ובכלל לא הייתי חושב על שיער
 

פורום 13

New member
מארק אאוט ובזיון

מארק אאוט זוכרים איך הרגשתם שבנואה זכה באליפות? זוכרים איך קפצתם מהכיסא כשהמוסיקה של ברט הארט נשמעה? ואיך רקדתם בתחתונים בחצר כשאדג' ניצח במפתיע את סינה וזכה באליפות? ואיך התרגשתם שהופיעה כתובית ה SAVE US על מסך המחשב שלכם? שנת 2008 הייתה יחסית שנה מרובה ברגעים כאלו, קאמבקים מפתיעים, זכיות מפתיעות באליפות, פרישות ועוד... איזה רגע גרם לכם לאותה הרגשה השנה? בזיון הזוכים הקודמים הם ניצול המוות של גררו והמוות של מקמהן. השנה ה WWE התעסקו פחות במוות, אבל זה לא אומר שהיו פחות בזיונות. כרגיל, אחת הקטגוריות הכיפיות והמגוונות בסיכום השנה, ומי יזכה לכבוד להיות הבזיון השנתי?
 

פורום 13

New member
קובץ בונוס מרתק

מצ"ב קובץ המסכם את כל המנצחים של סיכומי השנה של הפורום עד כה. בקובץ ניתן למיין לפי ליגות, לפי שנים, לפי קטגוריות או לפי מיקום בתוך הקטגוריות. אתם מבינים, זה כל כך מתוחכם שאתם יכולים למשל לבחור לראות מי זכה במקום השני במתאבק השנה של 2005 בטנא, רא"ה ו WWE!
 

פורום 13

New member
ומה עוד צפוי לנו?

עושה רושם שסיכום שנת 2008 יהיה הסיכום הגדול והמוצלח ביותר שהיה לנו עד כה!!!11אחד מלבד הסיקורים, סקרים והבחירות, יש לנו גם דיונים מעניינים, משחקים חדשים, משחקים ישנים ואהובים, משחקים נוסטלגיים שעושים קאמבק היסטורי, פינות,, הפעלות ותחרויות נושאות פרסים שווים ביותר! (פרטים נוספים בהמשך) כמו כל שנה, חודש דצמבר הולך להיות סוער ומרתק. הושקעה השקעה ענקית ואנו מקווים לשיתוף פעולה והשתתפות ערה ורבת תגובות של חברי הפורום שהיא מה שהופכת את חודש הסיכומים למוצלח כל כך מדי שנה. שיהיה לכולנו כיף ובהצלחה!
 

scso

New member
../images/Emo45.gif.שבוע מצוין לכולם!

מאוד מחכה לסיכום השנתי!!
 

BeN ShaDe

New member
../images/Emo45.gif

שבוע טוב לכולם! מאוד מחכה לסיכום השנתי. הסקסי בוי הולך לקחת לדעתי את כל הקופה השנה (מתאבק , פיוד |נגד ג'ריקו| , קרב |נגד פלייר|).
 

Nurd4Life

New member
שיהיה לכולם אחלה דצמבר

מקווה לפעילות ערה בסקרים, דיונים, תחרויות (נכון/לא נכון מגיע לישורת אחרונה, חצאי הגמר והגמר הגדול של ראש בראש) וכל שלל ההפתעות שהכנו בשבילכם. שיהיה אחלה סיכום!
 

שי מילר

New member
מנהל
לאחר ריגול תעשייתי עמוס במידע פנימי

אני יכול לחשוף שזה הולך להיות בסט סיכום אבר! לא זוכר סיכום כזה עמוס בסיכומים, משחקים וצ'ופרים. שיהיה לכולם אחלה חודש.
 

Jobber

New member
../images/Emo45.gif שבוע טוב ובהצלחה בסיכום השנתי.

שמחתי לקחת חלק בפרוייקט הזה, שיהיה בהצלחה.
 
למעלה