סיכום השנה הלועזית

yellow cheese

New member
../images/Emo54.gifסיכום השנה הלועזית../images/Emo54.gif

אז איך אתם מסכמים את השנה הלועזית החולפת? האם הייתה טובה? רעה? שגרתית? ומה זה בכלל שגרה?
סיכום השנה שלכם ואיחולים לשנה הבאה
בברכת happy new year, שירלי
 

yellow cheese

New member
My year ../images/Emo136.gif

השנה שלי הייתה מלאה בעליות ומורדות, מלאה בחיוכים ובדמעות. ב22 ביוני סיימתי ללמוד י"ב, מה שגרם להתרגשות אך לא מעט עצב. היה לי חבר שספק אהבתי ספק לא. מצאתי את ה'אני' הפנימי שלי והבנתי מי באמת יהיה שם בשבילי.
אני מקווה שאכן תהיה
של חצות ושאכן יהיה לי ערב מהנה ו..שבכלל, כל השנה הזו תהיה טובה יותר מהקודמת.
 
חבל על יהודיה שכמוך

סתם לידע כללי .....את יודעת מה מסמל זה התאריך? האם את יודעת מיהו "סילבסטר",,,,???? האם הינך מודעת לכך שתאריך זה הינו בערב שבת קודש ???האם הינך יודעת או מודעת לכך שבזמן שהינך כביכול "חוגגת" את רוקדת על דמם של יהודים יקרים שנרצחו ??? ולא מדובר במס' קטן אלא במס' שדימיונך אינו יכול לשער ????. הידעת שאת יהודיה יקרה וכל מעשה שלך הרי פוגע ביהודים אחרים ???? הרי כל ישראל ערבים זה לזה ? ממני יהודי הדואג לשלומל וכן לכל שאר אחיי היקרים . אשמח לנדב לך מידע אשר יתפח לך עולמות מידע אשר אינך יודעת לצערי ובכך תצילי את עצמך פשוט כך,,,,
 

SupermanZW

Well-known member
סתם לידע כללי

אין שום קשר בין סילבסטר לחגיגות השנה החדשה, אז תפסיק לבלבל את המוח.
 

SupermanZW

Well-known member
סתם לידע כללי

אין לך ידע כללי. אפילו ביהדות אינך מבין.
 

NE6AMMA

New member
חחחחחחחחחחחחחח

ואכן מועד הסילבסטר מתחלק לפרוטסטנטים וקתולים שחלקם חוגגים ב25 וחלקם ב31 :>
 

SupermanZW

Well-known member
אף אחד לא חוגג שנה חדשה ב25/12

ב25/12 חוגגים הפרוטסטנטים והקתולים את חג המולד, האורתודוכסים חוגגים אותו ב7/1, במקומות מסויימים ברוסיה חוגגים גם "שנה חדשה ישנה" ב14/1. אין שום קשר בין סילבסטר לשנה החדשה, אנחנו חוגגים שנה חדשה ולא סילבסטר.
 

NE6AMMA

New member
אז רק שתדע!!!!

סילבסטר חוגגים ב25 ויש כאלה שחוגגים ב31!!!!!!!!!! זה לא נקרא שנה חדשה ישנה ולא נעליים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רשום במקורות שונים שאת הסילבסטר (כן כן הזה שהרג מליונטלאפים יהודים וכולם חושבים שבשבילו אני חוגגת (מוטמטמים)) חוגגים ב25 או ב31!!!! אז אתה הטועה כאן :>
 

NE6AMMA

New member
אם לא מספיק לך לסייר פה

בהודעות ולקבל את המידע שאפילו ב"קנדה" או שאולי עיר אחרת הוזכרה... חוגגים את הכריסטמס ב24! ולא ב25 כמו שטענת! מקור לדבריי..חפש באנציקלפודיות תחת הערך:סיבלסטר למה מה אני נראית לך משועממת? הראה נא מקור לזיבולי השכל שלך...חחחחחחחח הצחקת אותי כהוגן הפעם
 

SupermanZW

Well-known member
באמת הצחקת אותי

את חג המולד מתחילים לחגוג מה24/12 בערב וממשיכים עד ה26/12, ב25/12 חל היום הראשון של חג המולד וב26/12 חל היום השני של חג המולד, ככה זה עבור כל הפרוטסטנטים והקתולים.
 

NE6AMMA

New member
אז תחליטטטטטט

וואי תגיד לי יש לך פיצול אשיות קשה במיוחד או מה? אמרתי לך שהסילבסטר חל ב25 לחודש לפרוטסטנטים וב31 לקתולים האין מכך ברור מספיק שזה ברור לעין שלא התבלבלתי עם כריסטמס? אין לך ידע כללי בדיוק כמו לאחד שעמו התווכחת מקודם אז אל נא תעשה מעצמך משהו חכם שאתה לא...זה נראה נוראי עליך! ושוב למקרה שלא הבנת (וברור שלא כי המוח שלך לא מתפקד אחרי שעת השינה שלך) הסילבסטר מתחלק לשני מועדים בגלל הפרוטסטנטים שחוגגים ב25 לחודש והקתולים שחוגגים ב31... אין זה אומר שאי אפשר לחגוג ב25 גם את היום ראשון של כריסטמס וגם את הסילבסטר !!!!!!! יש מבין? או שצריך להסביר לאט ובהברות בשבילך?
 

SupermanZW

Well-known member
טוב, תמשיכי לשכנע את עצמך

יום סילבסטר חל רק ב31/12 והיום הראשון של חג המולד חל עבור הפרוטסטנטים והקתולים ב25/12 ומתחילים לחגוג בערב שלפני, השנה החדשה מתחילה ב1/1 ומתחילים לחגוג בערב שלפני.
 

NE6AMMA

New member
"הראה מקור לדבריך" טחחח נו נראה אות

ך בלין עוד שניה ואני קוראת לקווקזים שלי שיראו לך כמה רחום לעומתם היה סילבסטר :p
 

SupermanZW

Well-known member
בבקשה

רק קתולים חוגגים את יום סילבסטר והם עושים זאת ב31/12, פרוטסטנטים לא חוגגים אותו בכלל.
 

NE6AMMA

New member
מצטערת לאכזב אותך אבל אתה טועה

לא רשום שם ב"מקור" שלך שהפרוטסטנטים לא חוגגים אותו בכלל! ורק הקתולים חוגגים ב31!!!! רשום שחוגגים ב31 אבל לא רשום מי וגם לא רשום כלום על הפרוטסטנטים!!! המקור שלך שווה לכרטיס ברכה של "יום נישואין שמח" מאמי
 

SupermanZW

Well-known member
תגובה

אני מוכן להתערב איתך שלא תמצאי מקור אחד בו יכתב שפרוטסטנטים חוגגים את יום סילבסטר ב25/12, חוץ מזה באף מדינה פרוטסטנטית לא שמעו על סילבסטר, בדוק.
 

NE6AMMA

New member
אני זוכרת שמצאתי את זה פה בפורום!

תדפדף בתגובות שונות ותראה... ומלבד זאת.... כמו שאתה רואה אין לך מקור לדבריך! זה שאתה בטוח זו בעיה שלך אני בטוחה בידע שלי בדיוק כמוך אז אל תביא לי מקורות שלא מוכיחות לי מה שאתה אומר !!!
 

SupermanZW

Well-known member
תגובה

מידע על סילבסטר ניתן למצוא במקורות קתולים בלבד, את מוזמנת לבדוק בעצמך.
 
למעלה