מירבילו

New member
../images/Emo53.gif../images/Emo53.gif../images/Emo92.gif

לא הצלחתי לשרשר מהודעתי הקודמת וסליחה מראש על כך. היום בשעה טובה התחלתי להזריק גונלF פן. הכל הלך "חלק" בלי בעיות, הדקירה לא כאבה והכל היה בסדר, אבל... עד כה הייתי הולכת לאחות בבי"ח שתזריק לי וזה היה די שורף, החומר עצמו סמיך וזה שורף, אין מה לעשות. היום בהזרקה לא הרגשתי כלום ממש כלום, האם החומר הוחדר, האם הזרקתי נכון? פעלתי לפי ההוראות מתוך מזרק של 450 מ"ל וזה נראה כאילו לא זז (המימון שקיבלתי הוא 225 מ"ל). האם זה בסדר? זה לא אמור לשרוף כמו בזריקות הרגילות.? העטים האחרים שלי הם של 300 מ"ל לכן אין עם מה להשוות. בבקשה תעזרו לי, ותרגיעו אותי תודה מראש וסליחה על "בלבולו המוח"..
 
מירבילו היקרה

מניסיוני זריקת הגונל ע"י עט אינה כואבת, ואם פעלת לפי ההוראות אז החומר אכן הוחדר. בזריקה רגילה החומר מאוד שורף, אבל... תודה לאל על העט
אז תגידי תודה שלא כאב ואל תשאלי שאלות. או שפשוט שמצאת את היעוד שלך..אחות
 

slane

New member
עם העט זה פחות כואב

גם המחט יותר קצרה ודקה. ועם כל הכבוד לאחיות (ויש כבוד, חמותי אחות), יש כאלו שמזריקות בלי רגש וזה עושה את הזריקה יותר שורף וכואב. בעלי שמזריק לי בבית עושה את זה יותר בעדינות וחוץ מקצת דקירה אני לא מרגישה כלום.
 
אני תמיד סופרת קליקים

מאחר ואני לא סומכת על עצמי כי אני מבולבלת מעט בתק' האחרונה, מעניין למה ?, אני סופרת קליקים. כשאת מזריקה כל אמפולה (75) שנכנסת משמיעה קליק. לפני הזריקה אני סופרת את מספר הפסים האדומים שיש (ב-250 יש 6 אם אני לא טועה) ואני סופרת בקול, כדי שהחצי יאשר שלא דלגתי משלוש לשבע. זה יכול לקרות בהתחשב במצב בו אני תוקעת מרצוני החופשי מכשיר מתכת לתוך הבטן. הקיצר, אחרי הספירה הקולנית אני שואלת, - הגעתי לשש נכון ? והוא עונה. - נחתת בשלום. - טוב לחזור הביתה, יוסטון !!! וכך כולם בטוחים שלא התפספס. בהצלחה.
 

מירבילו

New member
תודה

תודה בנות.. באמת שמעתי כ-3 קליקים . כלומר הזרקתי 3 אמפולות? לא כאב לי בכלל!!! לא הדקירה ולא הזרקת החומר... מקווה שזה בסדר, מקסימום מחר אראה מה קורה ואם היום לא הצליח אז הטיפול יתחיל כביכול ממחר.. נכון? אני צודקת??
 
תמיד תוכלי לראות כמה הזרקת

בדיעבד, תראי מחר כמה ישאר לך. כי אם את צריכה 225 ויש לך מזרק של 450 זה אומר שמחר המזרק אמור להתרוקן. בהצלחה.
 

keren sh

New member
לא יודעצ לגבי זריקות רגילות, אבל

אני הזרקתי רק גונל F עט ולא כאב לי בכלל, לא הרגשתי לא את הזריקה ולא את החומר. והחומר נכנס טוב טוב (יצאו זקיקים מקסימים...) לקראת הסוף כשהזרקתי את הזריקות המדכאות ביוץ (והם לא בעט...) הרגשתי מאוד את הכל - אז חבתי שעכשיו משהו לא בסדר (בגלל שהרגשתי). תהיי רגועה, אם שמעת קליקים, ופעלת לפי ההוראות - החומר נכנס!
 

שופי 27

New member
זריקה ראשונה היום!

זהו, התחלתי... היום הייתי אצל האחות שהסבירה לי איך מזריקים והתכבדה לעשות זאת בפעם הראשונה! ממחר אני לגמרי לבד (גם אני עם גונל f עט). ממש הופתעתי- לא כאב ולא שרף, רק מקווה שמחר יהיה לי אומץ לעשות את זה לעצמי בלי להשתהות יותר מדי. תחזיקו לי אצבעות...
 

