מילים לשיר

../images/Emo53.gif מילים לשיר ../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif

מבקשת דחוף !!! למי שיש את המילים לשיר: רוקדת ברחובות
 

זה הזמר

New member
אולי שרה ברחובות?

שרה ברחובות ביצוע: ריטה מילים: צרויה להב לחן: רמי קלינשטיין בבוקר השכם ישנת שקט ורך התכסיתי במעיל לא רוצה להביט השארתי הכל מונח ואת צרור המפתחות בתיבה כמו תמיד תביט עלי שרה ברחובות מקבצת אהבות מתחמקת מניסים ואכזבות שרה ברחובות כי רציתי לוותר לא להיות איתך יותר לא חשבתי מה כדאי או לא כדאי ואתה שכל חיי תישאר כמו כתובת מלח על ידי לבוקר הזה יש טעם של חופש זר כמו של מוות או ברכה כי הלכתי ממך תביט עלי שרה ברחובות מקבצת אהבות מתחמקת מניסים ואכזבות שרה ברחובות והמים הגדולים שהיית בשבילי התרחקו ולא באים יותר אלי ואתה שכל חיי תישאר כמו כתובת מלח על ידי
 
תודה זמר אך לא !!!!! רוקדת ברחובות

הוא שיר אחר... אני זוכרת ממנו משפט אחד : "ותרקדי עם שתי רגלים יחפות את צערך ישא כינור ברחובות.. "
 

seegall

New member
השיר הוא של מני בגר ומזור גבריאל

בביצוע אורי פיינמן. אני מנסה לאתר לך את המילים. בכל מקרה, הוא נמצא באלבום של פיינמן שנקרא: "ים של אהבה".
 
רוקדת ברחובות ../images/Emo79.gif

תודה ל- "מירב ט" שפירסמה את מילות השיר, אך היא לא ציינה מי כתב אותם - מני בגר, ולכן נאלצתי למחוק את הודעתה. הנה מילות השיר עם כל הפרטים ומספר תיקונים. רוקדת ברחובות, ריקוד זוגות של ויקטור גבאי משנת 1996. רוקדת ברחובות, מילים: מני בגר, לחן: גברי מזור, ביצוע: אורי פיינמן מתוך אלבומו "ים של אהבה". מאלבום זה יצאו ריקודים נוספים: "מאמין באהבה" - ריקוד זוגות נוסף של ויקטור גבאי גם משנת 1996, "אמרי לי אהובה" (השיר נקרא "אמרי לי") - ריקוד זוגות של רוני סימן טוב משנת 1997, "להגיד לך שלום" - גם ריקוד זוגות של ויקטור גבאי משנת 1998. עם דימדומים היא הולכת לדרכה עוזבת בית חם מבלי לומר מילה היתה שפויה היתה צוחקת ושלווה נטרפת דעתה עכשיו היא כמו סופה. אליו תלכי ילדה בכסות החשיכה אליו תלכי ילדה כי שם יש אהבה והתמימות שבך כאילו לא היתה וכל כולך בוערת אש ולהבה. את תחכי גם אם יפלו הכוכבים את תחכי בין ברקים ורעמים ותרקדי, כשרגלייך יחפות את צערך, ישא כינור ברחובות. כן את שורפת לילותייך בפונדק תשתי אחת ועוד אחת זה המשחק כן, את יודעת שזה נגמר, וזה הסוף אז איך נשאר בך עוד הכוח לאהוב ? בגירסה של הריקוד הפיזמון "את תחכי גם אם יפלו הכוכבים" מופיע גם אחרי הבית הראשון לפני "אליו תלכי ילדה", ובסיום שוב המילים "ותרקדי, כשרגלייך יחפות את צערך, ישא כינור ברחובות." כאשר בשיר המקורי הן גם מופיעות בסוף, אך לפני זה מופיע שוב הפיזמון "את תחכי גם אם יפלו הכוכבים" פעמיים.
 
זו הזדמנות טובה להסביר:

לשיר יש, בד"כ, מבנה קבוע של בתים ופזמון. ולכל אחד מהם (בית ופזמון) תפקיד משלו. הפזמון פירושו - פזמון חוזר - קטע החוזר אחרי כל בית. כאשר כותבים את המילים של השיר בספר שירים, באינטרנט או בכל מקום אחר, אין צורך לרשום את הפזמון אחרי כל בית ונהוג לרשום: פזמון... כאשר מפיקים תקליט, המעבד מחליט האם את הפזמון ישיר הזמר אחרי כל בית, או אולי פעם אחת אחרי בית אחד ואח"כ אחרי שני בתים (או להיפך) או אולי בסוף אחרי הפזמון האחרון הוא יחזור על הפזמון פעמיים או יחזור על החלק אחרון של הפזמון כדי להדגיש דבר מסויים. השיקולים של המעבד הינם שיקולים אמנותיים וגם שיקולים טכניים, בהתאם לאורך האפשרי לדיסק כולו א לשיר הספציפי, בהתאם לצרכי מנוחה של הזמר, בהתאם לקטעי עיבוד מוסיקאליים בלבד שהוא רוצה לשבץ בהקלטה, וכו'. כאשר עושים ריקוד עם והדגש הוא על ריקודי עם, יש להצמד למבנה הבסיסי של "בית, פזמון חוזר, בית, פזמון חוזר וכו' או לחילופין "שני בתים, פזמון חוזר" וכו' בלי קשר לאיך רשומים המילים בספר השירים או כיצד מבצע את השיר זמר מסויים בנקודת זמן מסויימת.
 
למעלה