מגן מנוע+זנב...

Moo Moo

New member
../images/Emo53.gif מגן מנוע+זנב... ../images/Emo80.gif

חלק מכם יחשבו שאני קופץ מעל הפופיק (ות'אמת גם אני חושב ככה) אבל בזמן האחרון הסטופיז ובמיוחד הוויליז צוברים תאוצה מרשימה, והכוונה: היום יצאתי להתאמן קצת, ואני מתחיל להרגיש שאני מתקדם ממשית, עכשיו במהלך האימון הקצרצר (45 דקות) האופנוע נפל פעמיים על הצד, למזלי לא ניגרם נזק לוינקרים ולפלסטיקה, אי לכך ובהתאם לזאת, אני רוצה להתקין מגן מנוע קטנטן, ואם אפשר, אחד שמלבש ומתפרק בקלות (נגיד כמה ברגים...), איפה משיג חיה כזאת? טוב גם לקאג'יבה? ועוד משהו, בסרטיו הנהדרים של FlizeR1000, אני רואה כל הזמן אופנועים (במיוחד R למיניהם) שיש להם על הזנב מן מגן כזה שהם עושים ווילי 90 מעלות ונשענים עליו, עכשיו אני לא חושב שאני יגיע ל90 מעלות כ"כ בקרוב (תאמת הגעתי פעם אחת אבל אז
) אבל תמיד טוב לדעת שבמיקרה ואני ינסה/יקרה לי בטעות שהזנב מוגן, שוב איפה משיג מגן כזה? טוב גם לקג'יבה? תודה רבה
 
לא נראה לי כדאי.

מגן מנוע מתחבר ישירות לשלדה, ולדעתי השלדה של ה-50 לא תעמוד יפה במכות שהוא יקבל. אם אתה שואל אותי - תהנה לך מהסטופיז והוויליז, ואם תרסק פלסטיקה ברמה שתתחיל להפריע, אז מקסימום תתקן. זה יצא קצת יותר זול מלהחליף שלדה. בכל מקרה אני הייתי מוריד וינקרים ומראות וכל דבר שמועד להשבר, וגם מוסיף איזה מגיני כידון כדי לא לשבור את הידיות של הקלאץ' והברקס הקדמי שאוהבות להשבר בכל נפילה. הכי חשוב שתזהר ולא תקפוץ מעל לפופיק כמו שאמרת. תעשה דברים לאט לאט, אל תמהר להתקדם. ככה גם תלמד נכון וגם תצמצם את הנפילות, שלא צריכות להיות בכלל.
 

Moo Moo

New member
../images/Emo45.gif קראתי והפנמתי... + כמה דברים..

א. צודק ב100% האחוזים לגבי המגן מנוע. ב. צודק, בסיבוב הבא לת"א אני יראה משהו שיגן על הידיות קלאץ וברקס. (המלצות?) ג. וינקרים קצת קשה להוריד, כי 3 כבר מודבקים בדבק חם
מנפילות Low-Sides קודמים. **1 מהנפילות היתה שעליתי לווילי ובמקום להאיץ האטתי (בכוונה) כדי לנסות לעשות ויילי כמה שיותר איטי וגבוה, בהתחלה לא הלך משהו אח"כ השתפר. **הנפילה השניה עשיתי כשנעמדתי על מושב האופנוע (ללא ידיים) תוך כדי נסיעה, ושהתחלתי ממש להאט אז ירדתי, ונגיד שהמושב של הסופר סיטי לא הכי מתאים, הרגל קצת החליקה, וב5 קמ"ש ככה נפלנו.
חוצמזה מה אתה אומר על מגן זנב? לא רוצה לראות את המספר והאור ברקס נשברים...
 
שכח כל מה שאמרתי

לך שום דבר לא יעזור. משוגע! לעמוד על הכסא תו"כ נסיעה?? מה אתה אחד הלאס-וגאס אקסטרים'ס ולא סיפרת לנו?! בן-אדם , תחשוב קצת לפני מה שאתה עושה! חוץ מנזק (די בטוח), מה עוד כבר יכול לצאת ממצב כזה?!
 

Moo Moo

New member
בגלל זה לא כתבתי על זה... הBקורת...

כן אני יודע, הנה מתחילות הצעקות, ההטפות מוסר, הנרות למיניהם, בגלל זה לא רציתי לרשום אבל אמרתי נגיד. אני לא הולך להגיד שמה שעשיתי חכם, פשוט אני ש-ר-ו-ט אין לי דרך אחרת להגדיר את זה, אם לא הייתי עושה את זה לא הייתי ישן בלילה. כן אני מודע לסיכון, ומה לעשות אני מאמין שחיים רק פעם אחת, אוהב אדרנלין, אוהב סיכונים, זה אני, ושום דבר לא ישנה את זה (אולי אולי כמה עצמות שבורות, אבל שוב אולי...) חוצמזה התרגיל עצמו הלך די טוב, ואפילו כמה חברים שהיו במיגרש מאוד התפעלו, אבל לא השקעתי מספיק ריכוז בלרדת, אבל למדתי לפעם הבאה.
 
למעלה