חברים, סקר חדש!

../images/Emo54.gifחברים, סקר חדש! ../images/Emo124.gif

תוצאות הסקר הקודם, שבדק את היחס לחיסול יאסין, נמצא פה
הסקר החדש הוא לתוכנית שרון, בעד\נגד או שלא איכפת לכם אתם מוזמנים לשרשר תגובות לסקר אם אתם רוצים לכתוב מעבר לסתם להצביע
לסקר
 
סליחה????

מה עם אני נגד כי אסור לפנות יהודים מא"י כי א"י היא הארץ שלנו. יש הרבה אנשים שהם נגד לא בגלל הכניעה לטרור ולא בגלל התרגילים של שרון אלא בגלל שזאת הארץ שלנו!
 
../images/Emo54.gifנתתי רק שתי דוגמאות

אני בטוח שיש עוד הרבה בעד ונגד בגלל זה הזמנתי לפתוח דיון
 
למעלה