רוצה לצלם ואין מספיק ציוד

תיקתקית

New member
../images/Emo53.gifרוצה לצלם ואין מספיק ציוד

אני רוצה לצלם פורטרט וצילום גוף. אני צריכה רקע לבן ותאורה חזקה שיכולה לשמש כתאורת שמש. הבעיה שאין לי את שניהם. אין לי קיר נקי בבית, נטול רהיטים, שאני יכולה לפרוש עליו בריסטולים. שלא לדבר על תאורה חזקה. אני יכולה לצלם גם בחוץ, למשל בנווה צדק, על רקע נטול פרטים ככל האפשר, ממש מינימליסטי, ההתמקדות צריכה להיות במודל. מה אני עושה ?
 

z2s3

New member
תפתחי את החלון בחדר...

ותשתמשי בפלאש מילוי או תאורת מילוי אחרת.... היה פה שירשור מעניין מאוד שילשום על כל הנושא הזה 2 דפים אחורה...ארגז אור... למיטב ידיעתי תאורת שמש ישירה וחזקה גרועה לכל פורטרט .
 

תיקתקית

New member
אני משתדלת שלא להשתמש בפלאש

כי אני לא רוצה ברק מתכתי כזה. ארגז אור לאנשים?? אני מעדיפה להשתמש במנורות, ואין לי מספיק סוגים (לא מתכוונת לקנות עכשיו ציוד בשביל זה). הכי חשוב לי הרקע הנקי, בתמונה שהעלית לא התייחסת לזה. אני מדיפה בלי פוטושופ. כל כך משגע אותי העניין הזה של משחקי תאורה ורקע, אני פשוט צריכה סטודיו!! אבל אין, אז שוב, אני אשמח אם תעזרו לי באלתורים. אגב אני דווקא מעדיפה אור שמש - אבל לא אמרתי חזק. אפשר לצלם בחוץ במקום מוצל עם אור מוחזר מחפצים, ואפשר בשעות אחה"צ או בוקר.
 

ran refael

New member
אחלה, קיבלת תשובה מעצמך חחח

לצלם בנווה צדק עם אור מוצל מהשמש וכמה מחזירי אור שיכולים להיות בריסטולים לבנים בהצלחה
 

geostant

New member
סדין לבן כמובן

ו... להדפיס בלי פוטושופ ? נו באמת... תמיד יש מקום לשיפור וניקוי במיוחד כשרוצים רקע כל כך סטילי פלאש עשוי להיות הכרחי בשביל זה
 
תיקתקית,חפשי את השרשורים של

עמירם בן ישי מהימים האחרונים. חושבת יש שם כמה רעיונות שתוכלי ליישם. בהצלחה. ואם יש שאלות , לחזור לכאן:)
 
למעלה