../images/Emo53.gifעבור חברה לעזור ב-../images/Emo82.gifבהנקה
אני פונה אליכם כי אני יודעת כמה את מומחיות בנושא ועזרה מכן תציל הנקה שלמה!! (היא ביקשה ממני לכתוב כאן) רינת(EVENTHORIZON2 זה הניק שלה בפורום הריון) ילדה ביום שישי. בשבוע הבא היא אמורה לעבור למודיעין וכרגע היא בתל אביב. הבית על ארגזים, לא יודעת משמאלה וימינה. מתה להניק (קיבלה הדרכה מאסתר בליס) ויש לה סדקים וכאבים נוראיים אתמול היא היתה על סף יאוש לפתוח תמ"ל ולתת לילד. אם יש מישהי שתוכל להגיע אליה הביתה אפילו מחר בבוקר ולעזור לה, לכוון, להדריך כמו שרק אתן יודעות זה יהיה נפלא!!! (אחרת ואני די בטוחה היא תשבר וחבל!!!) כל מי שרוצה שתשלח לי מסר ואני אתן את הטלפון שלה. המון תודה
אני פונה אליכם כי אני יודעת כמה את מומחיות בנושא ועזרה מכן תציל הנקה שלמה!! (היא ביקשה ממני לכתוב כאן) רינת(EVENTHORIZON2 זה הניק שלה בפורום הריון) ילדה ביום שישי. בשבוע הבא היא אמורה לעבור למודיעין וכרגע היא בתל אביב. הבית על ארגזים, לא יודעת משמאלה וימינה. מתה להניק (קיבלה הדרכה מאסתר בליס) ויש לה סדקים וכאבים נוראיים אתמול היא היתה על סף יאוש לפתוח תמ"ל ולתת לילד. אם יש מישהי שתוכל להגיע אליה הביתה אפילו מחר בבוקר ולעזור לה, לכוון, להדריך כמו שרק אתן יודעות זה יהיה נפלא!!! (אחרת ואני די בטוחה היא תשבר וחבל!!!) כל מי שרוצה שתשלח לי מסר ואני אתן את הטלפון שלה. המון תודה