../images/Emo57.gifבקשה להמלצה לרופא לניתוח קיסרי בבלינסון
אני אמורה לעבור ניתוח קיסרי בשל שליית פתח ובחרתי בבלינסון. מישהי יודעת אם אני יכולה לבחור את המנתח? ואם כן, יש למישהי המלצה לרופא מנתח לקיסרי שידוע שהוא טוב וזהיר? אני מפחדת נורא לא רק מהצלקת אלא מפגיעה בשריר הבטן ומסיבוכים שלאחר הניתוח כמו זיהומים ודלקות
אני אמורה לעבור ניתוח קיסרי בשל שליית פתח ובחרתי בבלינסון. מישהי יודעת אם אני יכולה לבחור את המנתח? ואם כן, יש למישהי המלצה לרופא מנתח לקיסרי שידוע שהוא טוב וזהיר? אני מפחדת נורא לא רק מהצלקת אלא מפגיעה בשריר הבטן ומסיבוכים שלאחר הניתוח כמו זיהומים ודלקות