לא יודעת מה לעשות

טאטושי

New member
../images/Emo53.gif לא יודעת מה לעשות

הילדה שלי, בת 3 חודשים, רק יונקת, כל הנסיונות לתת לה בקבוק, כשלו... העניין הוא שמחר יש לנו חתונה, אני לא אהיה שקטה להשאיר אותה עם הסבתא, כי היא תאכל 5-6 שעות. החתונה במרחק של בערך שעה מהבית, אז אני לא יוכל לבוא מהר אם הסבתא תתקשר. מה לעשות? להשאיר אותה, לדעת שהיא תבכה ולנסות לא לחשוב על זה "כי זה רק 5-6 שעות" ולא יקרה כלום מקצת בכי, או לקחת אותה איתנו לחתונה... והאם כל הרעש הזה באולם לא יכול להזיק לה? מה ההייתן עושות?
 
הייתי לוקחת איתה איתי או נשארת בבית

מה שבשום אופן לא הייתי עושה זה להשאיר תינוקת בת 3 חודשים בלי אפשרות לאכול כל כך הרבה זמן. רק תארי לעצמך כמה מבוהלת היא תרגיש אם היא תרצה לאכול - והאוכל לא יבוא. כמה חסרת אונים היא תרגיש. בעיני, "קצת בכי" זה עניין גדול מאוד דווקא, מה גם שבחמש שעות אפשר לבכות הרבה יותר מקצת. (יש כאלה שיגידו דברים כמו "אם היא תהיה רעבה היא תאכל מבקבוק". בעיני זה רעיון ממש גרוע לכפות כך על ילד מעבר לבקבוק, ומניסיוני הם גם צריכים להיות הרבה יותר רעבים מזה בשביל להישבר ולאכול מבקבוק).
 

בנס

New member
לקחת כמובן

אם התינוקת שלך תהיה רעבה היא תצרח ברמה כזו שהסבתא תזעיק אותך באמצע החתונה... קחי אותה או תוותרי על החתונה. להשאיר זו לא אופציה בכלל.
 

XXwonderwomanXX

New member
חייבת לומר משהו בנוגע לרעש.

זה נכון שבגיל הזה הם נרדמים בכל מצב אבל זה לא משנה את העובדה שעור התוף שלהם עלול להפגע.
 
בלי לחשוב פעמיים

הייתי לוקחת אותה איתי. ומנסיוני דווקא בארועים הכי רועשים הבנות שלי פשוט נרדמו בעגלה וישנו להן בשלווה רבה....
 

fame06

New member
ברור שלוקחת אותה

הבן שלי בן 4 וחצי חודשים והספיק להיות ב 2 חתונות. גיסתי התחתנה והוא היה בן 3 שבועות ובתורנות (אני, אחותי, גיסתי) כל פעם מישהו שמר עליו בפינת ישיבה שקטה. לא העליתי על עצמי את האפשרות, להשאירו עם "בייביסיטר" בגיל כזה ואי אפשר לא להגיע- חתונה של אחות של בעלי. ובגיל חודשיים בערך, היינו בחתונה של בן דודה שלי והוא ישן מצויין וגם טיילנו איתו מסביב, לא באיזור הרמקולים.
 

mazgn

New member
עוד פתרון

אני הייתי לוקחת במנשא כמובן.... אבל עוד פתרון זה שהסבתא תצטרף לנסעיה ותלך לקניון קרוב או מסעדה ומקסימום תזעיק אותך ואולי בפורום הנקה-תמיכה יהיה פתרון יצירתי נוסף אגב אריאל לוקחת בקבוק רק מסבתא, והיא אוכלת ממש מעט שאני לא נמצא ומחכה לי... ואז אוכלת (ןבכל הזמן הזה היא לא בוכה רק מחכה ומשחק עם סבא וסבתא ואפלו ישנה- אצלנו היא לא נרדמת ...)
 

lulyK

New member
לוקחת או לא הולכת,

אין שאלה בכלל ("לא יקרה כלום מקצת בכי?" בררררררר).
 

לימיצ

New member
ברור שלוקחת (או נשארת בבית איתה)

ואם את לוקחת, והיא תהיה איתכם בחתונה, עצה קטנה- בזמן שבירת הכוס תעמדו רחוק מהרמקולים....
 

טאטושי

New member
תודה

כבר התחלתי להרגיש לא טוב מרב התלבטויות, חשבתי לא ללכת, אבל בעלי רוצה אותי איתו. אני אקח אותה... לא יודעת למה חשבתי שזה יהיה לא בסדר (רעש וכו'...), איך חשבתי להשאיר את האפרוחים שלי? תודה בנות! היום בערב הבת שלי תפזז איתי רחוק מהרמקולים...
 

אמיתמי

New member
לוקחת

יש תינוקות שמגיבים בסדר לרעש ובלגן. עדיף על נסיעה ארוכה כזאת ועל פרידה שלך ממנה. אם יש לך מנשא, זה יכול לעזור אם קשה לך. מנסיון שלי, זה בדרך כלל קשה יותר לתינוקות גדולים עם הרגלי שינה קבועים שבשמונה רגילים להיות במיטה. בגיל שלושה חודשים סדר היום שלהם עוד גמיש ולא כל כך בעייתי לשנות להם אותו.
 

Mariasha

New member
הצעה קצת שונה

אם החתונה לא תהיה רחוק ממקום מגוריך או מקום המגורים של הסבתות, אפשר לקפוץ ולהניק אותה. או שהסבתות יביאו אותה בשעה מסויימת לאולם ותניקי אותה באוטו. לא הייתי לוקחת תינוקת בת 3 חודשים למקום רועש, הומה אדם ואורות מסנוורים (ואני מאלה שסוחבים ילדים לכל מקום
).
 

d i n o l e

New member
אם היא לא לוקחת בקבוק לא הייתי

משארירה ל 5-6 שעות בשביל חתונה
(למרות שיש מצב שכשהיא תהיה רעבה היא תאכל , מצד שני אולי היא פשוט תצום ותבכה)
 

dundy

New member
בטח לוקחת

בגיל הזה הם ישנים מצויין במקומות רועשים
 
יש מצב לקחת את הסבתא והתינוקת?

זה לא נוח, אבל אם החתונה כ"כ חשובה אפשר להתמקם במשרדים.... אני לא בעד לקחת אותה - גם אם היא נרדמת, הווליום בחתונות לא מומלץ למבוגרים, ובטח שלא לתינוקות. ערים וישנים. אז או לקחת אותה עם סבתא, או להשאיר את שתיהן בבית, אם הסבתא רגועה ומיומנת היא יכולה להצליח לתת בקבוק (מי ניסה לתת לה עד היום?). אני מדגישה, בתשובה לשלאתך הרעש הזה באולם מזיק לתינוקות, הנזק - כמו אצל מבוגרים - הוא מצטבר, כלומר מכמה פעמים "לא יקרה כלום", כמו שאומרים.
 

רנה82

New member
אני הייתי נשארת בבית

אם הילדה לא לוקחת בקבוק ורק ציצ, אז אין טעם להשאיר אותה עם בייביסיטר (אמך) קו המחשבה שלי הוא שיהיו המון אנשים באולם - חלקם מעשנים אז יהיה עשן של סיגריות, חלקם חולים וכד' לא הייתי לוקחת סיכון
 
למעלה