סטודנט/ית בבן גוריון אני מגיעה ליום פתוח שיהיה ב-04.02
נ נסיכה אמיתית New member 22/1/03 #1 ../images/Emo53.gif סטודנט/ית בבן גוריון אני מגיעה ליום פתוח שיהיה ב-04.02
נ נסיכה אמיתית New member 22/1/03 #2 המשך ההודעה (סליחה על השרשור)... הייתי מאוד רוצה להפגש עם מישהי או מישהו שגר במעונות שם, ואם אפשר לראות גם את במעונות מבפנים. לכל המעוניין לעזור, האימייל שלי: [email protected]
המשך ההודעה (סליחה על השרשור)... הייתי מאוד רוצה להפגש עם מישהי או מישהו שגר במעונות שם, ואם אפשר לראות גם את במעונות מבפנים. לכל המעוניין לעזור, האימייל שלי: [email protected]