מירבילו

New member
מתחילה להיות רגועה

לפי הסיפורים אז הכל היה בסדר מכיוון שלא אמורים להריש כלום!!!שופי שיהי לך בהצלחה היום, ומה שאומר שהתחלנו ביחד את התהליך!!!שבת שלום
 

טלה13

New member
כמה זמן את מנסה להינכס להריון

שרק עכשיו את מתחילה זריקות?, ומה הבעיה? אני חודש שעבר התחלתי זריקות עם פיורגון 50 במשך 7 ימים.ההסטוריה שלי היא 8 חו' עם איקקלומין.
 

היבייבי

New member
גם אני מתחילה החודש להזריק.

מתה מפחד להזריק לבד. רציתי לדעת כדי להתעודד כמה בנות כאן מזריקות לבד, והאם יש פחדניות כמוני שעדיין שוקלות ללכת 20 וכמה ימים יום יום לקופת חולים כדי שיזריקו להן.
 

gavriel4

New member
גם אני מפחדת להזריק לעצמי ולכן

גייסתי את בעלי למשימה.... בהתחלה הוא נרתע מהעניין אבל הבהרתי לו שאין לו הרבה ברירה כי זה לא לעניין לרוץ כל יום לקופ"ח . תנסי את הגישה הזאת (אולי?)
 
זה ממש לא נורא להזריק לבד!

ביחוד עם העט, זה לא כואב והמחט ממש קטנטנה. זה גם חוסך את השיגוע של ללכת יום יום לאחיות. ממליצה לנסות לבד או שבן הזוג (או אמא או מישהו קרוב אחר) יזריק. בהצלחה!
 

טלה13

New member
../images/Emo12.gif גם אני עדיין מפחדת

זה טבעי, קשה פתאום להתרגל להזריק כל יום, חודש שעבר רצתי לאחיות - מאוד מתיש, רק יומיים אחרונים בעלי התחיל להזריק לי ואכן זה חוסך ריצות. אל תלחיצי את עצמך, האחיות ביום הראשון שהזריקו לי כבר ניסו לחנך אותי כמה זה פשוט - לא התרגשתי מהן והופעתי שוב למחרת.... כך עד שאני אתחיל להתרגל, לאט לאט. שיהיה המון בהצלחה, אני התחלתי היום שוב להזריק (יותר נכון בעלי הזריק לי - הוא עושה עבודה טובה, מחטא לי את המקום, סופר את הקליקים - הוא כבר מעיד שהוא אח שלי) שיהיה לך בהצלחה והמון אנרגיות חיוביות!!!!
 

שופי 27

New member
לא יודעת אם התכוונת אלי

אבל נגיד שכן, אז אנחנו מנסים "טבעי" שנה וחצי בערך, ורק עכשיו התעוררנו וגילינו שיש בעיית זרע, לכן עד עכשיו לא קיבלתי שום טיפול וממש היום התחלנו בטיפול לקראת השרעה ראשונה
 

טלה13

New member
מה בדיוק הבעייה בזרע?

אני עברתי כבר 9 השבחות/הזרעות , והעשירית בדרך.... בהצלחה לך, אם יש לך שאלות לגבי ההזרעה- הכאב וכו' - אז זה כאב של כמה שניות, אני מתנתקת מהגוף - סה"כ זה לא נעים אבל לא נורא . זה + הזריקות רק מחשל....
 

מירבילו

New member
טלה13

אני בטיפולים כבר שנה וחצי, אבל רק עכשיו התחלתי עם העט . עד עכשיו הייתי נוסעת ערב ערב למח' בביה"ח שם האחיות הנחמדות היו מזריקות לי מכיוון שלעצמי פחדתי להזריק ובעלי מוכן להזריק לכל העולם, אבל לי.... הוא מפחד פחד מוות. רציתי גם לעדכן שאתמול ההזרקה הייתה בסדר גמור!! לא כאבה כלל והעט של ה-450 נגמר (יומיים של 225). נראה לי שגיליתי את אמריקה ,זה פשוט המצאת המאה העט הזה...
 

טלה13

New member
../images/Emo186.gif אתן מצחיקות - ממש כמוני

גם אני מפחדת להזריק, התחלתי היום , נסיון שני עם זריקות, פיורגון 75 למשך 5 ימים בינתיים - אני שכחתי שאני צריכה להתחיל היום ובעלי הזכיר לי- לפתע נלחצתי - עוד פעםן להתחיל כל יום זריקה - אני משקשקת - אז בעלי מזריק לי - הוא מתחיל להתרגל..., אני עדיין לא יכולה להזריק לי, ואני שמחה לשמוע שאני לא לבד בעניין הזה... שיהיה לכולנו בהצלחה!!!!!
 
למעלה