../images/Emo53.gif נשבר הבורג בקסדת SHOEI
והשאלה היא מה אני עושה לפני שאני משבית את הקסדה (מדובר בקסדת duotec נפתחת, כך שהבורג מחזיק לא רק את המשקף אלא את כל החלק הקדמי של הקסדה - ופה זה עניין בטיחותי). הבורג שבור בתוך החור שלו והשאלה היא האם אפשר איכשהו לקדוח ולהוציא את החלק השבור כדי שאוכל לקנות בורג חדש ולהבריגו פנימה. תודה.
והשאלה היא מה אני עושה לפני שאני משבית את הקסדה (מדובר בקסדת duotec נפתחת, כך שהבורג מחזיק לא רק את המשקף אלא את כל החלק הקדמי של הקסדה - ופה זה עניין בטיחותי). הבורג שבור בתוך החור שלו והשאלה היא האם אפשר איכשהו לקדוח ולהוציא את החלק השבור כדי שאוכל לקנות בורג חדש ולהבריגו פנימה. תודה.