-->
לגבי אילת - אז שתדעו - שצריך להוסיף 18% למחיר כי אינו כולל מעמ (או מחיר נסיעה לאילת....) לגבי - הA80 וה 4 מגה - זה אמנם נכון עקרונית, אבל תלוי למה אתה משתמש במצלמה ואם *באמת* צריך איכות כזאת אם לרוב לא מדפיסים. אם אני הייתי בוחר בה - זה היה יותר בגלל המסך המסתובב - שלדעתי זה יתרון-נוחות עצום. טוב, העדכון אצלי - שקניתי את הA75 במחיר טוב בNETACTION דרך MDK. מקווה שלא יבריזו לי.... כרגע - "לא הגיע עדיין" למלאי אצלם.... נקווה לטוב. אגב, שאלה כללית - אף פעם לא הבנתי - מדוע בכלל חלק מהייצרנים מגבילים את זמן הקלטת הווידאו המצלמות האלו (כולל הA75) ? למה לא תמיד עד לגודל הזיכרון - ?