נשבר הבורג בקסדת SHOEI

איתן כ.

New member
../images/Emo53.gif נשבר הבורג בקסדת SHOEI

והשאלה היא מה אני עושה לפני שאני משבית את הקסדה (מדובר בקסדת duotec נפתחת, כך שהבורג מחזיק לא רק את המשקף אלא את כל החלק הקדמי של הקסדה - ופה זה עניין בטיחותי). הבורג שבור בתוך החור שלו והשאלה היא האם אפשר איכשהו לקדוח ולהוציא את החלק השבור כדי שאוכל לקנות בורג חדש ולהבריגו פנימה. תודה.
 
נסה אולי אצל שחר מלרט

הוא בטח יוכל לעזור. אם לא יעזור אישית בטח תהיה לו עצה חכמה. שווה להרים טלפון...
מיץ פטל
 

theshark

New member
ידידי, מזמן לא דיברנו....

לא נורא, ניתן לשלוף אותו. רצוי מישהו שעשה את זה כבר. גש לשחר כמו שהמליצו או לאביזריון.
 
למעלה