צריכה המלצות

popo11

New member
../images/Emo55.gif צריכה המלצות ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

דובר כאן בעבר על מנשא שהופך לעגלה. ראיתי כזה ברב קט והוא עולה 149 ש"ח. חשבתי לקנות אותו לטובת טיול בחו"ל. משהו מכיר? ממליץ? לא ממליץ?
תודה !
 

zimes

New member
יש לשכנים שלנו

משתמשים בד"כ כבעגלה. אני מציעה שתלכו לחנות, ותמדדו (על הגב, כמה דקות: לא רק לשים ולהוריד - אלא ממש לעשות סיבוב). הפרמטר הכי חשוב הוא שיהיה לכם ולעדי נוח ללכת אתו.
 

popo11

New member
והם מרוצים ממנה?

ואיך לזאטוט בפנים כשהיא עגלה? אני שואלת כי אני חושבת לקנות את זה לטובת טיול בחו"ל, ואז לוותר על עגלה. מצד שני, לתקוע את עדי בתוך מנשא שבועיים? קצת קשה לי עם זה, אבל אני פתוחה לרעיונות... אז מה את אומרת ?
 
אני המומה כמה שזה זול!

אם זה טוב- גם אני אקנה. כל מנשא גב שראיתי עד עכשיו עולה לא פחות ב-400-500 ש"ח וזה בלי עגלה.
 

zimes

New member
השתמשו בה כל הזמן, נחשב?

תמיד ראיתי אותם מסיעים אותה בעגלה, לא משתמשים בזה בכבנשא.
 

ronnieyuval

New member
תמדדי ותלכי עם זה קצת בחנות.

אנחנו ניסינו משהו דומה ומסתבר שהגלגלים של זה נתקעים בגב התחתון ובישבן, ואחרי עשר דקות של הליכה זה הופך בלתי נסבל. מסיבה זו לא קנינו.
 
אנחנו קיבלנו את המנשא הזה

במתנה לפני שבועיים והוא פשוט נוח מאוד ושימושי אוראל נהנה בו מאוד וכשהולכים איתו על הגב זה מאוד נוח גם מבחינת כל הרצועות שמונחות על הגב וגם מבחינת קשירת הילד בפנים ואני מסתדרת עם זה לבד . מכניסה את אוראל במצב עגלה מקפלת ומרימה לגב פשוט רעיון מעולה אוראל בן שנה ושמונה חודשים 16.12.00 משקל : 8 וחצי קילו
 

popo11

New member
../images/Emo51.gif לכולן על ההמלצות והדעות.

בהחלט הרגעתם אותי בקשר ל"תקיעה" ואני אלך למדוד (כשיהיה להם במלאי ...) בעיקרון יש לנו מנשא גב ששנינו אוהבים, והרעיון של לחסוך את העגלה בטיול הוא שקסם לי. שנה טובה !
 

zimes

New member
אם יש לכם מנשא גב

לא הייתי קונה מנשא חדש, ומוותרת על העגלה. עשינו את זה בכיף גדול עם שניים.
 
אני זו שהמליצה על המנשא הזה, ממליצה

בחום, טיילנו איתו 10 ימים בלונדון וזה היה פשוט מעולה. מאוד נוח ברכבות התחתיות לשים על הגב וכשמטיליים בפארקים ללכת כעגלה. במקומות הומים שצריך לפלס דרך בין האנשים שוב שמים על הגב. בהחלט מומלץ.
 
למעלה