גודש בחזה...עד מתי?

bonbon27

New member
../images/Emo53.gif גודש בחזה...עד מתי?

אני זוכרת שגם בפעם הקודשמת שהפסקתי להניק היו כמה ימים קשים הבעיה היא שאני לא זוכרת כמה...האם תוכלו להזכיר לי מניסיונכם? החלטתי להפסיק להניק אחרי 3 וחצי חודשים מכל מיני שיקולים...הורדתי הנקות בהדרגה ועכשיו יומיים אני כבר לא מניקה ועם עלי כרוב בחזיה...עד מתי זה כל כך כואב? מתי נגמר הגודש? המון תודה אני
 

buba300

New member
למה את מתיסרת ?

לכי לרופא שיתן לך שני כדורים. חצי ערב ובוקר. סה"כ יומיים ואת צריכה לשאוב מעט. ניתן להשכיר משאבה מיד שרה. זה ממש כואב, חבל להתענות.
 

bonbon27

New member
יש לי מרשם לכדורים אך...

קראתי שהם אפקטיביים רק בימים שאחרי הלידה ולא מעבר לכך והם גם עלולים לפגוע במוח ושאר דברים מפחידים...האם מומלצים????
 

michal@gal

Active member
מנהל
את צודקת

הכדורים כבר לא כל כך אפקטיביים במרחק כזה מן הלידה, ואחרי שכבר ממש הינקת. אם יש גודש מציק, יכול להיות שזה בכל זאת לא היה מספיק בהדרגה. כשאני הפסקתי להניק בהדרגה, בסופו של דבר הינקתי פעם ביומיים, ואחר כך פעם בשלושה ימים. כשהפסקתי לחלוטין כבר לא היה שום גודש. כדי שהגודש לא יציק, צריך לשאוב או להניק עד להקלה.
 

bonbon27

New member
אבל אז זה לא מגביר שוב את

יצירת החלב? המון תודה אני
 

michal@gal

Active member
מנהל
קודם כל צריך להקל על הגודש

כדי שלא תיווצר סתימה או דלקת. כדי לא לעודד מחדש את ייצור החלב, צריך להקפיד לא לרוקן יותר מדי את השד. רק עד שהגודש יעלם.
 

lady D האחת

New member
../images/Emo207.gifשאלה למיניקות ובעיקר לגמולות

"גמולות" מהנקה - בתי בת 3 וחצי חודשים יונקת מלא , בשבועיים האחרונים התחלתי לשלב בקבוקים (סימילאק) , המטרה היא לתת בקבוקים ולהשאיר רק הנקת בוקר, הנקה של לפני השינה וההנקות של הלילה,שאלותיי: האם אפשרי מבחינת תנובת החלב? מה עושים עם הגודש בשעות היום? יש מצב שהגוף מרגיל את עצמו לא "לגדוש" חלב בשעות אלה?
 

POOH*

New member
כן...

הגוף יתרגל למה שתרצי. יש בנות שהניקו בלילה ובסופ"ש והגוף התרגל גם לזה. נראה לי שאןם תשאלי ב]פורום הנקה תקבלי הרבה המלצות ותשובות לעזרה. POOH
 

michal@gal

Active member
מנהל
אין עם זה שום בעיה

זה בערך המצב אצלי כרגע (חוץ מזה שיש גם הנקה אחה"צ כשאני חוזרת מהעבודה). אני מניקה ככה כבר חודשים, ואין שום בעיה. ככה היה גם כשחזרתי לעבודה עם הבת הגדולה. הגודש בשעות העבודה נעלם, ולא הייתה בעייה להמשיך להניק בשאר היום.
 
למעלה