כד הקצפה

scoti5

New member
דומה למוטה...

אבל מוטה כבר יש לך, אם אני לא טועה... לא?
 

STP5

New member
ALESSI 50CC

כד של חברת אלסי האיטלקית, מקצועי מאוד , עולה משהו כמו 50 אירו לכד הקטן (50CC)
 

superel

New member
ניתן להשיג ב-

באוסטריה וגרמניה , בחניות כלי בית פלצניות. מחיר כ-50- אירו. ההבדל בין כד זה לאחרים מלבד העיצוב האיטלקי הוא בעובי והמשקל כמעט פי 3 .
 

eranmo

New member
יכול להיות שבטולמנ'ס

אבל זה עולה בערך 650 ש"ח עד כמה שאני זוכר. מזכרוני זה מה שנכתב פה בפורום בעבר.
 

mr dish

New member
חברה מאד איכותית....מחירים ממש מושחתים..

תשטפו עיניים עם הפריט היפייפה
 
כן, מוטה יש לי,

(וגם הוספתי תמונה מהיום באלבומים) אבל זה 100% לא אותו הכד. הכד הזה משתמשים בו ב-WBC (ויש אותו גם בבית של האלוף האוסטרלי פול בסט)
 

קרמריקה

New member
לא הייתי משתמש בפול כדוגמא לאיכות בהכרח...

יש לו הרבה אינטרסים בתחום, ולראייה מכונת הקפה שהוא משתמש בה (במה שנראה כמו הבית שלו) בתוכנית. דובר עליה לא מזמן כאן, ויש לו חלק בייצור שלה. מדובר במכונה שעל פניו נראית מאוד מאוד פשוטה (גוף חימום תרמובלוק במקום דוד לדוגמא).
 

Yoss613

New member
צודק באמת התפלאתי..

פול בסט הביא אותי לתחום הקפה - בזכות האספרסו עם הקרמה בעובי של חלב מוקצף שיוצאת לו מהמכונה הנ"ל החלטתי שאני חייב לנסות את התחום עוד בלי שידעתי בכלל מה טעמו של קפה טוב - זה פשוט נראה אצלו משגע - והנה כשהתחלתי להתעניין במכונה הגעתי למכונה שעלתה כ1500 ש"ח ונראתה מאוד יפה es800 ומה שהתברר שיש לה טרמובלוק ושזה ממש לא גוף חימום מומלץ. לכן הופתעתי כשבאחת התוכניות הוא דן עם טכנאי בכובד ראש על מכונות טרמובלוק כאילו זו הטכנולוגיה המומלצת למכונות אספרסו.
 

Yoss613

New member
אני קניתי שניים בקופי טיים אבל נראה לי שאפשר

להשיג אותם יותר בזול בפרס קפה - שווה להשוות מחירים.
 

גוניש

New member
זה שווה את המכיר?

כבר ציינתי בעבר בפורום שאני משתמש בקנקן הקצפה פשוט מנירוסטה שעלה פחות מ40 ש"ח ואני מקציף בצורה שאני מאמין שהיא מושלמת יחסית למכונה שלי ויחסית לכמות שאני מקציף... מה היתרונות שיש בקנקן הזה של מוטה, שלפי מה שזכור לי עולה די הרבה כסף, על פני קנקן פושט? גוני.
 
כן, שווה, לדעתי

מאוד איכותי, אין בכלל מה להשוות לכד רגיל. צריך להתרגל למשקל הכבד. אפשר לעשות איתו אחלה ציורים (אבל גם לזה צריך להתרגל) אני כבר לא משתמש בכדים הרגילים, רק בו. ותמיד יוצאים ציורים (יש לו פיה מאוד מוגדרת ובולטת) חיסרון אחד לדעתי שיש בו, זה הבטן בתחתית הכד. אבל זה בקטנה אם לא רוצים את הבטן תמיד יש את של ALESSI ...
 

Yoss613

New member
זה השקעה של פעם בחיים ...

במחיר של ארוחה עסקית (ההפרש בין כד רגיל לזה) וכן יש הבדל, אם כי ראיתי כבר סרטון של עשיית צורות עם הצד של קנקן בלי שימוש בפיה בכלל אבל כמה עבדו בשביל להגיע לזה.
 
למעלה