סטודנט/ית בבן גוריון

המשך ההודעה (סליחה על השרשור)...

הייתי מאוד רוצה להפגש עם מישהי או מישהו שגר במעונות שם, ואם אפשר לראות גם את במעונות מבפנים. לכל המעוניין לעזור, האימייל שלי: [email protected]
 
למעלה