../images/Emo53.gifבהתקנת המצלמה של MC60
קניתי את הכבל המעביר נתונים בין המצלמה שבמכשיר הסלולארי שלי לבין המחשב , יחד איתו קיבלתי מיני דיסק , כנראה דרייבר או משהו כזה .. הכנסתי את מינידיסק לכונן וניסיתי להתקין , אבל הכונן משמיע קולות 'גניחה' משונים , ולא נראה שהוא מצליח לקרוא את המינידיסק .. קיבלתי בפורום 'סלולארי' קישור לתוכנה , אבל התוכנה מבקשת שאני אבחר באיזה חיבור com1 או com2 , אני רוצה להתאים לו , אבל !!! החיבור שיש לקבל הוא USB !!! מה אני לעשות ?
קניתי את הכבל המעביר נתונים בין המצלמה שבמכשיר הסלולארי שלי לבין המחשב , יחד איתו קיבלתי מיני דיסק , כנראה דרייבר או משהו כזה .. הכנסתי את מינידיסק לכונן וניסיתי להתקין , אבל הכונן משמיע קולות 'גניחה' משונים , ולא נראה שהוא מצליח לקרוא את המינידיסק .. קיבלתי בפורום 'סלולארי' קישור לתוכנה , אבל התוכנה מבקשת שאני אבחר באיזה חיבור com1 או com2 , אני רוצה להתאים לו , אבל !!! החיבור שיש לקבל הוא USB !!! מה אני לעשות ?