שנה טובה בנות יקרות!

GrowingMadness

New member
../images/Emo55.gif שנה טובה בנות יקרות! ../images/Emo55.gif

שתהיה לכם השנה טבולה בדבש ובחיוך תתחילו כל יום חדש, שתזרעו ותקצרו בכל תחום ושלא יחסר לכם מאום, בריאות ואושר תחילה יגשימו לכם כל משאלה, שנה טובה והרבה נחת, שתהיה שנה מוצלחת, שיום יום יהיה לכם חג ושתהיו מאושרים עד הגג. [בסדר בסדר, לא אני כתבתי אותה כי אני גרועה בברכות, אבל זה מה יש אז תתמודדו.
] ועכשיו משהו אישי ממני- שתהייה לנו ולחיילים שלנו שנה טובה, כייפית, מהנה, ומוצלחת. שתהייה מלאה חוויות, הצלחות ואושר, וכמובן שהחיילים שלנו יחזרו אלינו כל סופ"ש שלמים ובריאים. אוהבת!
 
../images/Emo45.gif

שתהיה לך גם שנה טובה מתוקה, שנה שמלאה באושר,אהבה,בריאות,הצלחה והגשמה עצמית!
 
למעלה