../images/Emo53.gifשאלה/בקשה די דחופה
שלום, אני לא רוצה להאריך במילים. אני צריך עזרה בחיפוש אחר חבר טוב שלי, איש ים, שבטח חלקכם מכירים. קורים לו רוברטו (רופי) סקלזו, הוא היה פה בארץ המון פעמים, בין השאר הפליג עם הswan 56 בריגטה ב 2003. הוא דרום אמריקאי (ארגנטינאי), ובאמת המון ימיאים מאזור המרכז מכירים אותו. בכל מקרה, הוא יצא לפני 4 שבועות עם חברה שלו (דורית) להביא את הסירה שלו מתאילנד לארץ. אני יודע שהם היו צריכים עוד לעשות לסירה כמה טיפולים לפני היציאה, דבר שעיכב אותם בטח באיזה שבועיים. אין לי מושג מה קורה איתם מאז הצונמי... אין לי שום דרך ליצור איתם קשר. ויקטור, החבר הכי טוב שלו, שבטח גם אותו רובכם מכירים (ארגנטינאי ג'ינג'י מצחיק) נמצא כרגע בארגנטינה, ואני לא מצליח לתפוס אותו בטלפון הלוייני. במידה ומישהו שמע משהוא, או מכיר אותם ויכול לתת לי איזשהו מידע לגבי איך ניתן להשיג אותם, אני אודה מקרב לב. תודה, רועי
שלום, אני לא רוצה להאריך במילים. אני צריך עזרה בחיפוש אחר חבר טוב שלי, איש ים, שבטח חלקכם מכירים. קורים לו רוברטו (רופי) סקלזו, הוא היה פה בארץ המון פעמים, בין השאר הפליג עם הswan 56 בריגטה ב 2003. הוא דרום אמריקאי (ארגנטינאי), ובאמת המון ימיאים מאזור המרכז מכירים אותו. בכל מקרה, הוא יצא לפני 4 שבועות עם חברה שלו (דורית) להביא את הסירה שלו מתאילנד לארץ. אני יודע שהם היו צריכים עוד לעשות לסירה כמה טיפולים לפני היציאה, דבר שעיכב אותם בטח באיזה שבועיים. אין לי מושג מה קורה איתם מאז הצונמי... אין לי שום דרך ליצור איתם קשר. ויקטור, החבר הכי טוב שלו, שבטח גם אותו רובכם מכירים (ארגנטינאי ג'ינג'י מצחיק) נמצא כרגע בארגנטינה, ואני לא מצליח לתפוס אותו בטלפון הלוייני. במידה ומישהו שמע משהוא, או מכיר אותם ויכול לתת לי איזשהו מידע לגבי איך ניתן להשיג אותם, אני אודה מקרב לב. תודה, רועי