../images/Emo53.gifעכברים והצלת מישטח
מחפשת הסברים לעשיית עכברים בעוגת חריץ הגבינה והעכברים שיש כאן כמה תמונות ומבוססת על אחד הספרים של דבי בראון או קרול דיקן. העוגה לילדים בני 2-4 (יומולדת של הקטנה בחוג סיפור שלה) ואני מתלבטת בין עכברים "אמיתיים" או עכברים כמו בעוגה של גילגולית - מפחדת שייבהלו מהרגילים
אבל לא בטוחה שיכולה להתמודד עם המתוקים. עשיתי משטח שהיה צריך להיראות כמו קרש עץ. מרוב שניסיתי שלא "יגנוב" את העוגה - בקושי רואים אותו והוא יצא "כלומניקי". איך אפשר לשדרג אחרי שהעוגה כבר עליו? (תמונה בקרוב) תודה
מחפשת הסברים לעשיית עכברים בעוגת חריץ הגבינה והעכברים שיש כאן כמה תמונות ומבוססת על אחד הספרים של דבי בראון או קרול דיקן. העוגה לילדים בני 2-4 (יומולדת של הקטנה בחוג סיפור שלה) ואני מתלבטת בין עכברים "אמיתיים" או עכברים כמו בעוגה של גילגולית - מפחדת שייבהלו מהרגילים