מסעדת סושי - מחפשת המלצה

mory001

New member
../images/Emo53.gifמסעדת סושי - מחפשת המלצה

שלום לכולם. החיילת שלי חזרה במפתיע מהבסיס, ומבקשת לצאת לאכול סושי. (הגברים נשארים לכדורגל...) מבקשת המלצה למסעדת סושי, או סושי בר, שאפשר יהיה להזמין שם כשר. אשמח להמלצות גם מה ואיך להזמין, כי מעולם לא אכלתי סושי במסעדה
תודה מראש.
 

Merav B R

New member
מסעדה כשרה או פשוט אופציות "כשרות"

כי סושי עם סלמון / טונה / צמחוני יש בכל מקום...
 

Merav B R

New member
בכל סושיה שמכבדת את עצמה, כאמור,

מגישים דגים "כשרים" (בלי הכשרה כמובן) לצד השרצים. תלכו לאונמי, סושי סלסה - אלו המועדפות שלי. עוד המליצו פה על סאקורה, יאקימונו (נדמה לי שיש להם סניף כשר בהילטון ת"א) וסושידו. צורות הסושי הבסיסיות: רול/מאקי - גליל של אצות, אורז, דגים וירקות. העבים נקראים בד"כ פוטומאקי. מחולק בד"כ למספר חתיכות (אל תתביישו לשאול על עובי ועל כמות חתיחכות) סשימי - חתיכת דג נא ללא אורז ניגירי - "אצבע" של אורז מעליה חתיכת דג מהמנות הראשונות המועדפות עלי - טמפורה של ירקות (ירקות בבלילת בצק מטוגנות בשמן עמוק); אגאדישי טופו - טופו מטוגן שמוכנס לתוך רוטב סטייל מרק; מרק מיסו - מרק יפני על בסיס אבקת מיסו עוד שאלות?
 

SimpleAim

New member
אנסה לעזור

אע"פ שלא ציינת איזור, טווח מחירים והאם הדרישה היא למסעדה כשרה או סתם למקום שמגיש דברים כשרים. סושי כשר ביוקו אונו באיזור הבורסה ברמת גן (במפלס הגליון של די-מול) אכלתי שם עיסקי לפני פחות משבוע והסושי היה לא רע בכלל. אם תעודת כשרות של המסעדה זה לא אישיו בת"א אני מאוד אוהבת את ג'פניקה בדיזינגוף אבל מפאת הדוחק והעמידה בתור אני חושבת שמבוגרים (כמו אמא שלי, נניח) יסלדו ממנה. אם אתם מוכנים להשקיע (מבחינת כסף) ממליצה על קיוטו בהרצליה, בעיקר על הטונה האדומה שאין שניה לה.
 

mory001

New member
../images/Emo51.gif לכולם

הלכנו בסופו של דבר ל"סושיה" באבן גבירול. בשביל פעם ראשונה, היה נחמד, ואפילו טעים. אין ספק שאמשיך לחפש מקומות טובים לאכילת סושי. אשמח להמלצות נוספות.
 

La la la 20

New member
ג'פניקה באוסישקין תל אביב מול סופר

באבא גדול פי חמש מזו שבדיזינגוף פינת גורדון הסושי הכי זול בתל אביב הכי טעים וטרי בסושיה התאכזבתי המנות קטנות אבל אנחנו מזמינים משם הביתה כי ג'פניקה לא עושה משלוחים :( ויש את ה MOON שזו ליגה אחרת מבחינת מחיר אבל העיסקיות מעולות והשילובים מדהימים!!! מומלץ בחום!
 
למעלה