משהו מוזר קורה פה...

../images/Emo53.gif משהו מוזר קורה פה...

שלום לכולם, אני חדשה בפורום וזקוקה לעצתכן - עברו 56 יום (28+28) מאז המחזור האחרון שלי, שלאחריו הפסקתי את הגלולות. ומאז כלום - אין מחזור, אין תסמיני מחזור מוכרים (כאבים בחזה,נפיחות, כאבי בטן) ואין הריון (עשיתי ארבע בדיקות ביתיות במהלך החודשיים הללו, האחרונה אתמול בבוקר-שליליות כולן). מה עושים כשהמכונה האנושית שובתת? מה קרה לה? תודה!
 
אחרי שמפסיקים גלולות

יתכנו כמה חודשים של בלאגן. אם זה לא יסתדר בחודשים הקרובים מעצמו (או קודם אם תיגמר לך הסבלנות) פני לרופא.
 

צמושיה

New member
אצלי המצב דומה

עברו להם 49 ימים מאז שהסתיים המחזור הראשון אחרי הפסקת הגלולות ומאז לא הגיע שוב. הייתי אצל הרופא לבדיקה לפני כחודש ואחרי בדיקה נאמר לי לחזור באוקטובור מאחר שאז יעברו 3 חודשים מהפסקת הגלולות. לען האמת אין לי ממש סבלנות לחכות אבל מצד שאני אני יודעת שאין ממש מה לעשות לפני שלפחות עוברים 3 חודשים לתת לגוף לנסות לחזור לעצמו אחרי תקופה ארוכה של גלולות. מחזיקה אצבעות להריון קרוב ואם לא אז לפחות ווסת (גם זה משהו משמח בימים שאין כלום)
 
רפואה משלימה ../images/Emo124.gif

זה מה שאני מציעה לכן לאיזון הגוף, לחיזוק הגוף ולשמח את הנפש והפריון יש כאן כמה הריוניות שיספרו דברים טובים על זה..
 
ישנן 2 אפשרויות לפתרון

1. לפנות לרופא נשים. לקבל הורמונים שיביאו מחזור ולקוות שהמחזור הבא יהיה באורך סביר. אם זה לא יעזור, יהיה צריך לקבל שוב הורמונים לקבלת המחזור ואולי אפילו להיעזר בהורמונים נוספים ליצירת ביוץ. כמו שבטח הבנת, השיטה הזו לא פותרת את הבעיה למה המחזור לא מגיע, אלא רק גורמת לו להגיע באופן מלאכותי. בנוסף את לוקחת הורמונים שיכולים להשפיע עליך ואולי גם על העובר. 2. לפנות לרפואה משלימה שתאזן לך את הגוף ותגרום למחזור להגיע באופן טבעי כשהגוף שלך יהיה מאוזן. הבעיה עם הפתרון הזה שלוקח זמן לאזן את הגוף והוא גם יקר יותר לכיס. אחרי שניסיתי את 2 השיטות, אני בעד השיטה השניה.
 
לולה לפעמים אלטנטיבי זה זול

לי היו בעיות קשות עם בלוטת התריס וכל פעם להפסיד יום עבודה ולנסוע לבית חולים ליעוץ אצל אנדוקרינולוג וכל פעם עוד כדורים ושעלו לי איזה 100 שח לחודש.... אבל רפואה משלימה דרך קופח יכולה להיות הרבה יותר זולה והרבה פחות מלחיצה פעם הלכתי לדיקור בצורה פרטית ועלה לי כל שוע 150 שח הדיקור להומאופתית שלי משלמים 300 שח בערך חד פעמי בהתחלה ופעם בכמה חודשים ביקורת וזה יוצא אחלה דרך קופח שילמתי על השיאצו בערך 75 שח בלבד לכל פגישה
 
הייתי היום בדיקור פעם ראשונה

מקווה מאוד שזה יפתח דרך חדשה לפיריון ואגב טיפול אחד דרך קופת חולים עולה 89 ש"ח
 
למעלה