עבור חברה לעזור ב-
בהנקה

א י ו ש י

New member
../images/Emo53.gifעבור חברה לעזור ב-../images/Emo82.gifבהנקה

אני פונה אליכם כי אני יודעת כמה את מומחיות בנושא ועזרה מכן תציל הנקה שלמה!! (היא ביקשה ממני לכתוב כאן) רינת(EVENTHORIZON2 זה הניק שלה בפורום הריון) ילדה ביום שישי. בשבוע הבא היא אמורה לעבור למודיעין וכרגע היא בתל אביב. הבית על ארגזים, לא יודעת משמאלה וימינה. מתה להניק (קיבלה הדרכה מאסתר בליס) ויש לה סדקים וכאבים נוראיים אתמול היא היתה על סף יאוש לפתוח תמ"ל ולתת לילד. אם יש מישהי שתוכל להגיע אליה הביתה אפילו מחר בבוקר ולעזור לה, לכוון, להדריך כמו שרק אתן יודעות זה יהיה נפלא!!! (אחרת ואני די בטוחה היא תשבר וחבל!!!) כל מי שרוצה שתשלח לי מסר ואני אתן את הטלפון שלה. המון תודה
 

א י ו ש י

New member
עמיתוש הפניה אליכם כי יועצת קשה

להשיג, היא ניסתה חשבתי שבתור אופציה ראשונה כסתימת חורים מה שנקרא מישהי כאן תעזור הלוא אתן מומחיות וכולכן מניקות. הייתי רצה לעזור אבל מעבר לזה שאני רחוקה גם לא ממש הלכה לי ההנקה
אז אולי מכן תבוא הישועה?
 
הייתי משאירה את ההודעה הזו גם ב

פורום של לה לצ'ה ומבקשת עזרה מאחת המתנדבות. יש גם מדריכות הנקה של המרכז הישראלי ללידה.
 
למעלה