JustRaz

../images/Emo53.gif

בא לי לשנות את החתימה שלי, ונראה לי נכון לשים בה ציטוט משיר כלשהו. (כמו שעשיתי עד כה) אשמח אם תשימו כאן כמה שורות מחץ כאלה, ציטוטים שאהבתם. יש לציין את שם השיר והזמר. (ואפילו עדיף בעברית. אבל ממש לא חייב) תודה, שוב :)

שי גנדל

the doors - waiting for the sun

עם אחד המשפטים ההזויים ששמעתי: This is the strangest life I've ever known

Chandler Rulz

אני אישית מציע לשים משהו שאת מתחברת אליו

או שאת ממש אוהבת.. לדוגמה, לי יש כרגע בית מתוך שיר של אביתר בנאי, כי הוא מדבר אלי בתקופה הזאת של החיים.. לפני זה הייתה לי שורה משיר של Faith No More שסתם אהבתי, לא קשור למשהו ספציפי..

Dewberry

../images/Emo40.gif

"הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב" -אהוב יקר, רונית שחר- "אומרים לה לשמוח רוצים שתאהב, רוצים שתצחק שתחייה ועכשיו" -ואולי, עברי לידר- "שום דבר אינו ידוע, והנצח לא נמדד בזמן" -מי, שוטי הנבואה- "אבא סיפור, לא יכולה לישון ירח מסתכל לי בחלון עוד מעט אני אהיה גדולה יותר מדי אז אבא עוד סיפור אחד ודי" -אבא סיפור, בחידוש של אליסה- "יונתן שפירא, תעשה לי ילדים" -יונתן שפירא, איה כורם- "שלא נפסיק לחלום" -לא נפסיק לחלום, מוקי- "קצת שמח קצת עצוב" -המיסטיקנים הסיניים, שלמה ארצי ונורית גלרון-
"love is like a barren place and reaching out for human faith is like a journey I just don't have a map for" -to the moon and back, savage garden- "we all live under the same sky we all will live, we all will die" -side, travis- "there is no wrong, there is no right the circle only has one side" -side, travis- "what comes around goes around" -nobody's wife, anouk- "I wonder if you ever think of me" michel, anouk- "heaven knows no frontiers and i've seen heaven in your eyes" -no frontiers, the corrs' cover- "if your life is a river and your heart is a boat and just like the water born to float" -no frontiers, the corrs' cover- "you can't fight the tears that ain't coming or the moment of truth in your lies" -iris, goo goo dolls- "I hope you never fear those mountains in the distance Never settle for the path of least resistance" -i hope you dance, ronan keating's cover- "I hope you never lose your sense of wonder" -i hope you dance, ronan keating's cover- "when you're sure you've had enough of this life, just hang on" -everybody hurts, r.e.m- "don't let yourself go, cuz everybody cries and everybody hurts sometimes" -everybody hurts, r.e.m-​

@יעל@

מה זה: "אבא סיפור" בחידוש של אליסיה?

כבר אין כבוד לזמרים המקוריים?

למעלה