בואר

New member
../images/Emo53.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אני צריכה לכתוב סיפור על סוס.... מה כבר אפשר לכתוב על סוס?????? אם אינכם מבינים ת הכוונה לחצו כאן
בתודה, ממני
בואר
אני בת
 

shai00

New member
חוץ מ

רכיבה על סוסים השתתפתי בחוג כתיבה יוצרת (כן כן יש כזה דבר) אני יכולה לעזור לך! אני רק צריכה לדעת לאיזה כיוון את חותרת... סיפור חיים של סוס או רוכב, סיפור על רכיבה... תגידי מה ואני ישמח לעזור.... שי
 

בואר

New member
לא משנה לי כל כך...

אני חייבת לכתוב סיפור באנגלית למורה שלי אז פירסמתי הודעה בפורום סופרים צעירים והם הציעו לי לרשום את אות ההודעה כאן(אחרי הכל הסיפור צריך להיות על סוס...)
 
טוב... הצעתי לך, לא הייתי בטוחה

שיהיו להם רעיונות
... בכל מקרה, כמו שאמרתי, אני תמיד פנויה אם את זקוקה לחומר רקע...
 

shai00

New member
אני מוכנה לעזור לא לכתוב סיפור

בשביל מישהו אחר...
 

בואר

New member
לא רציתי שתכתבי בשבילי, רציתי

שתיתני לי רעיון-מה אפשר(לעזא...) לכתוב על סוס
 
אפשר למשל..

תלוי איזה סגנון את מחפשת. משהו קיטשי? על ילד וסוס שנרקם ביניהם קשר מיוחד והם מנצחים בתחרות למרות נכותו של הילד.. משהו אגדתי? תכתבי כאילו הדמות הראשית היא סוס והוא מספר על החיים כסוס... מת לזיין וכו´ וכו´.. סתם
משהו מותח? מישהו שמהמר במירוצי סוסים נכנס לחובות, עד שהוא קונה סוס אחד שזוכה ומעשיר אותו משהו סתמי? תעשי "יום בחיי קייטי וסוסתה סטלה" - קמים בבוקר, מאכילים, מנקים פרסות, יוצאים לטפיפה וחוזרים עייפים אך מרוצים. וכולי. חסר לך רעיונות?
 

abup

New member
אני יודע אני יודע

תכתבי על סוס בשם מרקו שאיזה סוחר סוסים רשע לקח את אמא שלו לעבוד באנגליה ועכשיו הוא מחפש אותה... הכי מקורי שיש לא ??!! :+)
 
לבואר!!!!

הי בואר, אני בעצמי כותבת עכשיו על סוסים, תחשבי: על חיי סוס, אל קשר בין סוסים/ סוס+רוכב/ סוס+ אוהב סוסים...
 

taz512

New member
הצעת עזרה.

אני אישית אוהב לכתוב ומזמן כתבתי סיפור שמשלב בתוכו סוס. אז אני הפרסם אותו כן גם בשביל שכולם יהנו ממנו. וגם אולי זה יתן לך רעיון. ובלי קשר אני אשמח לדעת מה אתם חושבים על הסיפור.
 
שיו..

סיפור אמיתי?.. עושה חשק לרוץ ולקנות סוס שחור וגדול, שהוא במקרה גם החצי השני שלך. וגם אני מכירה את זה שאתה יושב כמו קפיץ ומחכה להשתוללות אבל כלום לא קורה... כ"כ מבאס, עד שכל האדרנלין הזה נכנס לך לדם אין לך שימוש בו..
 
חחחחחח...

דווקא הסוסה שלי נותנת לי שימוש רב באדרנלין שלי..
היא מזה עקשנית, אבל אני אוהבת את זה. דרך אגב הסיפור ממש יפה, ואני חושבת שזה אחלה של רעיון לבואר..: את יכולה להרחיב את הסיפור ולהפוך אותו לאגדה מזה יפה..
 

בואר

New member
הלו פיפל... מישהו יתן לי רעין????

כל עוד אני צעירה יו נו...
 
למעלה